abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62960505
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:33 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Precies, als pakezel wil ik 'm eigenlijk gebruiken, of gewoon wat voor de lol.
Maar ze moeten me geen XP afpakken, in de weg lopen, mij in m'n rug schieten, of dood gaan .
Het best kan je je maatjes ergens neerzetten in de buurt verscholen, dan kan je af en toe daarheen om spullen af te droppen. Als je dan klaar bent met waar je bent dan loop je vrolijk terug, haal je hem op en verkoop je alle zooi die hij bij zich heeft voor 1000+ caps. Zo is geld nooit meer een probleem, ook al zou dit nooit een probleem zijn als je alles gewoon netjes doorzoekt.
pi_62961437
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:09 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Sheet music book bedoel je?
Yup.

Gisteren weer twee speciale wapens gevonden.
Een sniper rifle genaamd "Victory" en een combat shotgun genaamd "The Terrible Shotgun" ofzoiets.
Ze zien er allemaal hetzelfde uit, maar doen een kwak meer schade.

Ik kwam ook een basis tegen van die Talon figuren (die mij continu lastig vallen). Maar eens even naar binnen gelopen en iedereen afgeslacht, inclusief een of andere baas.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_62961539
Iemand enig idee over het aantal sidequests?
pi_62962141
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:22 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Yup.

Gisteren weer twee speciale wapens gevonden.
Een sniper rifle genaamd "Victory" en een combat shotgun genaamd "The Terrible Shotgun" ofzoiets.
Ze zien er allemaal hetzelfde uit, maar doen een kwak meer schade.

Ik kwam ook een basis tegen van die Talon figuren (die mij continu lastig vallen). Maar eens even naar binnen gelopen en iedereen afgeslacht, inclusief een of andere baas.
Ah dat ding heb ik dan al ik ben nu op zoek naar vault 92. Heb heel de headquarters al doorzocht maar nog geen locatie ontdekt.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_62963526
Oooh shiney!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens niet.
pi_62963540
damn, net 25 minuten playtime verloren D:

ik was op weg naar 3Dog en had echt VEEL afgeknald (Talon, super mutants noem het maar op :d) en toen moest ik door een barricade van bandits,, zat er een tussen met een rocketlauncher.. was vergeten te saven, jammer
pi_62963599
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:48 schreef Necrodeath het volgende:
Oooh shiney!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Ik vind trouwens de sfeer echt goed, ik heb fallout 1 en 2 gespeeld (nooit helemaal) en ik herken heel wat dingen. Ok, je hebt minder popular culture elementen maar dat was ook echt iets voor die tijd. Dat is nu wat minder denk ik, ze hebben toch de stijl goed te pakken denk ik.
pi_62964174
Waar kan je de hond Dogmeat vinden. Ik heb al vernomen dat het bij een vuilnisbelt is, maar waar.

Voor de rest is het een keitoffe game waar je verdomd verslaafd aan kan geraken
pi_62964187
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:51 schreef uwbftp het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:12 schreef GTAIVfreak het volgende:
Waar kan je de hond Dogmeat vinden. Ik heb al vernomen dat het bij een vuilnisbelt is, maar waar.

Voor de rest is het een keitoffe game waar je verdomd verslaafd aan kan geraken
SPOILER

[ Bericht 17% gewijzigd door Necrodeath op 05-11-2008 11:20:48 ]
Doe eens niet.
  woensdag 5 november 2008 @ 11:44:26 #110
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62965013
Oh en voor die lui die naar vault 106 gaan en willen weten wat ze er vinden:
SPOILER
  woensdag 5 november 2008 @ 12:15:37 #111
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_62965767
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:27 schreef DretoX het volgende:
Iemand enig idee over het aantal sidequests?
Stuk of 20, kijk maar bij je achievements.
© Bafnek
pi_62965858
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:15 schreef Klautje het volgende:

[..]

Stuk of 20, kijk maar bij je achievements.
PS3 Maar thanks!
pi_62965934
Is bij iemand anders het spel al eens vastgelopen op de 360? Zojuist voor al wel de 5e keer gebeurt...
pi_62966199
SPOILER
Lijstje unieke wapens die ik gevonden heb tot nu toe:

Xuanlong Assault Rifle - Unique Chinese Assault Rifle
Fisto! - Unique Powerfist
The Shocker - Unique Powerfist
Lincoln's Repeater - Unique Rifle (gebruikt .44)
Ol' Painless - Unique Hunting Rifle
A3-21's Plasma Rifle - Unique Plasma Rifle
Occam's Razor - Unique Combat Knife
Vampire's Edge - Unique Chinese Officer's Sword
Victory Rifle - Unique Sniper Rifle
Doe eens niet.
  woensdag 5 november 2008 @ 12:56:06 #115
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_62966682
quote:
Op woensdag 5 november 2008 00:47 schreef Klautje het volgende:
Heb hem zojuist uitgespeeld en dacht nog even wat subquests te gaan doen in een betere wereld... Maar nee hoor, spel eindigt abrupt Moet weer een half uur speeltijd inhalen dus

Wel jammer dat er zo weinig subquests zijn, in Oblivion was ik het altijd gewend om zeker een stuk of 10 quests in mijn questlog te hebben, en nu heb ik er hoogstens 3 of 4.
Er is een autosave op het moment dat je de memorial instapt. Dan kan je nog terug.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_62974455

Een spel binnenin een spel .
pi_62974725
Waar ik eerder Fallout 3 zag en het zo vastliep, die persoon had het gedownload... zou dat iets met dat crashen te maken kunnen hebben? Want in het zeldzame geval dat ik hem echt ga kopen wil ik er wel zeker van zijn dat ie het gaat doen
  woensdag 5 november 2008 @ 17:05:00 #118
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62974856
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:01 schreef Maisnon het volgende:
Waar ik eerder Fallout 3 zag en het zo vastliep, die persoon had het gedownload... zou dat iets met dat crashen te maken kunnen hebben? Want in het zeldzame geval dat ik hem echt ga kopen wil ik er wel zeker van zijn dat ie het gaat doen
Er is wel een probleen met de cdbeveiliging maar die is makkelijk op te lossen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_62974991
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:53 schreef DennisMoore het volgende:

[ link | afbeelding ]

Een spel binnenin een spel .
Uitgespeeld . Nu verder met Fallout.
pi_62975154
Ehm... ... Ik heb gisteravond flink huisgehouden in Megaton na een bepaald verhaalverloop, en nu heb ik zo ongeveer 80% uitgemoord. Dus er is nogal wat agressiviteit. Als ik het stadje nou voor een 24 uur verlaat ofzo, hebben ze me dan vergeven zoals bij bijvoorbeeld andere games ook zo was/is?
[edit] Ik heb gewoon spijt van mijn daden tegen de arme sukkels in Megaton

[ Bericht 8% gewijzigd door Dragorius op 05-11-2008 17:21:24 ]
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 5 november 2008 @ 18:06:13 #121
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62976471
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:13 schreef Dragorius het volgende:
[edit] Ik heb gewoon spijt van mijn daden tegen de arme sukkels in Megaton
Ze zijn dan ook best tof en dat huis in megaton kan je nu ook vergeten .
Vrijheid
  woensdag 5 november 2008 @ 18:55:15 #122
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62977587
hihi, Dragorius is gepwned wie einer ethische moraal!
Bij mij geven ze me om de haverklap cadeautjes omdat ik zoveel goede dingen voor ze heb gedaan
  woensdag 5 november 2008 @ 19:25:22 #123
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62978404
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Ze zijn dan ook best tof en dat huis in megaton kan je nu ook vergeten .
Boeien ga je toch gewoon in die chique toren wonen.

Vraagje over dat snotjong dat...
SPOILER
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  woensdag 5 november 2008 @ 20:03:59 #124
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62979574
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:25 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Boeien ga je toch gewoon in die chique toren wonen.

Vraagje over dat snotjong dat...
SPOILER

Ik ben nog lang niet uitgespeeld dus die toren ken ik niet .
SPOILER
Vrijheid
pi_62980400
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik ben nog lang niet uitgespeeld dus die toren ken ik niet .
SPOILER
Tenpenny Tower, als je de bom laat ontploffen krijg je daar een kamer.

En er is een quest (waar je ook een achievement voor krijgt)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')