4:32, keep an eye on herquote:
Leuke banner en mooi kingdomquote:
Vooral een heel erg gezellig kingdomquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Leuke banner en mooi kingdom
Dream of Wabbit?quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Vooral een heel erg gezellig kingdomStuk voor stuk hele goede spelers, maar die het wel een beetje rustig aan doen. Dus we zullen zeker niet het beste war kingdom zijn, maar we kunnen het iedereen moeilijk maken. Ik ben trouwens die iets uit de kluiten gewassen dwarf
Rawrrrrrrquote:
Baronquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dream of Wabbit?
Ik ben The Shrike Abyssal, Orc (7:13).
Wabbitquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dream of Wabbit?
Ik ben The Shrike Abyssal, Orc (7:13).
Weetzellufquote:
quote:
Heb het ooit tot Count (bijna Marquis) geschoptquote:Op maandag 11 november 2013 12:23 schreef Robar het volgende:
[..]
Viscount (Bijna Count)![]()
Voor je honor is het handig om Hybrid te zijn
Attackers hebben geen kans om hun honor op te krikken zolang ze geen dikke TPA/WPA hebben.quote:Op maandag 11 november 2013 12:45 schreef Robar het volgende:
Duke ben ik weleens geweest, maar meestal maar een paar uur in war. Nadeel als je attacker bent. Die honor is ook vrij eenvoudig weer afgepakt
Ligt eraan. In de age dat wij de Honor crown wonnen had één van onze orcs de hoogste honor notering. Hij had de timing van onze war en van zijn laatste hits ontzettend mee.quote:Op maandag 11 november 2013 12:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Attackers hebben geen kans om hun honor op te krikken zolang ze geen dikke TPA/WPA hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |