Sommigen slepen er duizenden euro's uit.quote:Op maandag 3 november 2008 09:34 schreef Beurlap het volgende:
hollander, dubbeltje eerste rij kan nooit
Er komen nog kosten genoeg dus wat dat betreft, het kost een kleine moeite om het te vragen. Meestal moet ik langer werken voor die 100 euro. Maar ik zal dan ook wel de verkeerde baan hebbenquote:Op maandag 3 november 2008 09:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of je krijgt 200 euro korting of 300 euro..., ik wist het wel!
Bij de praxis in ons 'dorp' staat dat je 10% korting kunt krijgen als je ze een verhuiskaart laat zien?quote:Op maandag 3 november 2008 09:29 schreef sna1ke het volgende:
Of iemand anders die een antwoord weet op mijn vraag natuurlijk.
Ik hoorde ergens iets dat als je een huis gekocht hebt, dat je bij de Gamma eenmalig 10% korting krijgt op je aankoop. Ik ben eerst benieuwd of dit inderdaad zo is en hoe ik dit aan kan vragen?![]()
Daarnaast ben ik benieuwd of de actie die op dit moment loopt met die voorkeurskorting gecombineerd kan worden met deze 10% (dus in totaal bijna 30% korting) of zijn beide acties niet te combineren?
Ben benieuwd. Binnenkort grote inkopen doen voor verbouwing
Maar die kregen jullie dus van de verhuurder als ik het goed begrijp? Dan zou in ons geval de verkoper ons zo'n kaart moeten geven en dat gaat niet gebeuren denk ik..quote:Op maandag 3 november 2008 13:30 schreef kaatjejannie het volgende:
Wij hebben een huis gehuurd en kregen bij het tekenen van het contract een kaart waarmee we 10 % korting bij de Gamma kregen.. Dat scheelde een boel bij de kluskosten!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:28 schreef skiff het volgende:
Nog betere tip: Sommige franchisenemers van Gamma en Karwei geven 20% korting aan medewerkers. Ga dus op zaterdag bij de Gamma of Karwei werken...
Ok, Ik had verwacht dat het een actie was van de Gamma om klanten met een lokkertje binnen te halen zodat ze de rest van de materialen ook sneller daar gaan kopen. Een makelaar/woningcooperatie zijn niet van toepassing dus ik zal gewoon eens aan de infobalie vragen hoe het zit.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:24 schreef rennor het volgende:
Het verschilt gewoon per makelaar/wooningcorpotatie wat ze met de lokale bouwmarkten/franchisenemer afspreken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |