abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62905699
Vorige topic vol, dus hier verder! Heb er maar even een multi-tagje voor gezet

Requirements:
Minimum:
CPU: P4 2.4 ghz
Mem: 1 gb (2 gb Vista)
Video: DirectX 9.0c compliant card with 256 MB RAM (NVIDIA 6800 or better / ATI X850 or better)

Recommended:
CPU: Intel Core 2 Duo
Mem: 2 gb
Video: DirectX 9.0c compliant card with 512 MB RAM (NVIDIA 8800 series, ATI 3800 series)

Last van crashes? Mogelijke oplossing als je ffdshow gebruikt:

Ga naar:
-ffdshow audio decoder configuration
-DirectShow Control
-Don't use ffdshow in: > Edit
-Fallout3.exe toevoegen
-Ok

Bovenstaande herhalen voor ffdshow video decoder configuration.

Laatste posts uit het vorige topic:
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:56 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Hoezo ben je een ghoul?
[..]

Strong back perk is heel handig, maar alsnog heb ik dat ook ja

Strength stat omhoog doen met een perk en de strength bobblehead zoeken
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:59 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Ben ik niet
http://fallout.wikia.com/wiki/Ghoul_Mask

[ Bericht 15% gewijzigd door Necrodeath op 03-11-2008 21:53:27 ]
Doe eens niet.
pi_62905907
tvp
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_62906016
Helaas (of gelukkig?) crasht ie meteen na opstarten op m'n laptopje (onboard Intel X3100 ), maar op m'n pc heb ik afgelopen nacht weer tot veel te laat zitten spelen .

'k Moet zo langzamerhand maar 's richting Rivet City gaan vertrekken, want in Megaton ben ik zo ongeveer klaar denk ik .
  maandag 3 november 2008 @ 13:21:43 #4
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_62906086
tvp
© Bafnek
pi_62906562
tvp

Weet iemand wat je met die .44 rounds kan?
  maandag 3 november 2008 @ 13:41:31 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62906601
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:39 schreef Haijo het volgende:
tvp

Kan je met een magnum afschieten. Liggen her en der verspreidt. Heb er tot nu toe twee gevonden en ik zou niet weten waar, sorrie .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_62906624
quote:
tvp

Ik had een magnum .44 scoped, nog nooit gebruikt gewoon verkocht, heb al wel genoeg wapens.
pi_62906665
Die scoped Magnum knalt wel lekker .

Harry zou zeggen: "It blows those punks heads clean off".
pi_62906705
vraagje.. Jericho vertelde mij dat de eigenaar van de bar (die blijkbaar door iedereen gehaat wordt) zijn geld naast zijn bed bewaard. Maar waar is het huis van die vent?
pi_62906724
Is op de 1ste verdieping in zijn bar, matras in de hoek, daar slaapt hij altijd.
pi_62906843
Ik zit nog in de escape in het begin, ik moet op een gegeven moment een beveiligingssysteem hacken, ik klikte(PC) het verkeerde woord aan een paar keer en nu is die geblokkeerd. Hoe kom ik verder?
pi_62906908
Yes straks weer even verder!
pi_62906914
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:51 schreef emokid het volgende:
Ik zit nog in de escape in het begin, ik moet op een gegeven moment een beveiligingssysteem hacken, ik klikte(PC) het verkeerde woord aan een paar keer en nu is die geblokkeerd. Hoe kom ik verder?
Je hoeft het niet te hacken, zijn meerdere wegen naar de escape geloof ik.
pi_62906980
quote:
tvp

Er is ook een unique rifle die .44's gebruikt, ben even kwijt waar ik hem vandaan heb...

*Bongo bongo bongo I don't want to leave the congo oh no no no no no*
Doe eens niet.
pi_62906984
Aha, eens rondkijken dan. Ik ergerde me dood aan de game dus heb hem al een paar dagen niet aangeraakt, misschien toch even een kans geven omdat ik nog niet buiten ben geweest ook.
pi_62907028
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:51 schreef emokid het volgende:

Vóór het hacken altijd even een quicksave doen .
  maandag 3 november 2008 @ 14:04:40 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62907202
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:58 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Vóór het hacken altijd even een quicksave doen .
Dat ook . Of gewoon na de derde poging eruit gaan en opnieuw beginnen, op een gegeven moment komt het wel .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_62907387
Wel een groot voordeel van dit spel... de quicksave/load is écht quick .
pi_62907653
quote:
Op maandag 3 november 2008 14:12 schreef DennisMoore het volgende:
Wel een groot voordeel van dit spel... de quicksave/load is écht quick .
Jammer dat het op de console niet zo makkelijk gaat bij morrowind ramde ik ook constant op quicksave.
pi_62907673
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:44 schreef DennisMoore het volgende:

Die scoped Magnum knalt wel lekker .

Harry zou zeggen: "It blows those punks heads clean off".
pi_62908604
Ik moet zeggen dat dit spel minstens 4x beter is dan ik ooit had durven dromen.

Alle dingen waaraan ik me ergerde in Oblivion zijn er uit. Meer diversiteit in voice actors, saven en laden gaat snel, etc. etc. Niemand heeft ook het recht om dit Oblivion met guns te noemen.
De verhaallijn zit ook wel snor volgens mij. Tot nu toe wel iig. (Ben al redelijk ver.)

Ik heb maar 2 (piepkleine) minpuntjes;
- Kogels lijken niet altijd te raken terwijl ze wel door het betreffende slachtoffer lijken te passeren. (Zonder VATS.) Dit is frustrerend, gluiperige sniper zijnde.
- Wanneer je aan het communiceren bent: Ik hou er niet van dat er bij gezegd wordt of iets xxx% kans van slagen zou moeten hebben, ofwel, men zou die gekke metertjes uit de conversaties moeten halen.

Nou ja, 1 derde dan nog: Party members die dood gaan. Ik kan Dog Meat geen meter achter me aan zeulen zonder dood te gaan. (Hij staat nu thuis geparkeerd, bij die gekke robot.)
Wanneer er modding tools komen (zoniet van Beth dan van fans) maak ik party members onsterfelijk, zoals je vader in dit spel is. (Ze worden dan alleen bewusteloos gemept. Heb ik met de paarden in Oblivion ook gedaan. )

Verder; de briljante momenten die ik al gehad heb... Meesterlijk spel. Echt waar. Ik ga er niets over vertellen. Je wordt vanzelf wel (on)aangenaam verrast als je hier en daar wat verkent en sidequests vindt.

Edit: Verder is de vrijheid die je hebt fantastisch.
Ik speel een 'good guy' (ik ben slecht in slecht zijn ) en na vriendelijk te vragen Paradise nogwat in te mogen, en dat werd geweigerd, gewoon maar naar binnen gelopen en iedereen afgemaakt. (Het waren slavenhandelaars overigens, dus er zal niemand een traan om laten.) I AM THE LAW!

[ Bericht 13% gewijzigd door Jolly_Reaper op 03-11-2008 15:20:26 ]
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  maandag 3 november 2008 @ 15:30:16 #22
111328 cryotek
zie signature
pi_62909312
Gisteren uitgespeeld (bad karma-einde), nu nog een keer, maar dan de good-guy uithangen
zie ondertitel
pi_62909437
Ik heb een slaaf voor hem gevangen om binnen te komen, maar mn karma staat nog steeds op heel erg goed
  maandag 3 november 2008 @ 15:34:27 #24
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_62909439
Meest teleurstellende game einde ooit.

Tvp dus.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  maandag 3 november 2008 @ 15:42:45 #25
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_62909649
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:56 schreef emokid het volgende:
Aha, eens rondkijken dan. Ik ergerde me dood aan de game dus heb hem al een paar dagen niet aangeraakt, misschien toch even een kans geven omdat ik nog niet buiten ben geweest ook.
Aan de rechterkant van de computer staan een paar lockers en daarin zit het wachtwoord. Volgend keer niet zo vaak op A drukken
© Bafnek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')