IE8 in non compatibiliteits mode is errug relaxtquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:11 schreef mcDavid het volgende:
Probeer het toch eens met active dan?droevig stuk software, dat IE...
Ja omdat'ie dan eindelijk een strict-modus heeft. Zoals de andere browsers al sinds 2003 ofzo.quote:Op zaterdag 6 december 2008 @ 15:15 schreef mschol het volgende:
[..]
IE8 in non compatibiliteits mode is errug relaxt
maar om eerlijk te zijn: in compatibiliteits modus kom ik bij m'n eigen css bar maar dan ook echt bar weinig tegen wat niet werkt... dus ik vraag me altijd maar weer af waarom men zo loopt te zeiken als het gewoon kan (en ik het kennelijk gewoon goed genoeg doe dat: a) alle browsers het snappen, b) W3c compliant is) enige zal zijn dat het misschien niet SEO isquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja omdat'ie dan eindelijk een strict-modus heeft. Zoals de andere browsers al sinds 2003 ofzo.
Ik zou ze gewoon met margins uitlijnen zodat ze ongeveer onderaan staan.quote:Op zondag 7 december 2008 @ 23:02 schreef Mirel het volgende:
Kan je text links-onderaan een div zetten?
http://www.mirelmasic.nl/website/ Header en div is dan dit:
[afbeelding]
Als dit niet kan dan zal ik een andere approach moeten nemen voor de divs.
IE7 doet het al behoorlijk prima idd, maar is nog steeds niet volledig strict op sommige punten. Maar in ieder geval de búgs zijn er voor een groot deel uit.quote:Op zondag 7 december 2008 @ 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
maar om eerlijk te zijn: in compatibiliteits modus kom ik bij m'n eigen css bar maar dan ook echt bar weinig tegen wat niet werkt... dus ik vraag me altijd maar weer af waarom men zo loopt te zeiken als het gewoon kan (en ik het kennelijk gewoon goed genoeg doe dat: a) alle browsers het snappen, b) W3c compliant is) enige zal zijn dat het misschien niet SEO is
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | font-family: "Trebuchet MS", Arial; font-size: 12px; padding-left: 15px; <----------------------- padding-right:15px; <----------------------- font-weight: normal; color: #561420; text-decoration:none; font-weight:bold; border:0px; } |
Dat heeft betrekking op alle linkjes in het menu en op alle a:hover en a:active elementen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:19 schreef ludeau het volgende:
Ja maar dat heeft toch alleen betrekking op het menu? Daar is niks mis mee, ook als ik het verwijder blijven de afbeeldingen onclick verplaatsen...
1 2 3 4 5 6 7 | div.classa { } div.classb { } div.classa_classb { } HTML: <div class="classa_classb"> |
Amen.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:19 schreef Intrepidity het volgende:
De dag dat IE6 nog <5% marktaandeel heeft spring ik een gat in de lucht![]()
Er moeten plaatjes van schelpen en aangespoelde ankers en visnetten enzo op het strand!quote:Op woensdag 10 december 2008 @ 17:41 schreef Mirel het volgende:
www.mirelmasic.nl/matrozenkoor
http://www.mirelmasic.nl/oude/website-oud/ (IE)
Uiteindelijk is dus zoals in 1e link geworden. Weet iemand nog ideeën om dit wat meer pro te laten ogen? Het ziet er zo amateuristisch uit
Leuk dat je ziet dat het een strand en zee moet voorstellen, was precies mijn bedoeling.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Er moeten plaatjes van schelpen en aangespoelde ankers en visnetten enzo op het strand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |