abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63013502
Werk jij aan de VU Gellius? Ik tref hier op een infosite voor aankomende (master!)studenten aan: "Waar wordt je voor opgeleid?"
pi_63022220
Môge. Nee, ik werk niet voor de VU, SL.
pi_63022287
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:41 schreef k_man het volgende:
Mijn leraar wiskunde was een oudere, strenge man die de leerlingen van nature al zoveel angst inboezemde dat correctief optreden nooit nodig was. Niemand waagde het om de les te verstoren. Iedereen wist, of althans vermoedde, dat zijn toorn vreselijk zou zijn. In straf tempo gingen we door de lesstof heen, met inderdaad af en toe een belegen grapje tussendoor. Hoe belegen bleek pas later.

Op een dag zag ik dat de leraar zijn exemplaar van het lesboek open op het bureau had liggen, terwijl hij zelf nog niet in het lokaal was. Tussen de sommen en uitleg door had hij z'n aantekeningen geschreven, met betrekking tot hetgeen hij ons in de les moest vertellen. Eén van de aantekeningen heb ik onthouden: "tijd voor een kwinkslag".
haha! herkenbaar!

Ik had zo'n natuurkundedocent die in zijn lesboeken kanttekeningen met bijpassende grapjes had staan. Als je een jaar moest overdoen kreeg je op exact dezelfde momenten dezelfde grapjes te horen.

En een docent aardrijkskunde die menigmaal dezelfde anekdotes vertelde en dan op zo'n manier dat het leek of hij het voor het eerst aan een klas vertelde. Dat was een geboren acteur.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 7 november 2008 @ 08:58:23 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_63022702
Vandaag voelen we ons niet lekker.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:22:45 #105
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_63023066
Gisteravond de sterfscène in Kees de Jongen gelezen.
pi_63023084
Ha.
Aldus.
pi_63023192
Slapjes inderdaad. Een beetje verkouden, maar net niet echt. Het zou nu heerlijk zijn om thuis te kunnen blijven, en een hele eindeloze tenniswedstrijd te zien, of een lange wieleretappe. Of een uiterst gecompliceerde en bewerkelijke sinterklaassurprise te bedenken. Of al het vinyl uit de berging te halen en de hele dag plaatjes te draaien.
pi_63023487
Ik zou dat alles best kunnen doen, en aangezien ik voorlopig geen werk heb kan ik dat voorlopig ook alle dagen doen. Maar er moet een moestuin aangelegd worden, kieren gedicht, hout gehakt, poezen geaaid en andere afleidmanoeuvres. Bovendien heb ik geen tv, geen platenspeler (wel een handjevol platen) en is nog niet bekend of sinterklaas dit jaar mijn familie aandoet.

Ik moest me maar eens gaan aankleden of zo.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63023860
Mijn PDA is stuk. . Nu moet ik een nieuwe uitzoeken.
pi_63024185
Nerd.

Ik heb een HTC telefoon die ook van alles pda-erig kan. Was in de aanbieding en bevalt prima.
Aldus.
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:29:18 #111
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_63024326
Wat is er mis met een succes-agenda?
The love you take is equal to the love you make.
pi_63024329
Ja, ik twijfel of ik nu over zal stappen op een smartphone. Maar ik moet nog een driekwart jaar met mijn huidige telefoon doen voor ik mijn abonnement kan verlengen.
pi_63024343
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:29 schreef Lienekien het volgende:
Wat is er mis met een succes-agenda?
Helemaal niets. Ik heb ook altijd een notitieboekje bij me hoor.
pi_63030997
Ik ga morgen een keuken kopen. En ik heb er zin in.
Aldus.
pi_63031015
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:41 schreef Claudia_x het volgende:

Moet het in het Nederlands zijn?

Wat in ieder geval leuk is, is deze aflevering van Buitenhof: http://www.vpro.nl/progra(...)6969/items/7257211/. Het is lang geleden dat ik deze aflevering heb gezien, maar het was erg spannend. Femke Halsema lijkt het op te nemen voor de vrijheid voor meningsuiting, maar stelt er dan toch grenzen aan. Theo van Gogh windt zich daar weer vreselijk over op. Femke laat woorden als 'abject' vallen. Nu ja, zo herinner ik me die aflevering.
Nee, het hoeft zeker niet in het Nederlands te zijn. Het zijn 5e klas gymnasiumleerlingen, die spreken en verstaan wel een woordje Engels (o.a.).

Dat van Buitenhof is een goede. Vooral omdat ik inderdaad graag een goed fragment wilde met Theo van Gogh erin. Dank!
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_63031581
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:29 schreef Gellius het volgende:
Ja, ik twijfel of ik nu over zal stappen op een smartphone. Maar ik moet nog een driekwart jaar met mijn huidige telefoon doen voor ik mijn abonnement kan verlengen.
Als je huidige contract nog driekwart jaar geldt dan kan je vaak al wel verlengen. Heb je het al gevraagd?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63031835
Nee, eerst eens even oriënteren op de nu courante gadgets.
pi_63032321
Hm. Dat valt niet mee.
pi_63035157
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:28 schreef zodiakk het volgende:
Ik ga casual. Dus een casual overhemd met optioneel opgestroopte mouwen, twee losse knoopjes, een spijkerbroek en wat vale sneakers. Dat in combinatie met wat luie charme werkt prima.
Het was een groot succes bij de jonge, slanke en intelligente kroondienaressen. En wat kan openbare dronkenschap toch mooi zijn, .
pi_63035257
Pics or it didn't happen, zoodje.
pi_63035560
Ze zijn er niet, maar als ze er zouden zijn dan zijn het van die overbelichte instant-polaroids zijn met rare troebele close-ups. Van die foto's waar dan een half uitgeveegd telefoonnummer op geschreven wordt.
pi_63035830
Hm, dan zullen we het met een geschreven verslag moeten doen. Ik zie je al voor me, fashionably late binnenstappend, in een vale spijkerbroek en verbleekte gympen. De mouwen van het witte overhemd opgerold, onder bicepsmatige spanning. Je neemt in een goed zichtbare hoek positie in, leunend tegen een pilaartje. Monstert de zaal met een heersersblik. Er wordt al voorzichtig gewezen en onzeker gegiecheld. Dan schuifelt een eerste jonge, slanke en intelligente kroondienares schuchter naderbij. Je ziet haar met ongenaakbare opzettelijkheid pas op het allerlaatste moment. Ze is schitterend. Met een opgetrokken wenkbrauw geef je haar permissie te spreken. Dan bijt ze even koket op haar lip, doet een hairflip en zegt: "Ben jij niet die zodiakk, van de postkamer?"

[ Bericht 1% gewijzigd door Gellius op 07-11-2008 18:19:03 (intelligent!) ]
pi_63038470
pi_63041536
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:04 schreef Gellius het volgende:
Hm, dan zullen we het met een geschreven verslag moeten doen. Ik zie je al voor me, fashionably late binnenstappend, in een vale spijkerbroek en verbleekte gympen. De mouwen van het witte overhemd opgerold, onder bicepsmatige spanning. Je neemt in een goed zichtbare hoek positie in, leunend tegen een pilaartje. Monstert de zaal met een heersersblik. Er wordt al voorzichtig gewezen en onzeker gegiecheld. Dan schuifelt een eerste jonge, slanke en intelligente kroondienares schuchter naderbij. Je ziet haar met ongenaakbare opzettelijkheid pas op het allerlaatste moment. Ze is schitterend. Met een opgetrokken wenkbrauw geef je haar permissie te spreken. Dan bijt ze even koket op haar lip, doet een hairflip en zegt: "Ben jij niet die zodiakk, van de postkamer?"
Zo ging het exact. En daarna, nadat ik mijn hand op haar onderrug had gelegd, boog ik naar haar toe (oogcontact negerend) en fluisterde ik wat waardoor ze giechelend van kleur verschoot. Ze liep - nee, zweefde toen terug naar enkele verwachtingsvol toekijkende mededienaressen. Ik schonk hen een brede glimlach, wat resulteerde in een kakofonie van klapperende keelklanken die men ook hoort bij dansende vrouwen in Donker Afrika.

[ Bericht 0% gewijzigd door zodiakk op 07-11-2008 22:07:21 ]
pi_63041747
De onderrug. Hm! Goed gedaan, ketelbinkie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')