Brievenbus als het past.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:58 schreef Mortde het volgende:
[..]
Bedankt, Doen ze het spel gewoon door de brievenbus of bellen ze aan?
ik zit daar ook te kijken maar dan voor PES 09quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:55 schreef Slappy het volgende:
Wie besteld er wel eens bij http://www.amazon.co.uk/ ?ik zie daar Fable 2 voor 20 Pond
Geen idee. is het versturen naar NL betrouwbaar dat wil ik eigenlijk wetenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Is toch de grootste winkel store daar?
Een keer iets besteld en dat was in een weekje binnen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:21 schreef BIGGI het volgende:
Iemand ervaring met cdwow?
Die van mij kwam uit Hong Kong, in de originele verpakking, in een simpel doosje. Verder geen extra verpakking of schuim. Geen probleem volgens mij...quote:Op zondag 7 december 2008 13:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga binnenkort eens een PS 3 controller importen,.
iemand daar ervaring mee? Blijft het heel als het van de andere kant van de wereld komt?
De mijne komt uit hong kong via Yes-asia. Kwam in de originele verpakking maar denk er wel aan dat je er geen USB kabel bij krijgt. Maar dat was de keuze van Sony.quote:Op zondag 7 december 2008 13:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga binnenkort eens een PS 3 controller importen,.
iemand daar ervaring mee? Blijft het heel als het van de andere kant van de wereld komt?
Niemand met ervaring daar ?!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:53 schreef yes-yes het volgende:
[..]
Geen idee. is het versturen naar NL betrouwbaar dat wil ik eigenlijk weten
PS 3 is regio vrij.quote:Op maandag 8 december 2008 14:34 schreef Glennz het volgende:
Hoe zit het met een game die NTSC-J (Asia) is?
Ik wil namelijk Shaun White snowboarding kopen voor de PS3 (op gamehubs).
Daar vermelden ze het ookquote:Op maandag 8 december 2008 14:49 schreef wdn het volgende:
Glennz: tot nu toe is de PS3 voor GAMES regiovrij. De PS3 kent namelijk wel regiocodes als het om PS3 games gaat maar daar heeft men nog niks mee gedaan. Bij VideoGamesPlus.ca wordt overal vermeld of de game regio vrij is (voor zowel xbox als ps3). Gamehubs weet ik niet van of ze dit vermelden trouwens.
yes yes: ik heb daar nog nooit wat gekocht
quote:Cancel / Change an Order
You are unable to change it to other game once your order has been placed. But you are able to cancel your order and get a refund. Therefore, a 5% administration fees will be charged for canceling order.
So you have to make sure the game you buy, is the game you really want.
If it is our fault such as release date delayed, restock date delayed, out of stock & game not compatible with your console, you will get a full refund without any administration charge.
Ik heb een groot geschil met een koper op Ebay.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:41 schreef Slappy het volgende:
Dat is op Ebay meestal ook zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |