Mmm. Eens kijken of ik hier een soortgelijke winkel kan vindenquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Bij de Douglas heb ik ook wel wat handige gekocht met dop, kun je eventueel ook nog vragen!
Ik mis je gebakken rijst.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mmm. Eens kijken of ik hier een soortgelijke winkel kan vinden
De Douglas zit toch overal wel enigszins in de buurt?quote:Op woensdag 12 november 2008 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mmm. Eens kijken of ik hier een soortgelijke winkel kan vinden
Maar ik woon in Belgiëquote:Op woensdag 12 november 2008 12:51 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
De Douglas zit toch overal wel enigszins in de buurt?
Volgens mij waren ze trouwens ¤2 per stuk ofzo..
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:10 schreef Soldier2000 het volgende:
Vandaag weer eens mijn sample Creed Green Irisch Tweed opgespoten, blijft toch wel erg lekker
Wanneer brengen ze er nu eens een nice 30ml cheap flesje van uit![]()
10 EUR en dan niet belazerd willen worden.quote:hallo Stereo, ik ben wel geinteresseerd in een paar van je Kouros-flesjes maar ik heb er niet meer dan een tientje per flesje voor over. Als je hiermee niet akkoord kunt gaan, gaat 't over.
Ik gebruik sinds kort voor 't eerst van m'n leven een eau de toilette van Kouros en 't bevalt me wel. Behalve die achterlijk hoge prijs dan.
Wat is een fraicheur eigenlijk. Ik wil wel een stuk of 5 flesjes hebben, waarbij ik er wel vanuit ga dat er het spul inzit wat erin behoort te zitten en niet dat je een ander hiermee belazert.
Ben je er zeker van dat 't om 100 ml flesjes gaat
Ik ben eind van de maand een dag in xxx en dan zouden we iets kunnen afspreken.
mvg
xxx, rotterdam
O ja skins had die 65euro bleeeeeh.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nice wel, cheap niet.
Ja ik vind GIT lekker, alleen ik heb geen zin om er 100 euro voor uit te geven, sowieso 30ml vind ik eigenlijk meer dan genoeg ik wil het toch niet elke dag gaan dragen.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou oppassen met die 120 ml flesjes van Creed. Ik had een fake Silver Mountain Water (gelukkig wel volledige refund). Toen heb ik maar een 75ml tester gekocht.
Achteraf gezien had ik beter nóg meer kunnen besparen en een gebruikte tweedehandse 75ml kunnen kopen waar wat minder in zat. Dus als ik je een tip mag geven: mik daar maar op.
GIT begin ik steeds meer te waarderen trouwens. Ik denk dat ik maar eens een mini van Cool Water moet aanschaffen ofzo.W1ZZ
Wil je perse GIT hebben? Wat vind je van Cool Water?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |