abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63035560
Ze zijn er niet, maar als ze er zouden zijn dan zijn het van die overbelichte instant-polaroids zijn met rare troebele close-ups. Van die foto's waar dan een half uitgeveegd telefoonnummer op geschreven wordt.
pi_63035830
Hm, dan zullen we het met een geschreven verslag moeten doen. Ik zie je al voor me, fashionably late binnenstappend, in een vale spijkerbroek en verbleekte gympen. De mouwen van het witte overhemd opgerold, onder bicepsmatige spanning. Je neemt in een goed zichtbare hoek positie in, leunend tegen een pilaartje. Monstert de zaal met een heersersblik. Er wordt al voorzichtig gewezen en onzeker gegiecheld. Dan schuifelt een eerste jonge, slanke en intelligente kroondienares schuchter naderbij. Je ziet haar met ongenaakbare opzettelijkheid pas op het allerlaatste moment. Ze is schitterend. Met een opgetrokken wenkbrauw geef je haar permissie te spreken. Dan bijt ze even koket op haar lip, doet een hairflip en zegt: "Ben jij niet die zodiakk, van de postkamer?"

[ Bericht 1% gewijzigd door Gellius op 07-11-2008 18:19:03 (intelligent!) ]
pi_63038470
pi_63041536
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:04 schreef Gellius het volgende:
Hm, dan zullen we het met een geschreven verslag moeten doen. Ik zie je al voor me, fashionably late binnenstappend, in een vale spijkerbroek en verbleekte gympen. De mouwen van het witte overhemd opgerold, onder bicepsmatige spanning. Je neemt in een goed zichtbare hoek positie in, leunend tegen een pilaartje. Monstert de zaal met een heersersblik. Er wordt al voorzichtig gewezen en onzeker gegiecheld. Dan schuifelt een eerste jonge, slanke en intelligente kroondienares schuchter naderbij. Je ziet haar met ongenaakbare opzettelijkheid pas op het allerlaatste moment. Ze is schitterend. Met een opgetrokken wenkbrauw geef je haar permissie te spreken. Dan bijt ze even koket op haar lip, doet een hairflip en zegt: "Ben jij niet die zodiakk, van de postkamer?"
Zo ging het exact. En daarna, nadat ik mijn hand op haar onderrug had gelegd, boog ik naar haar toe (oogcontact negerend) en fluisterde ik wat waardoor ze giechelend van kleur verschoot. Ze liep - nee, zweefde toen terug naar enkele verwachtingsvol toekijkende mededienaressen. Ik schonk hen een brede glimlach, wat resulteerde in een kakofonie van klapperende keelklanken die men ook hoort bij dansende vrouwen in Donker Afrika.

[ Bericht 0% gewijzigd door zodiakk op 07-11-2008 22:07:21 ]
pi_63041747
De onderrug. Hm! Goed gedaan, ketelbinkie.
pi_63054543
Ik kom een beetje klagen.

[ Bericht 49% gewijzigd door Claudia_x op 08-11-2008 16:03:39 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_63054649
Opgeven kost ook meer dan het oplevert.

Aan mij heb je ook niks.. Maar klaag gerust .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63054825
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:51 schreef sigme het volgende:
Opgeven kost ook meer dan het oplevert.
Ik zou eigenlijk beter moeten weten dan de R&P'er uit te hangen. Ik ga mijn tante bellen.
pi_63054964
Ik denk dat het je wel degelijk wat kan opleveren te accepteren dat zij jou (en je broertje, dat zal voor jou lastiger te accepteren zijn) niet gaat geven wat je eigenlijk zou willen. Tegen beter weten in hopen en proberen gedaan te krijgen wat er niet in zit, en dan steeds weer teleurgesteld worden, is slopend.

Daar staat los van dat je wel contact kunt blijven houden, op een manier van: koesteren wat er wel is.

[edit]Bovenstaande haal ik op verzoek graag weer weg
pi_63057625
Ik denk dat je gelijk hebt.

Dankjulliewel.
pi_63079307
Zuurkoolschotel met ananas en blauwe kaas en rookworst
pi_63079732
Baskische forel met serranoham.
pi_63079807
Pizza calzone. Met een glas 7up.
I intend to live forever, or die trying.
pi_63079891
En straks Joran en Peter R. Ik ben een doorsnee Nederlander
pi_63080166
Rijst met kip in zoetzure saus.
pi_63080180
quote:
Op zondag 9 november 2008 17:37 schreef ShadyLane het volgende:
Er zijn maar weinig dingen die ik niet lust, maar blauwe kaas...
pi_63080216
quote:
Op zondag 9 november 2008 17:59 schreef dwerg het volgende:
Pizza calzone. Met een glas 7up.
Zelf gemaakt, of besteld?
pi_63080278
Als het subtiel door een ovenschotel of salade heen zit, lust je het dan ook niet? Ik hou zelf bijv. wel van geitenkaas, maar niet als het erg overheersend aanwezig is.

Daarnet op VRT2:
een beller wint een prijsvraag, krijgt twee kaarten voor een concert van een band en een T-shirt van de band. Zegt ie: "kan er misschien ook nog een button bij, want ik vind buttons tof". Dus vooruit, hij krijgt ook een button. Gaat ie verder: "en een chocolademilkshake zou ook wel fijn zijn"

Wat een zender.
pi_63080339
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:17 schreef k_man het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig dingen die ik niet lust, maar blauwe kaas...
Ik sluit mij daarbij aan. Er zijn wel wat dingen die ik echt niet lekker vind, maar blauwe kaas krijg ik echt niet doorgeslikt. Het proeft vreselijk verkeerd. Beschimmeld, bedorven. En niet omdat ik iets tegen schimmels heb: paddestoelen, brie lust ik graag.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63080634
Ja precies, dat is het. Ook als blauwe kaas ergens doorheen zit smaakt het al heel snel bedorven.

En ik hou ook van brie (maar niet van camenbert) en paddestoelen.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2008 18:40:13 ]
pi_63080763
Ik eet absoluut niks waar blauwe kaas doorheen zit, ook geen salade waar het door zit en dan de stukjes eruit vissen ofzo. De smaak zit altijd overal aan, en ik kan het tafelgenoten niet aandoen om kokhalzend van tafel te lopen. Al heb ik dat mijn lief wel eens aangedaan, omdat hij zei dat een bepaalde kaas *bijna* niet naar blauwe kaas smaakt..
Maar ik maak wel eten met blauwe kaas - apart van het mijne.

Overigens geef ik altijd de schuld aan mijn jeugd, waarin ik net te vaak beschimmeld brood heb geproefd.
  zondag 9 november 2008 @ 18:46:29 #142
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_63080778
Verse worst met spinazie en gekookte aardappelen.
The End Times are wild
pi_63081183
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:45 schreef sigme het volgende:
Overigens geef ik altijd de schuld aan mijn jeugd, waarin ik net te vaak beschimmeld brood heb geproefd.
In mijn jeugd om de andere dag verplicht een sinaasappel moeten eten is de reden dat ik die nooit meer vrijwillig eet.
  zondag 9 november 2008 @ 19:08:17 #144
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_63081262
Wij moesten altijd van die hele kleine witte kalktabletjes eten. Die smaakten naar pepermunt. Maar dat heeft me noch een trauma, noch een fetisch bezorgt eigenlijk.
The End Times are wild
pi_63081356
Van die fluortabletjes? In een roze plastic potje?

Die vond ik zo lekker dat ik eens, als vierjarige, op een trapje geklommen ben en het potje heb gekaaid en leeggegeten. De dokter zei dat als ik groen werd ik maar langsgebracht moest worden.
  zondag 9 november 2008 @ 19:16:25 #146
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_63081435
Was dat fluor? Ik dacht kalk. Het waren iig van die hele, hele kleine tabletjes uit zo'n cilindervormig roze potje. Ik dacht van hard karton. Bovenop wit plastic, waaraan je draaien kon en dan kwam er één tabletje uit.

Kalk kun je trouwens wel behoorlijk wat slikken, maar fluor!
The End Times are wild
pi_63081482
Ja hoor, dat waren die fluortabletjes. Voor je tanden .

Misschien hard karton, in elk geval erg glad & stevig. Met dat draaiding.
  zondag 9 november 2008 @ 19:22:23 #148
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_63081552
Ja, ja we moeten het over hetzelfde hebben. Het was dus fluor, goed. Nog van voor de tijd dat fluor standaard in tandpasta zat misschien?
The End Times are wild
  zondag 9 november 2008 @ 19:26:05 #149
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_63081642
quote:
Op zondag 9 november 2008 17:37 schreef ShadyLane het volgende:
He hier stond zuurkoolstamppot met kip op het menu.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_63081766
Geen idee hoe dat met de fluor in de tandpasta zat. Wij poetsten als kinderen met blauwe Elmex. Grote mensen met rode.

Toen ik iets groter werd mocht ik geen fluortabletjes meer maar wel halfjaarlijks in de fluorbitje bijten bij de tandarts. Dat was eng groen, raar koud van smaak en ik ging er zo akelig van kwijlen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')