haha! herkenbaar!quote:Op donderdag 6 november 2008 20:41 schreef k_man het volgende:
Mijn leraar wiskunde was een oudere, strenge man die de leerlingen van nature al zoveel angst inboezemde dat correctief optreden nooit nodig was. Niemand waagde het om de les te verstoren. Iedereen wist, of althans vermoedde, dat zijn toorn vreselijk zou zijn. In straf tempo gingen we door de lesstof heen, met inderdaad af en toe een belegen grapje tussendoor. Hoe belegen bleek pas later.
Op een dag zag ik dat de leraar zijn exemplaar van het lesboek open op het bureau had liggen, terwijl hij zelf nog niet in het lokaal was. Tussen de sommen en uitleg door had hij z'n aantekeningen geschreven, met betrekking tot hetgeen hij ons in de les moest vertellen. Eén van de aantekeningen heb ik onthouden: "tijd voor een kwinkslag".
Helemaal niets. Ik heb ook altijd een notitieboekje bij me hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:29 schreef Lienekien het volgende:
Wat is er mis met een succes-agenda?
Nee, het hoeft zeker niet in het Nederlands te zijn. Het zijn 5e klas gymnasiumleerlingen, die spreken en verstaan wel een woordje Engels (o.a.).quote:Op donderdag 6 november 2008 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
Moet het in het Nederlands zijn?
Wat in ieder geval leuk is, is deze aflevering van Buitenhof: http://www.vpro.nl/progra(...)6969/items/7257211/. Het is lang geleden dat ik deze aflevering heb gezien, maar het was erg spannend. Femke Halsema lijkt het op te nemen voor de vrijheid voor meningsuiting, maar stelt er dan toch grenzen aan. Theo van Gogh windt zich daar weer vreselijk over op. Femke laat woorden als 'abject' vallen. Nu ja, zo herinner ik me die aflevering.
Als je huidige contract nog driekwart jaar geldt dan kan je vaak al wel verlengen. Heb je het al gevraagd?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:29 schreef Gellius het volgende:
Ja, ik twijfel of ik nu over zal stappen op een smartphone. Maar ik moet nog een driekwart jaar met mijn huidige telefoon doen voor ik mijn abonnement kan verlengen.
Het was een groot succes bij de jonge, slanke en intelligente kroondienaressen. En wat kan openbare dronkenschap toch mooi zijn,quote:Op maandag 3 november 2008 15:28 schreef zodiakk het volgende:
Ik ga casual. Dus een casual overhemd met optioneel opgestroopte mouwen, twee losse knoopjes, een spijkerbroek en wat vale sneakers. Dat in combinatie met wat luie charme werkt prima.
Zo ging het exact. En daarna, nadat ik mijn hand op haar onderrug had gelegd, boog ik naar haar toe (oogcontact negerend) en fluisterde ik wat waardoor ze giechelend van kleur verschoot. Ze liep - nee, zweefde toen terug naar enkele verwachtingsvol toekijkende mededienaressen. Ik schonk hen een brede glimlach, wat resulteerde in een kakofonie van klapperende keelklanken die men ook hoort bij dansende vrouwen in Donker Afrika.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:04 schreef Gellius het volgende:
Hm, dan zullen we het met een geschreven verslag moeten doen. Ik zie je al voor me, fashionably late binnenstappend, in een vale spijkerbroek en verbleekte gympen. De mouwen van het witte overhemd opgerold, onder bicepsmatige spanning. Je neemt in een goed zichtbare hoek positie in, leunend tegen een pilaartje. Monstert de zaal met een heersersblik. Er wordt al voorzichtig gewezen en onzeker gegiecheld. Dan schuifelt een eerste jonge, slanke en intelligente kroondienares schuchter naderbij. Je ziet haar met ongenaakbare opzettelijkheid pas op het allerlaatste moment. Ze is schitterend. Met een opgetrokken wenkbrauw geef je haar permissie te spreken. Dan bijt ze even koket op haar lip, doet een hairflip en zegt: "Ben jij niet die zodiakk, van de postkamer?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |