Uhm niet echt, je kan de bom onschadelijk maken, je hebt dan het huis in Megaton, daarna kan je Tenpenny Tower uitmoorden en daar de kamer(s) gebruikenquote:Op woensdag 5 november 2008 20:35 schreef lennartb.nl het volgende:
Er is vast geen mogelijkheid om in Megaton én Tenpenny Tower een huisje te krijgen?
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:25 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Boeien ga je toch gewoon in die chique toren wonen.
Vraagje over dat snotjong dat...Ik heb tegen dat jong gezegd dat 'ie lekker kon barsten. Ook leuk, als ik nu naar GNR luister heeft Three Dog het over de onmenselijke daad die ik heb begaan tegenover hem, door hem alleen achter te laten. Hij verzoekt iedereen die hem rond ziet lopen om hem een Salsbury Steak of Nuka-Cola te geven. Prachtig, kan niet anders zeggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:41 schreef Cudles het volgende:
Ik heb nu volgens mij alle relays geactiveerd, ik hoop dat er opeens allemaal nieuwe radio stations komen.
Weet iemand al waar de bron zit van die chinese propaganda radio?Er zijn er meerdereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Ben nu net na 9 uur pas de eerste tegen gekomen (Oscar-Zulu).
Geniaal grote game
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Ik heb dat best vroeg ingame gedaan. Gewoon een Laser Pistol gepakt en al die dingen van afstand lopen pistol snipenquote:Op woensdag 5 november 2008 22:47 schreef RickoKun het volgende:
Ok nu is het gebeurt, nu hebben die mieren mij zo tot waanzin gebracht dat ik dit level niet op Hard ga doen, maar op Very Easy en ze allemaal de tyfus in knallen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:01 schreef Beelzebub85 het volgende:
Morgen krijg ik mijn Xbox terug, gelijk effe Fallout 3 halen
500 uur... Zo lang is het spel nog niet eens uit johquote:Op woensdag 5 november 2008 22:16 schreef RedDevil085 het volgende:
Heb hem gisteren uitgespeeld... Wat een spel
![]()
Zat daarnet even te zoeken naar de Official Fallout 3 Strategy Guide en kwam dit artikel tegen:
http://bethblog.com/index(...)tegy-guide-overview/
Spoilervrij maar wel het lezen waard (deze dude heeft 500+ uur gespeeld (650 save games) om dit boekje te kunnen schrijven) als je een paar minuten te besteden hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:16 schreef Klautje het volgende:
[..]
500 uur... Zo lang is het spel nog niet eens uit joh
Komt vanzelf. Ik was eerst ook zo'n pauper zonder geld die vaak Raiders te lijf ging met knuppel en shit omdat ik de weinige kogels die had wou besparen voor de echte bazen van Wasteclubquote:Op donderdag 6 november 2008 00:17 schreef RickoKun het volgende:
Maar hey, stelletje vuige wortelneukerts,
Hoe kan ik nou ff die blingers verdienen julllie weetz! Ik wil namelijk van die shizzle voor mien huisje kopen maar dat is allemaal zo fucking duur!
Ik kan denk ik hoogstens maar één ding kopen (ben level 6 ondertussen) maar dan ben ik meteen al mn geld kwijt. Ik ben nu wel een beetje aan het scavengen en probeer alles wat ik vind te verkopen, maarja soms dan hebben die verkopers zelf geen caps meer over
Kan met mn 360 helaas geen screenshots maken, loop in een simpel lvl15 armor rond en nu met een motorhelm opquote:Op donderdag 6 november 2008 00:56 schreef Maisnon het volgende:
Ik kwam net voor het eerst van die Brute mutants ofzo tegen, met minigun en rocketlauncher denk ik want ze bliezen 2 van die figuren met laserpistolen op in een dikke explosie.
Ik zelf heb die Mr Burke ofzoiets van zn leven beroofd (ik ben megaton beschermengel!!) en loop er stylish bij in mn maatpak
En nu dus de metro in op zoek naar dat radio station
Lekker niet ver nog in het spelEn wel iedereen in megaton zitten spreken
en zo gek geweest om alle quests maar aan te nemen.
[ afbeelding ]
Jeej, nu jullie ook je mannetje posten
Ja, dat wou ik dus ook doen, maar als je eenmaal die bom onschadelijk maakt is die opeens wegquote:Op donderdag 6 november 2008 00:56 schreef Maisnon het volgende:
Ik kwam net voor het eerst van die Brute mutants ofzo tegen, met minigun en rocketlauncher denk ik want ze bliezen 2 van die figuren met laserpistolen op in een dikke explosie.
Ik zelf heb die Mr Burke ofzoiets van zn leven beroofd (ik ben megaton beschermengel!!) en loop er stylish bij in mn maatpak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Neuh, niet echt. Je kunt daar een poppetje weggappen uit zijn museum en Ol' Painless uit zijn kluis roven. Dat is het wel daar.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:38 schreef -skippybal- het volgende:Door een meningsverschilletje is zojuist de Dave met z'n Republic van de Wasteland geschotenWaren daar belangrijke/leuke dingen te doen die ik nu moet missen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Vind het dan wel weer cool dat de lijken gewoon nog blijven liggen...klote Doctor Church is nu ook dood (hij viel mij aan, niet andersomquote:Op woensdag 5 november 2008 18:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook best tof en dat huis in megaton kan je nu ook vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |