Naast het vinden, kopen kopen kopen. Rivet City heeft meestal wel wat, alsmede kleine verkopers hier en daar.quote:Op maandag 3 november 2008 21:48 schreef Necrodeath het volgende:
Trouwens, weet iemand waar je flink wat .44 kogels kunt halen? Mijn voorraadje is hard kleiner aan het worden...
Combat shotgun is zeker cool... kan iemand trouwens even spoileren waar die scoped magnum te vinden is? Kan het wel opzoeken, maar nu ik toch hier benquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:28 schreef jogy het volgende:
Ik ben overigens best verslaafd aan de combat shotgun en gister heb ik in de buurt van die comic publisher een hele groep super mutants in de val gelokt met bottlecap mines. Dat was wel eenmoment
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dijk van een spel echt, heerlijk.Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:58 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Combat shotgun is zeker cool... kan iemand trouwens even spoileren waar die scoped magnum te vinden is? Kan het wel opzoeken, maar nu ik toch hier benDie mijnen heb ik trouwens nog niet gebruikt (tot op heden altijd verkocht) maar zijn die zo effectief dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:05 schreef DretoX het volgende:
[..]Thnx... en die gebruikt gewoon .44, neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Iemand?quote:Op maandag 3 november 2008 18:37 schreef DennisMoore het volgende:
Even for the record... als m'n teamlid (Sharon in dit geval) bad guys neerschiet, dan krijg ik daar geen XP voor he?
Ik zie eigenlijk weinig nut in teamleden (behalve om ze als pakezels te gebruiken) dus ik cruise alleen door de Wasteland (Lone Wandererquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Iemand?
Zo wordt het wel zwaar nadelig namelijk om teamleden te hebben. Je kan ze ook niet hun wapen afpakken (zoals in Fallout 2). Misschien geen munitie geven?
Standaard scoped magnums liggen her en der verspreid. Als je in alle lockers kijkt die je tegen komt dan kom je er vanzelf één tegen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:58 schreef RedDevil085 het volgende:
... kan iemand trouwens even spoileren waar die scoped magnum te vinden is? Kan het wel opzoeken, maar nu ik toch hier ben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Als je ffdshow gebruikt, check de OPquote:Op maandag 3 november 2008 23:49 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan niks doenhij crashed alleen maar
ben net buiten, maar nu is het gewoon niet meer te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:10 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Standaard scoped magnums liggen her en der verspreid. Als je in alle lockers kijkt die je tegen komt dan kom je er vanzelf één tegen.
En om een super duper Magnum te krijgen....En die is ook scoped? Het gaat mij bij die magnum er meer om hoe cool hij eruit ziet dan de stopping power...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:36 schreef Kamphuys het volgende:
Iemand dat chickie kunnen versieren....Bittercup. Helaas zijn zij en Red, en Shorty doodgegaan in een mutantaanval bij mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die moeite om ze te redden en ik hou een nutteloos dorp over.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Fawkes wil alleen met goodietwoshoes werken. Maar die kom je pas redelijk laat in de main quest tegen. Hetzelfde geld voor een Paladin van de Brotherhood, ben de naam even kwijt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:42 schreef Haijo het volgende:
Weet iemand hoeveel teamlids er zijn? Ik ben Charon(die merc ghoul), Jericho(evil raider uit megaton en Dogmeat de Dog al tegengekomen. Is er ook eentje die alleen met goodietwoshoes wil werken?
Als er van Fallout een MMORPG komt neem ik ontslag, schrijf ik al m'n vrienden en familie een afscheidsbrief en ga daar mijn leven aan wijdenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:43 schreef Kamphuys het volgende:
Even iets heel anders... Om maar even een stelling in de groep te gooien:
Wat mij betreft mag Bethesda Fallout Online gaan maken. De rechten liggen nu nog bij Interplay geloof ik. Ze moesten wel binnen zoveel jaar zijn begonnen met ontwikkelen en er moest zoveel miljoen voor beschikbaar zijn anders konden ze die rechten niet houden. Heb alleen geen idee of Bethesda tot een MMORPG in staat is. Het zou wel de enige reden zijn waarom ik ooit nog zo'n kreng zou gaan spelen, mjam
Wikipediaquote:The deal made Bethesda the sole owner of the Fallout intellectual property with Interplay becoming a licensee so they can continue to pursue a Fallout MMO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |