abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62922015
Bedankt voor het commentaar.
Komt helemaal goed zo te horen.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_62923501
Ik kan niks doen hij crashed alleen maar ben net buiten, maar nu is het gewoon niet meer te doen
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:44:39 #53
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62928288
Ok, die costumes jatten en repairen is zeker wel een goed idee. Ben nu niet meer blut te krijgen . ( En de pre-war boeken inleveren natuurlijk )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_62928709
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:48 schreef Necrodeath het volgende:

Trouwens, weet iemand waar je flink wat .44 kogels kunt halen? Mijn voorraadje is hard kleiner aan het worden...
Naast het vinden, kopen kopen kopen. Rivet City heeft meestal wel wat, alsmede kleine verkopers hier en daar.
En gezien je een mede Magnum fan bent: Mocht je een viool en een muziekboek (geen sheet, maar een boek) vinden, verkoop deze dan niet.

Valt het iedereen ook op dat je verbeterde wapens zoals Reservist's rifle en Silenced 10mm Pistol kunt repareren met hun 'mindere' varianten? (Hoewel ik weinig verschil zie tussen een Sniper Rifle en een Reservist's Rifle.)
Sommige typen armour zijn zo ook te combineren.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_62928743
Ik zal ook eens kijken, ik heb dat repair-pak volgens mij verkocht aan Moira. Shit. Zou ze dat nog hebben? Ik ben regelmatig blut en zonder kogels terwijl ik echt elk hoekje doorzoek.
Maar ik kan helemaal niet meer wachten om dat ffdshow te gaan configureren , hopelijk, hopelijk...

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 04-11-2008 10:13:40 ]
anonieme razernist
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:11:25 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62928851
Ik had gister wel moeite met het weggooien van flesdopjes, real life dus .
Vrijheid
pi_62929073
Je kunt ook zonder repair suit dingen repareren. Scheelt maar 5 punten.
Sowieso is het handig de Gun Nut perks te nemen. Hoe meer je in Small weapons en Repair hebt, hoe beter. Je kunt je wapens en armour niet boven jouw eigen repair skill repareren, en merchants hebben meestal een waardeloze repair skill (plus het kost geld). Hoe beter de conditie van je wapen, hoe beter de schade etc.

Science en Lockpicking zijn ook een must. Ik zou beiden (of in ieder geval lockpicking!) minstens naar 75 proberen te halen, zodat je met regelmaat voorraadkasten kan openen voor kisten vol met ammunitie.
(Bijv. in het riool in Oldney ofzo.)

Persoonlijk investeer ik ook helemaal niks in Medical en Barter, en Large Weapons zijn leuk maar meer een luxe. Een simpele Hunting Rifle en Magnum doen hun werk ook en zijn daarbij erg zuinig. En bij massas pak je er een Chinese Assault Rifle bij.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:28:16 #58
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62929273
Ik ben overigens best verslaafd aan de combat shotgun en gister heb ik in de buurt van die comic publisher een hele groep super mutants in de val gelokt met bottlecap mines. Dat was wel een moment .
Vrijheid
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:58:26 #59
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62929979
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:28 schreef jogy het volgende:
Ik ben overigens best verslaafd aan de combat shotgun en gister heb ik in de buurt van die comic publisher een hele groep super mutants in de val gelokt met bottlecap mines. Dat was wel een moment .
Combat shotgun is zeker cool... kan iemand trouwens even spoileren waar die scoped magnum te vinden is? Kan het wel opzoeken, maar nu ik toch hier ben Die mijnen heb ik trouwens nog niet gebruikt (tot op heden altijd verkocht) maar zijn die zo effectief dan?
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:00:58 #60
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62930050
TVP.

Ben inmiddels level 9, type 'evil sociopath'. Zeer egoistisch, compassieloos
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dijk van een spel echt, heerlijk.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_62930155
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:58 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Combat shotgun is zeker cool... kan iemand trouwens even spoileren waar die scoped magnum te vinden is? Kan het wel opzoeken, maar nu ik toch hier ben Die mijnen heb ik trouwens nog niet gebruikt (tot op heden altijd verkocht) maar zijn die zo effectief dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:11:38 #62
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62930313
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:05 schreef DretoX het volgende:

[..]
SPOILER
Thnx... en die gebruikt gewoon .44, neem ik aan?
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_62930440
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:37 schreef DennisMoore het volgende:

Even for the record... als m'n teamlid (Sharon in dit geval) bad guys neerschiet, dan krijg ik daar geen XP voor he?
Iemand?

Zo wordt het wel zwaar nadelig namelijk om teamleden te hebben. Je kan ze ook niet hun wapen afpakken (zoals in Fallout 2). Misschien geen munitie geven?
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:19:19 #64
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62930512
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:16 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Iemand?

Zo wordt het wel zwaar nadelig namelijk om teamleden te hebben. Je kan ze ook niet hun wapen afpakken (zoals in Fallout 2). Misschien geen munitie geven?
Ik zie eigenlijk weinig nut in teamleden (behalve om ze als pakezels te gebruiken) dus ik cruise alleen door de Wasteland (Lone Wanderer ) Misschien dat ik dogmeat nog ga opzoeken, maar de rest is volgens mij voornamelijk kanonnenvoer
pi_62931888
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:58 schreef RedDevil085 het volgende:

... kan iemand trouwens even spoileren waar die scoped magnum te vinden is? Kan het wel opzoeken, maar nu ik toch hier ben
Standaard scoped magnums liggen her en der verspreid. Als je in alle lockers kijkt die je tegen komt dan kom je er vanzelf één tegen.

En om een super duper Magnum te krijgen....
SPOILER
pi_62932450
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:49 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan niks doen hij crashed alleen maar ben net buiten, maar nu is het gewoon niet meer te doen
Als je ffdshow gebruikt, check de OP (ffdshow zit vaak in codec packs, zoals CCCP en anderen)
Doe eens niet.
  dinsdag 4 november 2008 @ 12:36:37 #67
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62932621
Iemand dat chickie kunnen versieren....
SPOILER
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
  dinsdag 4 november 2008 @ 12:37:55 #68
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62932654
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 12:10 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Standaard scoped magnums liggen her en der verspreid. Als je in alle lockers kijkt die je tegen komt dan kom je er vanzelf één tegen.

En om een super duper Magnum te krijgen....
SPOILER
En die is ook scoped? Het gaat mij bij die magnum er meer om hoe cool hij eruit ziet dan de stopping power...
  dinsdag 4 november 2008 @ 12:38:32 #69
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62932672
Dat was sowieso trouwens een cool moment zeg...
SPOILER
  dinsdag 4 november 2008 @ 12:39:53 #70
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_62932707
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 12:36 schreef Kamphuys het volgende:
Iemand dat chickie kunnen versieren....
SPOILER
Bittercup. Helaas zijn zij en Red, en Shorty doodgegaan in een mutantaanval bij mij. Al die moeite om ze te redden en ik hou een nutteloos dorp over.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_62932763
Weet iemand hoeveel teamlids er zijn? Ik ben Charon(die merc ghoul), Jericho(evil raider uit megaton en Dogmeat de Dog al tegengekomen. Is er ook eentje die alleen met goodietwoshoes wil werken?
  dinsdag 4 november 2008 @ 12:43:04 #72
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62932778
Even iets heel anders... Om maar even een stelling in de groep te gooien:

Wat mij betreft mag Bethesda Fallout Online gaan maken. De rechten liggen nu nog bij Interplay geloof ik. Ze moesten wel binnen zoveel jaar zijn begonnen met ontwikkelen en er moest zoveel miljoen voor beschikbaar zijn anders konden ze die rechten niet houden. Heb alleen geen idee of Bethesda tot een MMORPG in staat is. Het zou wel de enige reden zijn waarom ik ooit nog zo'n kreng zou gaan spelen, mjam
  dinsdag 4 november 2008 @ 12:45:46 #73
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_62932846
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 12:42 schreef Haijo het volgende:
Weet iemand hoeveel teamlids er zijn? Ik ben Charon(die merc ghoul), Jericho(evil raider uit megaton en Dogmeat de Dog al tegengekomen. Is er ook eentje die alleen met goodietwoshoes wil werken?
Fawkes wil alleen met goodietwoshoes werken. Maar die kom je pas redelijk laat in de main quest tegen. Hetzelfde geld voor een Paladin van de Brotherhood, ben de naam even kwijt.

Verder kan je ook Butch als volgeling krijgen, als je een zak bent.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  dinsdag 4 november 2008 @ 12:47:05 #74
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62932881
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 12:43 schreef Kamphuys het volgende:
Even iets heel anders... Om maar even een stelling in de groep te gooien:

Wat mij betreft mag Bethesda Fallout Online gaan maken. De rechten liggen nu nog bij Interplay geloof ik. Ze moesten wel binnen zoveel jaar zijn begonnen met ontwikkelen en er moest zoveel miljoen voor beschikbaar zijn anders konden ze die rechten niet houden. Heb alleen geen idee of Bethesda tot een MMORPG in staat is. Het zou wel de enige reden zijn waarom ik ooit nog zo'n kreng zou gaan spelen, mjam
Als er van Fallout een MMORPG komt neem ik ontslag, schrijf ik al m'n vrienden en familie een afscheidsbrief en ga daar mijn leven aan wijden Maar volgens mij heeft Bethesda alle Fallout rechten van Interplay overgenomen, niet waar?
quote:
The deal made Bethesda the sole owner of the Fallout intellectual property with Interplay becoming a licensee so they can continue to pursue a Fallout MMO
Wikipedia

Maakt mij trouwens weinig uit wie hem gaat maken, als hij maar komt...
  dinsdag 4 november 2008 @ 12:55:37 #75
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62933101
Stelling 2:

Er komt een Fallout 4. (Tijd terug al bekend gemaakt. Lijkt me nu ook logisch gezien de goede verkoopcijfers, spel staat zowel in de VS als in Europa praktisch overal in de top-3 verkoopcijfers, voor zowel PC, PS3 als Xbox.)

Wat ik hoop is dat ze de graphics-enige met rust laten (kleine verbeteringen en foutjes wegwerken daargelaten) en alle ontwikkelkracht op verhaal/quest/vrijheid storten. Fallout 2 was ook praktisch hetzelfde als 1 (grafisch) , en dat was zo'n beetje het beste spel ooit. De graphics zijn over een jaar of 2 ook nog goed genoeg voor een Fallout game. En dan is er toch nog geen opvolger voor de PS3 en Xbox.

Fallout 4 aub al over een jaar of anderhalf-2 zonder tijdverspilling aan engines aub
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')