Zo ging het exact. En daarna, nadat ik mijn hand op haar onderrug had gelegd, boog ik naar haar toe (oogcontact negerend) en fluisterde ik wat waardoor ze giechelend van kleur verschoot. Ze liep - nee, zweefde toen terug naar enkele verwachtingsvol toekijkende mededienaressen. Ik schonk hen een brede glimlach, wat resulteerde in een kakofonie van klapperende keelklanken die men ook hoort bij dansende vrouwen in Donker Afrika.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:04 schreef Gellius het volgende:
Hm, dan zullen we het met een geschreven verslag moeten doen. Ik zie je al voor me, fashionably late binnenstappend, in een vale spijkerbroek en verbleekte gympen. De mouwen van het witte overhemd opgerold, onder bicepsmatige spanning. Je neemt in een goed zichtbare hoek positie in, leunend tegen een pilaartje. Monstert de zaal met een heersersblik. Er wordt al voorzichtig gewezen en onzeker gegiecheld. Dan schuifelt een eerste jonge, slanke en intelligente kroondienares schuchter naderbij. Je ziet haar met ongenaakbare opzettelijkheid pas op het allerlaatste moment. Ze is schitterend. Met een opgetrokken wenkbrauw geef je haar permissie te spreken. Dan bijt ze even koket op haar lip, doet een hairflip en zegt: "Ben jij niet die zodiakk, van de postkamer?"
Ik zou eigenlijk beter moeten weten dan de R&P'er uit te hangen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:51 schreef sigme het volgende:
Opgeven kost ook meer dan het oplevert.
Er zijn maar weinig dingen die ik niet lust, maar blauwe kaas...quote:Op zondag 9 november 2008 17:37 schreef ShadyLane het volgende:
Zuurkoolschotel met ananas en blauwe kaas en rookworst
Ik sluit mij daarbij aan. Er zijn wel wat dingen die ik echt niet lekker vind, maar blauwe kaas krijg ik echt niet doorgeslikt. Het proeft vreselijk verkeerd. Beschimmeld, bedorven. En niet omdat ik iets tegen schimmels heb: paddestoelen, brie lust ik graag.quote:Op zondag 9 november 2008 18:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig dingen die ik niet lust, maar blauwe kaas...
In mijn jeugd om de andere dag verplicht een sinaasappel moeten eten is de reden dat ik die nooit meer vrijwillig eet.quote:Op zondag 9 november 2008 18:45 schreef sigme het volgende:
Overigens geef ik altijd de schuld aan mijn jeugd, waarin ik net te vaak beschimmeld brood heb geproefd.
He hier stond zuurkoolstamppot met kip op het menu.quote:Op zondag 9 november 2008 17:37 schreef ShadyLane het volgende:
Zuurkoolschotel met ananas en blauwe kaas en rookworst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |