Iedereen inderdaad op slicks, maar dezelfde motor duurt nog eventjes (maar gaat toch niet door denk ik). Die turbo-knop ben ik ook benieuwd naar, het zal denk ik voor veel uitval zorgenquote:Op maandag 3 november 2008 14:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar goed volgend jaar Gijs
-Allemaal op slicks
-Allemaal zelfde motor
-Allemaal turboknop door dat energie ding
Totaal ander circus, zelfs Honda gaat gewoon meerijden in de middenmoot, die auto's dit jaar niet eens gezien
Hee thanks!quote:Op maandag 3 november 2008 14:53 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb het topic even centraal gemaakt voor jullie
quote:Op maandag 3 november 2008 14:53 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb het topic even centraal gemaakt voor jullie
Ja, de GP van Kuala Lumpur is de enige die in het schema pastequote:Op maandag 3 november 2008 14:55 schreef Bastard het volgende:
Ga je naar de gp van Kuala Lumpur , respect!
Niet dat het mijn circuit is, ben meer van de oude (gevaarlijke) circuits waar je met het publiek dicht op zit en gewoon veel historie heeft.
Ben wel blij met de slicks, misschien dat er meer grip komt zodat ze kunnen inhalen, verwacht het eerlijk gezegd niet..
Van mij trappen ze alle electronica eraf, gewoon een gaspedaal en een rem met een stuur, en hop rossen met die bak zonder stuurbekrachting!
soort van straat-taal, maar dan voor het internetquote:Op maandag 3 november 2008 14:58 schreef Chocobo het volgende:
Wat betekent 'Woot' eigenlijk
En waarom zet iedereen altijd einz of 1111 i.p.v. een uitroepteken ! ?
Zat net verlekkerd die reis blog te lezen dammit.. allemaal erg toffe dingen, en als klap nog ff van LA naar NY rijden.. zo coolquote:Op maandag 3 november 2008 14:57 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, de GP van Kuala Lumpur is de enige die in het schema pasteHet liefste ging ik naar de GP van Melbourne of Canada, maar helaas...
Alle electronica is er al vanaf sinds dit jaar natuurlijk, en dat hebben we ook wel kunnen zienLekker veel glijen met de wagens en vooral in de regen is het een stukje moeilijker
Ik suck in Internet dus!quote:Op maandag 3 november 2008 15:00 schreef kepler het volgende:
[..]
soort van straat-taal, maar dan voor het internet
De 1 en de ! zitten onder dezelfde knop, als men in zijn enthousiasme de 1 knop indrukt maar de shift vergeet krijg je dus !!!!!111quote:Op maandag 3 november 2008 14:58 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind ROFLOLBBQCOPTER altijd wel leukquote:Op maandag 3 november 2008 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 1 en de ! zitten onder dezelfde knop, als men in zijn enthousiasme de 1 knop indrukt maar de shift vergeet krijg je dus !!!!!111
En dat is dan weer verbasterd naar !!!!111!!einseins!!onehundredeleven!!11
http://www.urbandictionary.com/quote:Op maandag 3 november 2008 14:58 schreef Chocobo het volgende:
Na BBQ was ik het kwijtquote:Op maandag 3 november 2008 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind ROFLOLBBQCOPTER altijd wel leuk
Ja, maar we schrijven,... heel fucking FOK! is een generale repetitie,... je kan je enthousiasme toch beperken door even niet op submit te drukkenquote:Op maandag 3 november 2008 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 1 en de ! zitten onder dezelfde knop, als men in zijn enthousiasme de 1 knop indrukt maar de shift vergeet krijg je dus !!!!!111
En dat is dan weer verbasterd naar !!!!111!!einseins!!onehundredeleven!!11
haha, ik heb er ook zeker zin. Toch ook wel spannend, zo helemaal alleen reizen. Vooral in landen zoals India/Cambodja/Laos lijkt me dat toch wel spannendquote:Op maandag 3 november 2008 15:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zat net verlekkerd die reis blog te lezen dammit.. allemaal erg toffe dingen, en als klap nog ff van LA naar NY rijden.. zo cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |