quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:36 schreef Kamphuys het volgende:
Iemand dat chickie kunnen versieren....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:38 schreef Kamphuys het volgende:
Dat was sowieso trouwens een cool moment zeg...Als je trouwens merkt dat iemand een granaat gooit naar een groep mensen die je wilt beschermen, en je hebt al VATS gedaan, dan kun je ook op die granaat schietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam ik gisteren achter toen een raider een granaat gooide en ik VATS drukte en die granaat dus targete.
Er zijn 2 voor evil characters, 2 voor neutral en 2 voor good als ik het me goed herinner. Dan is er Charon nog, en Dogmeat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:42 schreef Haijo het volgende:
Weet iemand hoeveel teamlids er zijn? Ik ben Charon(die merc ghoul), Jericho(evil raider uit megaton en Dogmeat de Dog al tegengekomen. Is er ook eentje die alleen met goodietwoshoes wil werken?Doe eens niet.
Ze staan gelijk aan 10 landmijnen, dus mja, best effectiefquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:58 schreef RedDevil085 het volgende:
Combat shotgun is zeker cool... kan iemand trouwens even spoileren waar die scoped magnum te vinden is? Kan het wel opzoeken, maar nu ik toch hier benDie mijnen heb ik trouwens nog niet gebruikt (tot op heden altijd verkocht) maar zijn die zo effectief dan?
Geniaal. Ben al 20 uur bezig en blijf nieuwe dingen ontdekkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:57 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Als je trouwens merkt dat iemand een granaat gooit naar een groep mensen die je wilt beschermen, en je hebt al VATS gedaan, dan kun je ook op die granaat schietenKwam ik gisteren achter toen een raider een granaat gooide en ik VATS drukte en die granaat dus targete.
[..]
Er zijn 2 voor evil characters, 2 voor neutral en 2 voor good als ik het me goed herinner. Dan is er Charon nog, en Dogmeat.
Yup. Sterker nog, hij ziet er hetzelfde uit als de standaard magnum.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:37 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
En die is ook scoped? Het gaat mij bij die magnum er meer om hoe cool hij eruit ziet dan de stopping power...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook gevonden. Heeft iemand ook al wat interessante 'one-of-a-kind' wapens gevonden?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Precies, als pakezel wil ik 'm eigenlijk gebruiken, of gewoon wat voor de lol.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:19 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik zie eigenlijk weinig nut in teamleden (behalve om ze als pakezels te gebruiken) dus ik cruise alleen door de Wasteland (Lone Wanderer) Misschien dat ik dogmeat nog ga opzoeken, maar de rest is volgens mij voornamelijk kanonnenvoer
Hij komt niet al te vaak opdagen, maar hij heeft mij al een keer gered.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:25 schreef Klautje het volgende:
Heeft iemand de Mysterious Stranger perk? Helpt deze je vaak of is het gewoon een gimmickje?
Als ze zich net zo gedragen als die sukkels die je moet redden van de mutants dan hoef ik er ook geen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Precies, als pakezel wil ik 'm eigenlijk gebruiken, of gewoon wat voor de lol.
Maar ze moeten me geen XP afpakken, in de weg lopen, mij in m'n rug schieten, of dood gaan.
Dit herinnert me aan iets geks...quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:25 schreef Klautje het volgende:
Heeft iemand de Mysterious Stranger perk? Helpt deze je vaak of is het gewoon een gimmickje?
Vaag. In de originele Fallouts kon je af en toe in je beurt bij jezelf een critical toebrengen. Door haperen van wapen enzo. ('critically misses next turn' oid). Misschien dat die mysterious stranger dat ook kanquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:56 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Dit herinnert me aan iets geks...
Ik heb die perk dus, en zat een keer ergens in een gebouw waar veel boekenkasten stonden e.d., allemaal kleine gangetjes tussen boekenkasten dus. Ik sneakte, en zag een Super Mutant voorbij lopen, druk op VATS, klik 4x op zijn hoofd (na 1x is ie ook dood, maarja), en ik hoor het Mysterious Stranger muziekje. Even daarna schiet mijn character, en staat linksboven: "Sneak Critical on Mysterious Stranger". Ik was echt van :
![]()
![]()
Sindsdien heb ik hem niet meer gezien![]()
Verder, ja, hij komt alleen in VATS sowieso, en alleen als je je enemy niet killed. Het muziekje hoor je vaak al eerder, dus dan weet je dat hij komt als je je target niet killed. Als hij komt doet hij wel belachelijk veel damage
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:10 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Standaard scoped magnums liggen her en der verspreid. Als je in alle lockers kijkt die je tegen komt dan kom je er vanzelf één tegen.
En om een super duper Magnum te krijgen....Sheet music book bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Doet 'ie bij mij ook wel eens. Lijkt net of de hele zooi op slot gaat bij het inladen, maar na een minuutje gaat 'ie dan weer verderquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:13 schreef bijdehand het volgende:
Bij mij laadt ie het spel op de PC nietloopt meteen vast
Zit niet in deel 3 helaas.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft iemand trouwens al een character gemaakt met lage Intelligence?
Bij deel 1 en 2 was dat echt tof gedaan. Was je echt zo'n mongooltje die alleen maar halve en niet bestaande woorden kon spreken en had iedereen medelijden met je
En dan had je zo'n NPC die je normaal gesproken niet kon verstaan, maar dan dus alles perfect kan volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Gedownload zeker? Knal je internetverbinding er maar eens uit en kijk of hij het dan wel doet. Mijne start ook niet op als m'n internet open staat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:13 schreef bijdehand het volgende:
Bij mij laadt ie het spel op de PC nietloopt meteen vast
Nee, doosje ligt naast mequote:Op dinsdag 4 november 2008 18:14 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Gedownload zeker? Knal je internetverbinding er maar eens uit en kijk of hij het dan wel doet. Mijne start ook niet op als m'n internet open staat.
(En ja de CE van play.com zal eind deze week pas binnen komen en nee daar wilde ik niet op wachten)
Eensch! ik ben nu in de buurt van Underworld en daar zit ook een groot nest van supermutants, helaas geen mercs dus moet ik ze zelf killenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:27 schreef DennisMoore het volgende:
Damn, wat een ontzettende hoeveelheid loot in de Capitol! Super mutants die tegen Talon mercs vechten daaro. *plunder* 'k Moet denk ik wel 5x lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het best kan je je maatjes ergens neerzetten in de buurt verscholen, dan kan je af en toe daarheen om spullen af te droppen. Als je dan klaar bent met waar je bent dan loop je vrolijk terug, haal je hem op en verkoop je alle zooi die hij bij zich heeft voor 1000+ caps. Zo is geld nooit meer een probleem, ook al zou dit nooit een probleem zijn als je alles gewoon netjes doorzoekt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Precies, als pakezel wil ik 'm eigenlijk gebruiken, of gewoon wat voor de lol.
Maar ze moeten me geen XP afpakken, in de weg lopen, mij in m'n rug schieten, of dood gaan.
Yup.quote:
Ah dat ding heb ik dan alquote:Op woensdag 5 november 2008 09:22 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Yup.
Gisteren weer twee speciale wapens gevonden.![]()
Een sniper rifle genaamd "Victory" en een combat shotgun genaamd "The Terrible Shotgun" ofzoiets.
Ze zien er allemaal hetzelfde uit, maar doen een kwak meer schade.
Ik kwam ook een basis tegen van die Talon figuren (die mij continu lastig vallen). Maar eens even naar binnen gelopen en iedereen afgeslacht, inclusief een of andere baas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:48 schreef Necrodeath het volgende:
Oooh shiney!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind trouwens de sfeer echt goed, ik heb fallout 1 en 2 gespeeld (nooit helemaal) en ik herken heel wat dingen. Ok, je hebt minder popular culture elementen maar dat was ook echt iets voor die tijd. Dat is nu wat minder denk ik, ze hebben toch de stijl goed te pakken denk ik.
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:51 schreef uwbftp het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:12 schreef GTAIVfreak het volgende:
Waar kan je de hond Dogmeat vinden. Ik heb al vernomen dat het bij een vuilnisbelt is, maar waar.
Voor de rest is het een keitoffe game waar je verdomd verslaafd aan kan gerakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Necrodeath op 05-11-2008 11:20:48 ]Doe eens niet.![]()
Oh en voor die lui die naar vault 106 gaan en willen weten wat ze er vinden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stuk of 20, kijk maar bij je achievements.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:27 schreef DretoX het volgende:
Iemand enig idee over het aantal sidequests?
© Bafnek![]()
PS3quote:Op woensdag 5 november 2008 12:15 schreef Klautje het volgende:
[..]
Stuk of 20, kijk maar bij je achievements.
Maar thanks!
![]()
![]()
Is bij iemand anders het spel al eens vastgelopen op de 360? Zojuist voor al wel de 5e keer gebeurt...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje unieke wapens die ik gevonden heb tot nu toe:
Xuanlong Assault Rifle - Unique Chinese Assault Rifle
Fisto! - Unique Powerfist
The Shocker - Unique Powerfist
Lincoln's Repeater - Unique Rifle (gebruikt .44)
Ol' Painless - Unique Hunting Rifle
A3-21's Plasma Rifle - Unique Plasma Rifle
Occam's Razor - Unique Combat Knife
Vampire's Edge - Unique Chinese Officer's Sword
Victory Rifle - Unique Sniper RifleDoe eens niet.![]()
Er is een autosave op het moment dat je de memorial instapt. Dan kan je nog terug.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:47 schreef Klautje het volgende:
Heb hem zojuist uitgespeeld en dacht nog even wat subquests te gaan doen in een betere wereld... Maar nee hoor, spel eindigt abruptMoet weer een half uur speeltijd inhalen dus
![]()
Wel jammer dat er zo weinig subquests zijn, in Oblivion was ik het altijd gewend om zeker een stuk of 10 quests in mijn questlog te hebben, en nu heb ik er hoogstens 3 of 4.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Waar ik eerder Fallout 3 zag en het zo vastliep, die persoon had het gedownload... zou dat iets met dat crashen te maken kunnen hebben? Want in het zeldzame geval dat ik hem echt ga kopen wil ik er wel zeker van zijn dat ie het gaat doen![]()
![]()
Er is wel een probleen met de cdbeveiliging maar die is makkelijk op te lossen.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:01 schreef Maisnon het volgende:
Waar ik eerder Fallout 3 zag en het zo vastliep, die persoon had het gedownload... zou dat iets met dat crashen te maken kunnen hebben? Want in het zeldzame geval dat ik hem echt ga kopen wil ik er wel zeker van zijn dat ie het gaat doenIedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Uitgespeeldquote:Op woensdag 5 november 2008 16:53 schreef DennisMoore het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een spel binnenin een spel.
. Nu verder met Fallout.
![]()
Ehm...... Ik heb gisteravond flink huisgehouden in Megaton na een bepaald verhaalverloop, en nu heb ik zo ongeveer 80% uitgemoord. Dus er is nogal wat agressiviteit. Als ik het stadje nou voor een 24 uur verlaat ofzo, hebben ze me dan vergeven zoals bij bijvoorbeeld andere games ook zo was/is?
[edit] Ik heb gewoon spijt van mijn daden tegen de arme sukkels in Megaton![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Dragorius op 05-11-2008 17:21:24 ]The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009![]()
Ze zijn dan ook best tof en dat huis in megaton kan je nu ook vergetenquote:Op woensdag 5 november 2008 17:13 schreef Dragorius het volgende:
[edit] Ik heb gewoon spijt van mijn daden tegen de arme sukkels in Megaton![]()
.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
![]()
hihi, Dragorius is gepwned wie einer ethische moraal!
Bij mij geven ze me om de haverklap cadeautjes omdat ik zoveel goede dingen voor ze heb gedaan![]()
![]()
Boeien ga je toch gewoon in die chique toren wonen.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook best tof en dat huis in megaton kan je nu ook vergeten.
Vraagje over dat snotjong dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew![]()
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:25 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Boeien ga je toch gewoon in die chique toren wonen.
Vraagje over dat snotjong dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog lang niet uitgespeeld dus die toren ken ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
quote:Op woensdag 5 november 2008 20:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet uitgespeeld dus die toren ken ik niet.
Tenpenny Tower, als je de bom laat ontploffen krijg je daar een kamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er is een quest (waar je ook een achievement voor krijgt)![]()
Er is vast geen mogelijkheid om in Megaton én Tenpenny Tower een huisje te krijgen?
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch![]()
Uhm niet echt, je kan de bom onschadelijk maken, je hebt dan het huis in Megaton, daarna kan je Tenpenny Tower uitmoorden en daar de kamer(s) gebruikenquote:Op woensdag 5 november 2008 20:35 schreef lennartb.nl het volgende:
Er is vast geen mogelijkheid om in Megaton én Tenpenny Tower een huisje te krijgen?![]()
![]()
tvpShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:25 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Boeien ga je toch gewoon in die chique toren wonen.
Vraagje over dat snotjong dat...Ik heb tegen dat jong gezegd dat 'ie lekker kon barsten. Ook leuk, als ik nu naar GNR luister heeft Three Dog het over de onmenselijke daad die ik heb begaan tegenover hem, door hem alleen achter te laten. Hij verzoekt iedereen die hem rond ziet lopen om hem een Salsbury Steak of Nuka-Cola te geven. Prachtig, kan niet anders zeggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.![]()
Heb hem gisteren uitgespeeld... Wat een spel
![]()
Zat daarnet even te zoeken naar de Official Fallout 3 Strategy Guide en kwam dit artikel tegen:
http://bethblog.com/index(...)tegy-guide-overview/
Spoilervrij maar wel het lezen waard (deze dude heeft 500+ uur gespeeld (650 save games) om dit boekje te kunnen schrijven) als je een paar minuten te besteden hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door RedDevil085 op 05-11-2008 22:24:06 ]When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.![]()
Door een meningsverschilletje is zojuist de Dave met z'n Republic van de Wasteland geschotenWaren daar belangrijke/leuke dingen te doen die ik nu moet missen?
En voor de mensen die de Relay Tower kennen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor![]()
Ik heb nu volgens mij alle relays geactiveerd, ik hoop dat er opeens allemaal nieuwe radio stations komen.
Weet iemand al waar de bron zit van die chinese propaganda radio?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:41 schreef Cudles het volgende:
Ik heb nu volgens mij alle relays geactiveerd, ik hoop dat er opeens allemaal nieuwe radio stations komen.
Weet iemand al waar de bron zit van die chinese propaganda radio?Er zijn er meerdereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Ben nu net na 9 uur pas de eerste tegen gekomen (Oscar-Zulu).
Geniaal grote game
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor![]()
Ok nu is het gebeurt, nu hebben die mieren mij zo tot waanzin gebracht dat ik dit level niet op Hard ga doen, maar op Very Easy en ze allemaal de tyfus in knallen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb dat best vroeg ingame gedaan. Gewoon een Laser Pistol gepakt en al die dingen van afstand lopen pistol snipenquote:Op woensdag 5 november 2008 22:47 schreef RickoKun het volgende:
Ok nu is het gebeurt, nu hebben die mieren mij zo tot waanzin gebracht dat ik dit level niet op Hard ga doen, maar op Very Easy en ze allemaal de tyfus in knallen![]()
![]()
![]()
Niet echt nodig om op de antennae te richten btw...worden ze alleen Frenzied van. Wel handig als er meerdere zijn, maar useless als er maar eentje is.
Zodra ik zo'n Fire Ant dood had, gewoon Fire Ant Nectar eten zodra ik bij nog wat Fire Ants was, en met mijn Chinese Officer Sword gaan raggen, zijn ze zo dood.Doe eens niet.![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:01 schreef Beelzebub85 het volgende:
Morgen krijg ik mijn Xbox terug, gelijk effe Fallout 3 halen
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch![]()
Ik ben al level 16/17 en ik ben nog geen een fire ant tegengekomen.Speel op normal trouwens. Sterkste wat ik tegengekomen ben zijn de yaoui gai (een soort beren) en die hakken snel in op je leven.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
500 uur... Zo lang is het spel nog niet eens uit johquote:Op woensdag 5 november 2008 22:16 schreef RedDevil085 het volgende:
Heb hem gisteren uitgespeeld... Wat een spel
![]()
Zat daarnet even te zoeken naar de Official Fallout 3 Strategy Guide en kwam dit artikel tegen:
http://bethblog.com/index(...)tegy-guide-overview/
Spoilervrij maar wel het lezen waard (deze dude heeft 500+ uur gespeeld (650 save games) om dit boekje te kunnen schrijven) als je een paar minuten te besteden hebt.
© Bafnek![]()
Maar hey, stelletje vuige wortelneukerts,
Hoe kan ik nou ff die blingers verdienen julllie weetz! Ik wil namelijk van die shizzle voor mien huisje kopen maar dat is allemaal zo fucking duur!
Ik kan denk ik hoogstens maar één ding kopen (ben level 6 ondertussen) maar dan ben ik meteen al mn geld kwijt. Ik ben nu wel een beetje aan het scavengen en probeer alles wat ik vind te verkopen, maarja soms dan hebben die verkopers zelf geen caps meer over![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:16 schreef Klautje het volgende:
[..]
500 uur... Zo lang is het spel nog niet eens uit joh
scherp
![]()
Komt vanzelf. Ik was eerst ook zo'n pauper zonder geld die vaak Raiders te lijf ging met knuppel en shit omdat ik de weinige kogels die had wou besparen voor de echte bazen van Wasteclubquote:Op donderdag 6 november 2008 00:17 schreef RickoKun het volgende:
Maar hey, stelletje vuige wortelneukerts,
Hoe kan ik nou ff die blingers verdienen julllie weetz! Ik wil namelijk van die shizzle voor mien huisje kopen maar dat is allemaal zo fucking duur!
Ik kan denk ik hoogstens maar één ding kopen (ben level 6 ondertussen) maar dan ben ik meteen al mn geld kwijt. Ik ben nu wel een beetje aan het scavengen en probeer alles wat ik vind te verkopen, maarja soms dan hebben die verkopers zelf geen caps meer over
Maar nu heb ik wel aardig wat geld (nog niet echt héél veel, maar dat vind ik wel leuk eigenlijk, dat ik niet zomaar alles kan kopen wat ik wil) en genoeg ammo
LastFM
Ik heb nu bountyhunters achter me aanMet robots!!
![]()
Ik ben maar 1000 caps waard
LastFM
EDIT: -- Verkeerde account alweer, maar dit topic vind je toch wel boeiend --"The world is a mess and I just need to rule it!"![]()
Ik kwam net voor het eerst van die Brute mutants ofzo tegen, met minigun en rocketlauncher denk ik want ze bliezen 2 van die figuren met laserpistolen op in een dikke explosie.
Ik zelf heb die Mr Burke ofzoiets van zn leven beroofd (ik ben megaton beschermengel!!) en loop er stylish bij in mn maatpak
En nu dus de metro in op zoek naar dat radio station
Lekker niet ver nog in het spelEn wel iedereen in megaton zitten spreken
en zo gek geweest om alle quests maar aan te nemen.
Jeej, nu jullie ook je mannetje posten![]()
![]()
Kan met mn 360 helaas geen screenshots maken, loop in een simpel lvl15 armor rond en nu met een motorhelm opquote:Op donderdag 6 november 2008 00:56 schreef Maisnon het volgende:
Ik kwam net voor het eerst van die Brute mutants ofzo tegen, met minigun en rocketlauncher denk ik want ze bliezen 2 van die figuren met laserpistolen op in een dikke explosie.
Ik zelf heb die Mr Burke ofzoiets van zn leven beroofd (ik ben megaton beschermengel!!) en loop er stylish bij in mn maatpak
En nu dus de metro in op zoek naar dat radio station
Lekker niet ver nog in het spelEn wel iedereen in megaton zitten spreken
en zo gek geweest om alle quests maar aan te nemen.
[ afbeelding ]
Jeej, nu jullie ook je mannetje postenwissel dat soms af met een hippe leesbril
![]()
![]()
Ja, dat wou ik dus ook doen, maar als je eenmaal die bom onschadelijk maakt is die opeens wegquote:Op donderdag 6 november 2008 00:56 schreef Maisnon het volgende:
![]()
![]()
Ik slaap te weinig door dit spel. Ben nu de ultimate goody two shoes overigens, een Paladin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Neuh, niet echt. Je kunt daar een poppetje weggappen uit zijn museum en Ol' Painless uit zijn kluis roven. Dat is het wel daar.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:38 schreef -skippybal- het volgende:Door een meningsverschilletje is zojuist de Dave met z'n Republic van de Wasteland geschotenWaren daar belangrijke/leuke dingen te doen die ik nu moet missen?
Je kunt hem ook op een correcte manier ontzetten vermoed ik, maar het is mij niet gelukt zonder karma verlies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?![]()
Vind het dan wel weer cool dat de lijken gewoon nog blijven liggen...klote Doctor Church is nu ook dood (hij viel mij aan, niet andersomquote:Op woensdag 5 november 2008 18:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook best tof en dat huis in megaton kan je nu ook vergeten.
) dus nu moet ik een andere "huis"arts gaan zoeken. Maar damn...wat een uitgebreid spel!
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Forum Opties Forumhop: Hop naar: