Overigens, wie was jij dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Best kans dat je dan tegen mij hebt gespeeld, zat nl. 2 ages geleden bij een kd dat 8/8 war wins hadIk weet alleen niet meer wat onze naam was, gek hoe snel je zulke dingen kunt vergeten...
Oh, was dat deze age? Ik zat tot ergens halverwege de vorige age bij die luiquote:
Ah. Deze twee wars zijn van deze age. Revolution hebben we echt met de grond gelijk gemaaktquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, was dat deze age? Ik zat tot ergens halverwege de vorige age bij die lui
Heb echt geen idee meer hoe m'n prov heette
Naar half hun NW brengen dan :p Sloopwar!quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is weer zover hoor... 2:23 is één van die kingdoms die gewoon weigeren om ons de win te geven en zeggen dat ze ons over een week wel op de knieën hebben... zucht
Hadden wij in onze eerste war deze age. Na 48 uur stonden we 1000 acres achter en 200k networth. Werden wij van hetzelfde beticht. Alleen wat ze even vergeten waren is dat wij het grootste gedeelte van hun defense al gekilled hadden. En het gemiddelde peasant count lag onder de 2-3 ppa. Na drie extra dagen hebben ze met hangende pootjes opgegeven.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is weer zover hoor... 2:23 is één van die kingdoms die gewoon weigeren om ons de win te geven en zeggen dat ze ons over een week wel op de knieën hebben... zucht
Dat kan best lang duren....quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Naar half hun NW brengen dan :p Sloopwar!
Dan liever een mechanisme wat afspraken vastlegt. Bijvoorbeeld geen dragons, maximaal 5 dagen, gebaseerd op meeste acre winst of meeste networth winst. Zoals al gezegd, wij zijn van de lange wars. Wij knijpen een kingdom totaal uit om zodoende na een aantal dagen pas networth en acres terug te gaan pakken. Als je maar 5 dagen hebt, is dat opeens een riskante strategie. Je beperkt ook de creativiteit heel erg. Maximaal 5 dagen betekent dus eigenlijk, dat je je meer dan ooit moet richten op offeense en gains. Ik denk dat ik de set up van een gemiddeld kingdom dan wel kan uitschrijven. Veel orcs, veel guard stations, veel military science.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eigenlijk moeten wars een maximale tijdsduur hebben en dan kijken wie er in het voordeel is. Ik ben die zuigende kingdoms zo beu he
Zij gaan nu waarschijnlijk winnen omdat er links en rechts provs bij ons vertrekken. Ik denk dat ik ook maar pleite ga, dit gaat heel snel een ghetto worden (en daar kwam ik net vandaan (ging van 8:25 naar 3:28)
Gewoon een keer een uurtje erbij of twee.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ach wij zijn al vanaf zondagochtend (vorige week dus he) tot nu hostile en in wardenk nog niet dat het voorlopig eindigt.
Vervelende is alleen dat mijn troops telkens om 6am thuis zijn
Ik speel niet in een ghetto, dus zulke moves gaan em niet wordenquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:53 schreef Robar het volgende:
[..]
Gewoon een keer een uurtje erbij of twee.
Dat heeft niets met ghetto te maken. Je verliest een war niet met een keer een uurtje erbij en de volgende keer nog een uurtje. Of twee maal 2 uur minder. Ik speel ook niet in een ghetto. Maar wat heb je liever? Iemand die slaapdronken achter de pc gaat zitten met een verhoogd risico op fouten of een kans dat diegene zich verslaapt? Of iemand die fris is en altijd op tijd achter de pc zit? Plus dat het je echt op gaat breken als je war twee weken duurt en je iedere keer midden in de nacht op moet. Niets ghetto aan zo een move.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik speel niet in een ghetto, dus zulke moves gaan em niet worden
Heeft ermee te maken dat als jij extra tijd toevoegd en je naar beneden gehit wordt en jij dan nog tig uur moet wachten tot je weer acres binnenkrijgt je prov aan gort ligtquote:Op woensdag 3 april 2013 09:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat heeft niets met ghetto te maken. Je verliest een war niet met een keer een uurtje erbij en de volgende keer nog een uurtje. Of twee maal 2 uur minder. Ik speel ook niet in een ghetto. Maar wat heb je liever? Iemand die slaapdronken achter de pc gaat zitten met een verhoogd risico op fouten of een kans dat diegene zich verslaapt? Of iemand die fris is en altijd op tijd achter de pc zit? Plus dat het je echt op gaat breken als je war twee weken duurt en je iedere keer midden in de nacht op moet. Niets ghetto aan zo een move.
Het ligt aan je return tijden. Als je uitgaat van 12 uur of lager, dan is +1 uur echt niet een probleem. Is je return tijd 12,5 uur (standaard war return time) en je voegt 4 uur toe, ja dan zul je op zeker een target worden. Is je return tijd 11 uur en kun je tweemaal 2 uur extra eraf halen, dan zit je tenminste weer op 12 uur 's-nachts. Dat is draaglijker dan 6 uur of zelfs vroeger. Al is 6 uur voor mij een prima tijd. 6 uur op, even mijn attacks maken en mijn halfling stealth erdoorheen jassen. Om 7 uur ben ik onderweg naar mijn werk. Trouwens, als je target bent tegen een goed kingdom, dan ligt je province sowieso wel aan gort. + of - 1 uur maakt dan echt niet meer uit.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Heeft ermee te maken dat als jij extra tijd toevoegd en je naar beneden gehit wordt en jij dan nog tig uur moet wachten tot je weer acres binnenkrijgt je prov aan gort ligtTijd korter maken zou eventueel kunnen, maar daar heb ik niks aan om 6 uur s'ochtends
Bovendien mis je dan een attack bij een min time war.... Anyway, in ons kd niet toegestaan, gewoon om 6 uur op dusquote:Op woensdag 3 april 2013 12:32 schreef Robar het volgende:
[..]
Het ligt aan je return tijden. Als je uitgaat van 12 uur of lager, dan is +1 uur echt niet een probleem. Is je return tijd 12,5 uur (standaard war return time) en je voegt 4 uur toe, ja dan zul je op zeker een target worden. Is je return tijd 11 uur en kun je tweemaal 2 uur extra eraf halen, dan zit je tenminste weer op 12 uur 's-nachts. Dat is draaglijker dan 6 uur of zelfs vroeger. Al is 6 uur voor mij een prima tijd. 6 uur op, even mijn attacks maken en mijn halfling stealth erdoorheen jassen. Om 7 uur ben ik onderweg naar mijn werk. Trouwens, als je target bent tegen een goed kingdom, dan ligt je province sowieso wel aan gort. + of - 1 uur maakt dan echt niet meer uit.
Welk kingdom zit je, als ik vragen mag? Of had je dat al ergens verteld?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Bovendien mis je dan een attack bij een min time war.... Anyway, in ons kd niet toegestaan, gewoon om 6 uur op dusEn wij warren dus eigenlijk altijd "goede" kds. Zelf de laatste 8 wars niet meer verloren dus wij zijn zelf ook niet slecht
Ja hee zeg, verzamel dan ook niet zoveel gold coins! Maar ze komen goed terecht hoor, bedankt voor de donatie.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jahoor, kingdom van LilDutch moest uitgerekend ons kingdom aanvallen
7:13 is een heerlijk zooitje spelers, we hebben 3 van de 4 wars gewonnen en zijn net uit de eowcf
RoughKnecks!quote:Op woensdag 3 april 2013 17:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Welk kingdom zit je, als ik vragen mag? Of had je dat al ergens verteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |