abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62895365
Hoi,

Het valt mij al een hele tijd op, zegge een paar maanden dat de peuken in het blauwe pakje van Gauloises minder sterk van smaak zijn dan voorheen. Het lijkt wel of de specifieke smaak wat minder is geworden.

Nu dacht ik ook dat het opdrukje van de slechte stoffen op het pakje verschilde van de Marlboro's en Lucky's. Gauloises Blondes had altijd wat meer slechte stof, al kan ik me niet herinneren welke stof (teer / nicotine / koolmonoxide).

Het kan ook gewoon zijn dat de Lucky's meer van die shit hebben gekregen.

Wellicht heeft iemand een oud pakje Gauloises of Lucky Strike rondslingeren? Op dit moment staat het volgende op het pakje:

Teer 10 mg
Nicotine 0.8 mg
Koolmonoxide 10 mg

En zijn er nog meer mensen die deze ervaring met mij delen? Vrienden van mij (die zeer weinig en onregelmatig roken lijken ook een verschil te proeven/ruiken).

Alvast bedankt!
Activ8
pi_62897581
Jaren geleden waren Gauloises wel lekkerder, toen hadden ze nog gaatjes in de filter zitten en dat kwam de smaak op 1 of andere manier ten goede. Ik heb geen recentelijk smaakverschil gemerkt en ik rook al 12 jaar Gauloises.
pi_62922262
Je smaakpapillen zijn gewoon verkankert.
pi_62922871
Ik rook al jaren gauloises blauw en proef geen verschil.
Als je sterkere gauloises wil moet je brune roken
ijs_beer fan!
pi_62944670
De samenstelling van de brunes is wel veranderd, net als die van Gitanes. Op last van de EU-dominees. Helaas want ze zijn echt minder lekker geworden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')