5 werkdagen vind ik niet lang als iets gratis uit Maleisië komtquote:Op zondag 25 januari 2009 15:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Het probleem met GH is gewoon dat ze steeds duurder worden en dat dingen die je hebt gepreordered soms niet leverbaar zijn. Voor de rest is het wel ok. Verzending is ietwat traag maar wel gratis.

Eeeeh, woon je soms bij hun naast de deur? Want bij mij duurde het vaak bijna 2 weken voordat het op de deurmat viel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:37 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
5 werkdagen vind ik niet lang als iets gratis uit Maleisië komt

Hier altijd precies 7 dagenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:05 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Eeeeh, woon je soms bij hun naast de deur? Want bij mij duurde het vaak bijna 2 weken voordat het op de deurmat viel.

Lage Pond en de recessiequote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Trouwens ik wil het e.e.a. bestellen:
Skate 2 37incl bij Gamehubs, lijkt me duidelijk (hopelijk gaat t een beetje rap)
En dan zag ik dit:
http://www.amazon.co.uk/Sony-Killzone-2-PS3/dp/B000E69YHK/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=videogames&qid=1234007910&sr=8-3
K2 + RE5 voor 65pond? (75 euro). Hoe kan dat zo goedkoop zijn?
Wat betaal ik voor verzendkosten? En snappen ze mn pakketje bij de doane?
MYGAWD

quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Lage Pond en de recessieOja, verzendkosten zijn 3 of 4 pond standard en 0,99 per item erbij. dus in totaal 5 of 6 pond, maar ik zie dat het samen met verzendkosten 65 pond is. Heel betrouwbare site, heb hier ook killzone 2 en halo wars gepreorder.

Een oude collega van me had ook zoiets met GoW 2. Hij vond het te lang duren dus hij besliste de bestelling te annuleren. Hij kreeg netjes zijn geld terug. Tot zijn verrassing viel een week later toch GoW 2 op zijn deurmatquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:12 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Heb inmiddels 4 emails van cdwow gekregen dat er een vertraging is met het leveren van FEAR 2. Ik heb dus maar eens een boze email gestuurd en een paar uur later had ik al antwoord. Hij zal waarschijnlijk op de 26ste (vandaag dus) wel bij hun binnenkomen en dit soort vertragingen zijn erg zeldzaam... Jaja, 't zal wel. Mijn eerste en waarschijnlijk ook laatste ervaring met cdwow...

Mwhahahaquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:44 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Een oude collega van me had ook zoiets met GoW 2. Hij vond het te lang duren dus hij besliste de bestelling te annuleren. Hij kreeg netjes zijn geld terug. Tot zijn verrassing viel een week later toch GoW 2 op zijn deurmat

quote:We are pleased to confirm that your item has been shipped by CD WOW!

Ebayquote:Op maandag 2 maart 2009 14:44 schreef Slappy het volgende:
Even zien dan ik erger me zo dood aan dat die Engelsen nooit Paypal accepteren

en met paypal, net ff een bestelling gedaanquote:Op maandag 2 maart 2009 14:44 schreef Slappy het volgende:
Even zien dan ik erger me zo dood aan dat die Engelsen nooit Paypal accepteren

White knight toch de onderste?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Tijdje geleden besteld bij PlayAsia, 1 week levertijd![]()
Heb die bon al weggegooid afdak, sorry
[ afbeelding ]
En vandaag binnen gekomen uit Japan![]()
[ afbeelding ]
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |