Idd. Maar wel met mate he. Net als met alles in het leven eigenlijk. Dus ook gematigd extremisme. Past ook mooi in het rijtje intolerante verdraagzaamheid, ondoordachte overwegingen, minimaliserende expansie, enz.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Extremisten op zijn tijd niets mis mee.
Die moet ik nog terugkijken.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:35 schreef ShadyLane het volgende:
Straks een docu over Willem Oltmans
Ah, dan kan ik je voortaan herkennen als je voor mijn kantoor langs fietst. (Ik zit sinds een maandje zo ongeveer naast je - op nummer 12.)quote:Op woensdag 12 november 2008 16:13 schreef Frollo het volgende:
De bel gaat net hier op m'n werk. Het was DHL met mijn nieuwe fiets!
Missie geslaagd. Nog een paar biertjes gedronken bij een vriendin, en toen ik bij haar weg moest omdat ze ging slapen kwam ik een huisgenoot van haar tegen die net een paar mensen op bezoek had die ik ook kende en heb ik daar wodka mee gedronken. Je hebt met alles volkomen gelijk, SL, maar dat wist je vast al.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die moet ik nog terugkijken.
Vanavond heb ik overigens gedineerd met shoarma van de zaak aan de overkant, met veel shoarmasaus. En daarvoor had ik een paar biertjes op en nu ga ik nog meer bier drinken bij wat vrienden. Oh, het wordt weer net als vroeger..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |