Hehe voor de map aan de muur heb ik net de Guide besteld op bol.comquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:15 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Daar stoor ik me ook aan inderdaad, ook in gebouwen vind ik de maps erg onduidelijk. En ik mis een landkaart aan de muurDe Oblivion en Morrowind maps zijn eenzaam
![]()
Met de sniper perk trouwens, hij heet Sniper Perk, maar in de uitleg daarvan staat gewoon dat je in VATS meer kans hebt op headshots, maar geldt dit nou ook voor andere wapens of echt alleen voor de snipers?
Ik had zo'n sletje meegenomen naar Rivet Cityquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:05 schreef Northside het volgende:
Wat moet ik bij Dhukov in z'n hoerenkeet doen? Die sletten van hem willen geen hulp van me... is daar nog iets anders te beleven?
Ik heb Small Guns 100 en Energy 70, nu Tesla armor en een plasma rifle als belangrijkste wapen verder nog een scoped .44, sniper, chinese assault rifle en nog wat andere meuk bij mequote:Op zaterdag 8 november 2008 17:46 schreef DretoX het volgende:
Heb maar telsa armour aangedaan, omdat het er zo bruut uitziet. Jammer dat het Energy weapons is ipv Small guns waar ik veel punten op heb.
Dan is mijn knopje fucked. Even naar de instellingen kijken, thanks.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:05 schreef Northside het volgende:
Wat moet ik bij Dhukov in z'n hoerenkeet doen? Die sletten van hem willen geen hulp van me... is daar nog iets anders te beleven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op zondag 9 november 2008 03:17 schreef jogy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
quote:Op zondag 9 november 2008 04:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De knop die jij hebt toegewezen om van 1st person naar 3rd person camera te gaan inhouden en dan je muis bewegen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:16 schreef jogy het volgende:
Ik ben nu een 'urban legend'en heb net een gevecht tussen talon mercs en super mutants in een overheidsgebouw opgelost door iedereen dood te maken, ik zal wel een ritje of 6 nodig hebben om al het materiaal over te hevelen naar mijn huis
.
Hoe kan je eigenlijk de camera zo draaien dat ie niet vanaf de rug kijkt? Ik krijg het niet voor elkaar
quote:Op zondag 9 november 2008 04:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb zelf ook Enclave armor, geen idee hoe goed het BoS is, je zou kunnen saven, iemand van de BoS kunnen afmaken en dan kijken hoe sterk het is.quote:Op zondag 9 november 2008 14:30 schreef Kamphuys het volgende:
Iemand al een BoS Power Armor? (En hoe kom je daaraan?)
Ik loop nu rond in zo'n Enclave geval, DR is maar 30 ofzo. Snap het niet, mijn Ranger Combat Armor heeft een DR van 34. Is de BoS versie wel sterker?
Je kan nog apart aan die man vragen waar het ligt.quote:Op zondag 9 november 2008 18:15 schreef -skippybal- het volgende:
Waar kan ik het National Archive vinden? Ik de Onafhankelijkheidsverklaring jatten, maar ik krijg geen mark of wat dan ook op m'n map/kompas
Nee, het duurt gewoon even voordat ze er zijn. Een lange afstand om te reizen. Ik heb een andere quest afgemaakt en later kwam ik terug, toen waren ze er wel. 24 uur wachten helpt misschien ook.quote:Op zondag 9 november 2008 21:08 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, heb ik die slaves geholpen en een plaatje van 't Lincoln monument gegeven, moet ik ze daar gaan ontmoeten. Kom ik op de afgesproken plaats, zijn ze er niet.
Bug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |