Ik moet zeggen dat dit spel minstens 4x beter is dan ik ooit had durven dromen.
Alle dingen waaraan ik me ergerde in Oblivion zijn er uit. Meer diversiteit in voice actors, saven en laden gaat snel, etc. etc. Niemand heeft ook het recht om dit Oblivion met guns te noemen.
De verhaallijn zit ook wel snor volgens mij. Tot nu toe wel iig. (Ben al redelijk ver.)
Ik heb maar 2 (piepkleine) minpuntjes;
- Kogels lijken niet altijd te raken terwijl ze wel door het betreffende slachtoffer lijken te passeren. (Zonder VATS.) Dit is frustrerend, gluiperige sniper zijnde.
- Wanneer je aan het communiceren bent: Ik hou er niet van dat er bij gezegd wordt of iets xxx% kans van slagen zou moeten hebben, ofwel, men zou die gekke metertjes uit de conversaties moeten halen.
Nou ja, 1 derde dan nog: Party members die dood gaan. Ik kan Dog Meat geen meter achter me aan zeulen zonder dood te gaan. (Hij staat nu thuis geparkeerd, bij die gekke robot.)
Wanneer er modding tools komen (zoniet van Beth dan van fans) maak ik party members onsterfelijk, zoals je vader in dit spel is. (Ze worden dan alleen bewusteloos gemept. Heb ik met de paarden in Oblivion ook gedaan.

)
Verder; de briljante momenten die ik al gehad heb... Meesterlijk spel. Echt waar.

Ik ga er niets over vertellen. Je wordt vanzelf wel (on)aangenaam verrast als je hier en daar wat verkent en sidequests vindt.

Edit: Verder is de vrijheid die je hebt fantastisch.
Ik speel een 'good guy' (ik ben slecht in slecht zijn

) en na vriendelijk te vragen Paradise nogwat in te mogen, en dat werd geweigerd, gewoon maar naar binnen gelopen en iedereen afgemaakt. (Het waren slavenhandelaars overigens, dus er zal niemand een traan om laten.) I AM THE LAW!
[ Bericht 13% gewijzigd door Jolly_Reaper op 03-11-2008 15:20:26 ]