Fout aangesloten pickup selector ofzo?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:56 schreef LollerSjaak het volgende:
Gekocht in een winkel (Feedback Rotterdam). Dus ik ga zaterdag denk even terugMaar ik dacht misschien zie ik iets ontzettend stoms over het hoofd dat jullie mij kunnen vertellen :p
Maar als ik het goed heb:
Treble = Bridge Pickup
Midden = Beide
Rythm = Neck Pickup
Als de Treble pickup het sowieso doet, waarom hoor ik dan niks als die in het midden staat?
Dat heb je met zo'n pc met knoppen onder je potenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:14 schreef Aresdreams het volgende:
nu bezig mijn M13 te updaten... toch wel weer blij met mijn Audiophile met midi interface
en ook blij dat ik direct die midi kabels gehaald had
maar nu is het wachten totdat de update klaar is....
ik wil niet wachten!![]()
Waarschijnlijk is het je switch. Epiphones hadden daar in het verleden vaker problemen mee.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:15 schreef LollerSjaak het volgende:
Halloo ik heb een nieuwe gitaar gekochtEen Epiphone Les Paul standard
![]()
[ afbeelding ]
Alleen hij doet het dus nietMet de switch op treble doet ie het wel.. maar met de switch in het midden of op rythm krijg ik er geen geluid uit, en ja, ik heb alle knopjes op 10 staan
Wat doe ik fout of wordt dit garantie claimen?
Of anders je router..err..oh nee, zit niet meer op mijn werk.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het je switch.
.........en weg is je reputatie!quote:Op donderdag 6 november 2008 20:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Of anders je router..err..oh nee, zit niet meer op mijn werk..
Hmm ok, dan ga ik zaterdag wel even terug. En nee ik heb niet op deze gitaar gespeeld.. Alleen het show model bespeeld.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het je switch. Epiphones hadden daar in het verleden vaker problemen mee.
n3rdquote:Op donderdag 6 november 2008 20:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Of anders je router..err..oh nee, zit niet meer op mijn werk..
Wat was mijn reputatie dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:39 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
.........en weg is je reputatie!
Bassist toch? Ik snap het ook nietquote:
Bassisten werken niet ofzoquote:Op donderdag 6 november 2008 22:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bassist toch? Ik snap het ook niet.
En dan op tien vierkante cm bas spelen en elke vier maten een nauwelijks waarneembaar knikje gevenquote:
Wel, sommigequote:Op donderdag 6 november 2008 22:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bassisten dragen geen gestreepte sokken..
Noem er eens 3?quote:
Die hebben we allemaal al gezien.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wel, sommige![]()
Is dit toeval of heb je foto's van gig gezien?
Ik...quote:
Dus jullie luisteren ook echt naar me?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die hebben we allemaal al gezien..
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Normaal ben ik niet 1337 genoeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |