Ik heb Small Weapons, Speech en Energy. Dat laserpistool is toch niet zo slecht? Me dunkt dat als je Energy net zo hoog is als Small Weapons de handpistolen ongeveer net zo goed zijn. Maar ik heb hem ook nog niet zoveel gebruikt. Als je per se melee wilt moet je in ieder geval niet unarmed nemen omdat knuppels e.d. gewoon veel beter zijn.quote:Op maandag 3 november 2008 16:28 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga overnieuw beginnen,
ik had: Big guns, energy en Melee
maar ik denk dat ik i.e.g Small guns neem ipv iets anders:
Zijn energy wapens later ook wat beter? Bijv. dat laser pistool is té kansloos.
En wat zal ik nemen, unarmed of melee?
Gelukkig zijn er nog 200 alternatieven...quote:Op maandag 3 november 2008 15:34 schreef Gamer_V het volgende:
Meest teleurstellende game einde ooit.
Tvp dus.
Ik had melee tot aan de vault exit. Daarna heb ik barter, small guns en science gedaan volgens mij.quote:Op maandag 3 november 2008 16:28 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga overnieuw beginnen,
ik had: Big guns, energy en Melee
maar ik denk dat ik i.e.g Small guns neem ipv iets anders:
Zijn energy wapens later ook wat beter? Bijv. dat laser pistool is té kansloos.
En wat zal ik nemen, unarmed of melee?
Mooi, ben nl niet bereid mijn kamer in Tennpenny tower op te geven (die butler is echtquote:Op maandag 3 november 2008 16:45 schreef cryotek het volgende:
Ik wacht altijd 24u (just to be sure), meestal zijn ze dan weer vergeten wat ik gedaan heb
Haha. Nee. Het lijkt alsof zelfs met permutaties ze niet eens aan de 200 komen.quote:Op maandag 3 november 2008 16:43 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog 200 alternatieven...
Slappe hap (Mentats al geprobeerd?), als je Megaton opblaast en die tientallen mensen van het leven beroofd zou je toch verwachten dat je met iets beters komt dan: Ja, het lukte niet dus helaasquote:Op maandag 3 november 2008 18:48 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk dat ik ook maar gewoon die megaton ga opblazen, ik krijg het maar niet voor elkaar om die bom onschadelijk te maken
Ik gebruik vats zeker wel voor meer dan sneaken met headshots. Bijv combat inhibitors van robots kapot knallen zodat ze iedereen aanvallen. De o zo pijnlijke minigun uit de handen van een supermutant raggen. En gewoon altijd in gevechten, wat dan wel vaak op het hoofd is.quote:Op maandag 3 november 2008 21:26 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Krijg je ook vijanden die je niet met één headshot kan doden?
Want tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar tegenstanders gezien die je met één kogel door zijn kop jaagt, of met een fatboy neer haalt.
Want ik heb toch een beetje het nare gevoel dat ik VATS enkel zou gebruiken voor headshots.
En voor de bloederige slowmo uiteraardquote:Op maandag 3 november 2008 21:43 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik gebruik vats zeker wel voor meer dan sneaken met headshots. Bijv combat inhibitors van robots kapot knallen zodat ze iedereen aanvallen. De o zo pijnlijke minigun uit de handen van een supermutant raggen. En gewoon altijd in gevechten, wat dan wel vaak op het hoofd is.
]quote:
Geen idee wat voor wapen je gebruikt, maar ik had zonder Better Criticals lang niet alles in 1x dood met een sneak crit op het hoofd. Gewone raiders e.d. wel, maar Super Mutant Masters of Brutes iig zeker niet. Nu, met Small Weapons op 100, Better Criticals icm Sneak en Lincoln's Repeater staat niet veel me meer in de weg in ieder gevalquote:Op maandag 3 november 2008 21:26 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Krijg je ook vijanden die je niet met één headshot kan doden?
Want tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar tegenstanders gezien die je met één kogel door zijn kop jaagt, of met een fatboy neer haalt.
Want ik heb toch een beetje het nare gevoel dat ik VATS enkel zou gebruiken voor headshots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |