Main quest doorspelen, dan krijg je ergens wat training.quote:Op zondag 9 november 2008 22:58 schreef Northside het volgende:
Oh no no no no no, i don't wanna leave the congo oh no no no no no...
In de bibliotheek waar ik voor moira aan het klussen was kwam ik wat brotherhood mannen tegen. In een vuurgevecht met het lokale tuig ging er eentje neer, en omdat dat power armour daar maar lag te liggen heb ik het maar meegepakt. Nu ligt het mooi in mijn huisje in een kast... de training die je daarvoor moet krijgen komt vast pas een stuk later in het spel? (ben nu lvl 8 en nog in megaton...)
Ik heb dat gedeelte overgeslagen perongeluk... ben nu al weer bezig met mijn 2e char. eerste was lvl 20 op einde en was echt evil, pure duivel maar dat vond ik niet zo leuk dus nu ben ik level 11 met een neutralquote:Op zondag 9 november 2008 23:38 schreef Apfelsaft het volgende:
Dacht even snel de mainquest te kunnen doorlopen, maar met level 4 in het Tech Museum krijg ik het nu toch aardig lastig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben via een metro gegaan. En het is behoorlijk moeilijk: ik kreeg daar mijn eerste partner die ik tien minuten daarna ook meteen weer verloor. Nou ja, ze had wel een leuk wapen.quote:Op zondag 9 november 2008 18:15 schreef -skippybal- het volgende:
Waar kan ik het National Archive vinden? Ik de Onafhankelijkheidsverklaring jatten, maar ik krijg geen mark of wat dan ook op m'n map/kompas
Op de Pc met settings op ultra high valt m'n mond elke keer weer open als ik weer bovengronds kom en die complete verwoeste stad zie... Ook vind ik de lichteffecten echt subliem, en ik bekijk de wereld grotendeels vanuit 1st person dus van dat tapijt heb ik niet echt last. Vind deze game qua graphics zeker wel even mooi als bijv. Far Cry 2, terwijl Fallout 3 toch op een verouderde engine draait (zelfde als Oblivion).quote:Op maandag 10 november 2008 12:10 schreef Tim_G het volgende:
Van het weekend aan begonnen.
Wat een tegenvaller zeg op het moment dat je de Vault uitkomt?! Misschien dat het op de PC of PS3 er wel goed uitziet maar op de Xbox heb ik nog geen spel gezien wat er zo slecht uit ziet! ( ik weet dat gameplay belangrijker is dan het beeld maar vind dit echt totaal niks geen next gen )
Het lopen en de omgeving zien er echt verschrikkelijk slecht uit. Het lopen vooral, je neemt 1 stap maar hij gaat vooruit als 2 of 3 stappen neemt. Je loopt over een hobbelige ondergrond maar je loopt eroverheen alsof je op een tapijtje loopt.
Misschien had ik me na alle hosanna verhalen hier me er iets teveel van voorgesteld waardoor allemaal nu wat tegenvalt. Misschien als ik eens echt niks te doen heb dat ik er nog eens voor ga zitten maar voorlopig heb ik het wel gezien met Fall Out 3. Jammer.......
Meer mensen die het erg vinden tegenvallen of is het nog steeds allemaal schitterend?
Ik vind het er juist heel mooi uitzien op de 360.quote:Op maandag 10 november 2008 12:10 schreef Tim_G het volgende:
Van het weekend aan begonnen.
Wat een tegenvaller zeg op het moment dat je de Vault uitkomt?! Misschien dat het op de PC of PS3 er wel goed uitziet maar op de Xbox heb ik nog geen spel gezien wat er zo slecht uit ziet! ( ik weet dat gameplay belangrijker is dan het beeld maar vind dit echt totaal niks geen next gen )
Het lopen en de omgeving zien er echt verschrikkelijk slecht uit. Het lopen vooral, je neemt 1 stap maar hij gaat vooruit als 2 of 3 stappen neemt. Je loopt over een hobbelige ondergrond maar je loopt eroverheen alsof je op een tapijtje loopt.
Misschien had ik me na alle hosanna verhalen hier me er iets teveel van voorgesteld waardoor allemaal nu wat tegenvalt. Misschien als ik eens echt niks te doen heb dat ik er nog eens voor ga zitten maar voorlopig heb ik het wel gezien met Fall Out 3. Jammer.......
Meer mensen die het erg vinden tegenvallen of is het nog steeds allemaal schitterend?
Tja.....sommige mensen zijn nu eenmaal snel tevredenquote:Op maandag 10 november 2008 12:12 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Compleet geen last van. Als ik één stap zou zetten en mijn char ook maar één ben ik veel te lang bezig om van punt A naar punt B te komen.
Daarnaast maakt "lelijkheid" mij niets uit. Gameplay is goed.
En tapijtjes? Liever dan dat ik ziek wordt van het hobbelige wegdek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
Ik moet zegeen dat ik het één van de mooiere spellen vind van de laatste tijd. De lichtinvallen, de sfeer, de gameplay etc. Allemaal top Ik zou toch minstens even de ruins bezoeken want misschien lig het eraan dat je nu ondergronds bent geweest ( niet veel bijzonders) en in de woestijn (saai). Steden, ruines en zelfs gehuchten kunnen je eventueel nog positief verrassen.quote:Op maandag 10 november 2008 12:40 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Tja.....sommige mensen zijn nu eenmaal snel tevreden![]()
Normaliter maakt lelijkheid zoals jij het noemt me ook niet uit ( Bedoel een PES fan van het eerste uur weet natuurlijk dat gameplay belangrijker is dan de looks ) maar ik vond en vind het nog steeds heel erg storend.
Kan me voorstellen dat daar een verschil in zit PC->360. Ik had het juist andersom. Binnen was het nog wel ok maar eenmaal buiten was het echt schrikken!quote:Op maandag 10 november 2008 12:26 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Op de Pc met settings op ultra high valt m'n mond elke keer weer open als ik weer bovengronds kom en die complete verwoeste stad zie... Ook vind ik de lichteffecten echt subliem, en ik bekijk de wereld grotendeels vanuit 1st person dus van dat tapijt heb ik niet echt last. Vind deze game qua graphics zeker wel even mooi als bijv. Far Cry 2, terwijl Fallout 3 toch op een verouderde engine draait (zelfde als Oblivion).
Hier niks te klagen dus
Ook op de 360 of op een ander platform?quote:Op maandag 10 november 2008 12:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik moet zegeen dat ik het één van de mooiere spellen vind van de laatste tijd. De lichtinvallen, de sfeer, de gameplay etc. Allemaal top Ik zou toch minstens even de ruins bezoeken want misschien lig het eraan dat je nu ondergronds bent geweest ( niet veel bijzonders) en in de woestijn (saai). Steden, ruines en zelfs gehuchten kunnen je eventueel nog positief verrassen.
Ik zou toch denken dat de 360 het wel aan moet kunnen hardwarematig gezien. Speel je op een lcd-tv?quote:Op maandag 10 november 2008 13:04 schreef Tim_G het volgende:
Ook op de 360 of op een ander platform?
Mensen zijn leip van de game zelf, niet van de grafische pracht. Ik heb 'm persoonlijk ook op de Xbox en tot nu toe is het een erg fijne en uitgebreide game.quote:Op maandag 10 november 2008 13:03 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Maar dit topic nog even terug doorgelezen maar echt iedereen is er helemaal leip van he? ( Kan ik dan weer niet uitstaan dat ik het niks vind, smaken verschillen natuurlijk maar toch. )
Hahaha, misschien heb je ook wel gelijk.quote:Op maandag 10 november 2008 12:40 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Tja.....sommige mensen zijn nu eenmaal snel tevreden![]()
Normaliter maakt lelijkheid zoals jij het noemt me ook niet uit ( Bedoel een PES fan van het eerste uur weet natuurlijk dat gameplay belangrijker is dan de looks ) maar ik vond en vind het nog steeds heel erg storend.
Nope, Samsung Full HD tv. Andere games zien er wel strak en mooi uit.quote:Op maandag 10 november 2008 13:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou toch denken dat de 360 het wel aan moet kunnen hardwarematig gezien. Speel je op een lcd-tv?
Ik heb em gedownload voor de pc en nog eens gekocht voor de 360. PC ziet er een stukje beter uit, shceelt niet veelquote:Op maandag 10 november 2008 13:44 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Nope, Samsung Full HD tv. Andere games zien er wel strak en mooi uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |