quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
JIJ BENT EEN SETJE MET NATHALIE!!!! OMG! OMG!quote:Op zondag 2 november 2008 22:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Haha, ze is 18, speelt basgitaar... ze is uiteraard heel lief enzo
Maar er is één groot nadeel; ze is voor ajax
Als dit geen geintje is dan krijg je een schop.quote:Op zondag 2 november 2008 22:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Haha, ze is 18, speelt basgitaar... ze is uiteraard heel lief enzo
Maar er is één groot nadeel; ze is voor ajax
Het is Nathalie nietquote:Op zondag 2 november 2008 22:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
JIJ BENT EEN SETJE MET NATHALIE!!!! OMG! OMG!
Schop maar.quote:Op zondag 2 november 2008 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dit geen geintje is dan krijg je een schop.
Beetje jammer inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2008 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dit geen geintje is dan krijg je een schop.
Ik wilde net zeggen.quote:Op zondag 2 november 2008 22:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
JIJ BENT EEN SETJE MET NATHALIE!!!! OMG! OMG!
Beetje jammer? Dat is de understatement van de eeuw zeg... intriest is hetquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje jammer? Dat is de understatement van de eeuw zeg... intriest is het
Nathalie is een verstandige meid. Voetbal is de oorzaak van veel ellende op de wereld.quote:Op zondag 2 november 2008 22:26 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen.Maar Nathalie houdt niet van voetbal toch?
Geloof veroorzaakt de meeste ellende, feitelijk gezien.quote:Op zondag 2 november 2008 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nathalie is een verstandige meid. Voetbal is de oorzaak van veel ellende op de wereld.
Vraag me wel af hoe goed jullie relatie nog is na de eerstvolgende wedstrijd tussen PSV en Ajax.quote:Op zondag 2 november 2008 22:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maja, het meisje is belangrijker dan haar club natuurlijk
Heel goed, wij winnen tochquote:Op zondag 2 november 2008 22:28 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe goed jullie relatie nog is na de eerstvolgende wedstrijd tussen PSV en Ajax.
Ik zei toch ook veel ellende?quote:Op zondag 2 november 2008 22:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geloof veroorzaakt de meeste ellende, feitelijk gezien.
En ook zoveel moois.quote:Op zondag 2 november 2008 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nathalie is een verstandige meid. Voetbal is de oorzaak van veel ellende op de wereld.
Zeg dat maar eens tegen haar.quote:
Zovele gelijk heb jequote:Op zondag 2 november 2008 22:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
En ook zoveel moois.
* Rikketik denkt met weemoed terug aan Nederland - Italië op het laatste EK
Ik kan toch wel mooiere momenten verzinnen... en dan doel ik alleen op sportquote:Op zondag 2 november 2008 22:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
En ook zoveel moois.
* Rikketik denkt met weemoed terug aan Nederland - Italië op het laatste EK
Dat is om ons om de tuin te leiden.quote:Op zondag 2 november 2008 22:26 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen.Maar Nathalie houdt niet van voetbal toch?
Wedden om 100 euro dat het Nathalie niet is?quote:Op zondag 2 november 2008 22:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is om ons om de tuin te leiden.
Maar daar trappen wij mooi niet in!
Pics or we don't believe it.quote:Op zondag 2 november 2008 22:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wedden om 100 euro dat het Nathalie niet is?
Hm, ik vind het nooit leuk om met veel ajacieden om me heen in een kroeg te zitten ofzoquote:Op zondag 2 november 2008 22:32 schreef Blawh het volgende:
Ajax en PSV zijn toch niet eens aartsrivalen?
En sowieso snap ik altijd niet waarom zoveel fans zich druk maken om andere clubs, de liefde voor je eigenlijk club is toch veel te mooi om je druk te maken om andere clubs?
Ik wed niet met gekken.quote:Op zondag 2 november 2008 22:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wedden om 100 euro dat het Nathalie niet is?
Ze zegt: ''Ik wed niet met gekken''.quote:Op zondag 2 november 2008 22:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan staat die weddenschap dus
quote:Op zondag 2 november 2008 22:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ze zegt: ''Ik wed niet met gekken''.
Dat betekent niet dat ze wel wedt met 'normale' mensen.
Omdat je je niet kon beheersen?quote:Op zondag 2 november 2008 22:41 schreef Bob-B het volgende:
Waarom moest ik nou een hele pot koffie opdrinken
quote:Op zondag 2 november 2008 22:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ze zegt: ''Ik wed niet met gekken''.
Dat betekent niet dat ze wel wedt met 'normale' mensen.
Fotooooooooooooooooooo!quote:Op zondag 2 november 2008 22:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen gekochtOf ja... laarzen eigenlijk!
Niet mooi / Lelijk / Afschuwelijk / Misselijkmakend / Afgezaagd / Slap aftreksel van je huidige *quote:Op zondag 2 november 2008 22:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat vinden jullie van mijn kersava?![]()
[ afbeelding ]
Die sta ik in de ava dus ook te pijpen.quote:Op zondag 2 november 2008 23:03 schreef Samzz het volgende:
Ik denk bij Bad Santa altijd aan Billy Bob Thornton in een kerstmankostuum
Zonder die Kerstman erbij is hij best leuk. Hij moet alleen stilstaan en zo, dus met een contant aanwezige kerstjurk.quote:Op zondag 2 november 2008 22:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat vinden jullie van mijn kersava?![]()
[ afbeelding ]
En dan van die lelijke gekleurde lampjes bovenin en sneeuw?quote:Op zondag 2 november 2008 23:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zonder die Kerstman erbij is hij best leuk. Hij moet alleen stilstaan en zo, dus met een contant aanwezige kerstjurk.
Kan wel leuk zijn, maar het moet niet te druk worden. Ik zou zeggen: doe d'r gewoon een kerstmuts op en klaar is kees.quote:Op zondag 2 november 2008 23:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En dan van die lelijke gekleurde lampjes bovenin en sneeuw?
quote:Op zondag 2 november 2008 23:28 schreef Rikketik het volgende:
Ik wil op zich wel proberen wat te maken. Als ik het goed begrijp wil je die kerstjurk behouden en kan die Santa weg? En dan nog lampjes (en eventueel sneeuw) erbij?
Wat vind je van deze?quote:Op zondag 2 november 2008 23:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Sneeuw hoeft niet eens, dat zou inderdaad te druk worden.
Maar een kerstjurk en knipperende gekleurde kerstlampjes zou geweldig zijn.![]()
Dat verzoek heb ik ook al in het icons topic gedropt trouwens. Met een verzoek voor een sint icon.
Grapjas. Dat zou ik heul niet kunnen.quote:Op maandag 3 november 2008 00:18 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wat vind je van deze?
[ afbeelding ]
Ben zelf ook niet bepaald een wonder met animaties zoals je kunt zien.
Deze hebben ze voor mij gemaakt in het centrale iconstopic in GC, geen idee hoe.quote:Op maandag 3 november 2008 00:28 schreef Rikketik het volgende:
Dank je.
Moet je me wel eens vertellen hoe je die bewegende lijntjes in je ava hebt gekregen, dat lukte me maar niet.
Ehm...quote:Op maandag 3 november 2008 00:29 schreef Rikketik het volgende:
Ik kan wel iets proberen I guess... wat wil je er precies in hebben?
Ik heb wel een ideetje, zal er eens mee aan de gang aan.quote:Op maandag 3 november 2008 00:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ehm...
Kan je hier iets mee?
[ afbeelding ]
Dit is trouwens mijn origineel:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 november 2008 01:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik dacht meer aan een sinterklaas in mijn plaatje in plaats van mijn plaatje als sinterklaas maar dit is op zich ook wel grappig.
quote:Op zondag 2 november 2008 22:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is om ons om de tuin te leiden.
Maar daar trappen wij mooi niet in!
Ik snap sowieso niet hoe je het doet. Ik ben al blij als ik een plaatje verkleind krijg.quote:
Nee, serieus niet.quote:
Ik ben er totaal niet blij mee, dus laat dat gejuich maar zitten.quote:Op maandag 3 november 2008 01:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Je bent te serieus.Het was maar een grapje.
![]()
En gefeliciteerd met je vrijgezellenbestaan.Mannen zijn het helemaal niet waard om kapot om te zijn.
Behalve Rikketik want die maakt leuke icons.
![]()
Slaap lekker.quote:Op maandag 3 november 2008 01:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik ga nu slapen. Mag morgen de hele dag de auto mee hebben
Doei
En hopelijk kom je snel weer op het punt dat je wel blij kunt zijn met het vrijgezel zijn.quote:Op maandag 3 november 2008 01:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben er totaal niet blij mee, dus laat dat gejuich maar zitten.
Vast wel.quote:Op maandag 3 november 2008 01:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En hopelijk kom je snel weer op het punt dat je wel blij kunt zijn met het vrijgezel zijn.
Waarom doe je me met dit soort reacties denken aan:quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 23:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die sta ik in de ava dus ook te pijpen.
Leuk. Wat ben je aan het maken?quote:Op maandag 3 november 2008 12:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ben aan het bakken. En dan niet uit pakjes van de Dr Oetker, maar echt bakken
Cocoladecakequote:Op maandag 3 november 2008 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk. Wat ben je aan het maken?
Hij ruikt al heeeerlijkquote:
Hahaha, dat is zó leukquote:Op maandag 3 november 2008 12:31 schreef Blawh het volgende:
Hoi Kirsten.
Ik ga maar eens Groeten terug kijken, heb het zaterdag niet kunnen zien.
Ik dacht dat het opgenomen was, niet dus.quote:Op maandag 3 november 2008 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, dat is zó leukIk zag het zaterdag!
quote:Op maandag 3 november 2008 13:45 schreef Samzz het volgende:
Mijn baksel is echt super lekkerNu zit er folie om met een groot AFBLIJVEN erop, want ik ken m'n familie...
quote:
Dat is wel kut dan jaquote:Op maandag 3 november 2008 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa, lach maarAls dat er niet op staat en ik ga weg, is meer dan de helft op als ik terug kom.
Succesquote:Op maandag 3 november 2008 14:29 schreef Fems het volgende:
Poeh, ik kan weer naar school, dan trainen, dan snel eten en dan werken! Drukdruk!
Maar daarna mag ik lekker op de bank hangen en tv kijken (A)
IK HEB MEDESTANDERS!! HA!quote:Op maandag 3 november 2008 17:02 schreef GooseFM het volgende:
Ondanks dat ik zelf uit Enschede kom ben ik het niet eens met de TT
quote:Op maandag 3 november 2008 17:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
IK HEB MEDESTANDERS!! HA!
Hoi en welkom.
Groningen is wel mooi jah, maar het ligt NOG verder weg dan Twente van de beschaafde wereld... Ik heb altijd zo'n "waar in Oost Duitsland zit ik nu" gevoel als ik naar Groningen rij.quote:Op maandag 3 november 2008 17:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
IK HEB MEDESTANDERS!! HA!
Hoi en welkom.
quote:Op maandag 3 november 2008 18:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Zou je niet zo vaak in andere topics willen roepen hoe mijn aanstaande heet?
Whut?quote:Op maandag 3 november 2008 18:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Zou je niet zo vaak in andere topics willen roepen hoe mijn aanstaande heet?
Bopert heeft het overal over Bert. En dat heb ik liever niet.quote:
I love itquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Trusten jullie![]()
Veel plezier in de auto morgen Nathalie. Hoe bevalt het alleen rijden?
Hoe denk je dat te weten!?quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:43 schreef Lamzak_ het volgende:
Volgens mij zat ik bij een TOFfer in de trein vanmorgen, wie stapte er rond 7:45/7:55 in op Hengelo Almelo?
quote:
Zoek je ook acteurs?quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:49 schreef Oldenzaal het volgende:
Wie zijn er allemaal student hier?
Of tenminste, wie WONEN er op kamers / in een studentenhuis?
Ik doe mijn project daar namelijk over, ga mijn film maken met dat onderwerp:![]()
Uit Huis
JA!! JUIST!!!quote:
Die ben ik nu aan het luisteren.quote:
* MinderMutsig kijkt ook even en voelt zich gelijk weer stokoud.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
* TheGirlNextDoor zet MTV Brand New erop.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
* MinderMutsig kijkt ook even en voelt zich gelijk weer stokoud.
Die ene zanger is wel enorm kansloos. Beetje het Jay (die van Stille Bob) type, maar dan op een slechte manier.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aw. Valt toch wel mee?
Nu is Iglu & Hartly erop met In This City.. leuk liedje
Wij hebben thuis geen MTV meer sinds (2 jaar?) een tijdje.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
* TheGirlNextDoor zet MTV Brand New erop.
Op analoog niet meer?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wij hebben thuis geen MTV meer sinds (2 jaar?) een tijdje.
Ik ga de andere kant op, zit altijd in een stoptrein en sliep nog om 7:45.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:57 schreef Lamzak_ het volgende:
Dus.. maar vanochtend niemand in de trein enschede-deventer gezeten, rond 7:45?
Een Wacom?quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:21 schreef Rikketik het volgende:
Whooo, ik heb een tablet gekocht!Nu eerst naar school en straks eens wat tekenen op de computer.
Succesquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:03 schreef Samzz het volgende:
Morgen ga ik heel intenstief met school bezig. Heel intensief.
sterktequote:Op dinsdag 4 november 2008 19:03 schreef Samzz het volgende:
Morgen ga ik heel intenstief met school bezig. Heel intensief.
Wacom Bamboo inderdaad. Ben er benieuwd, hopelijk bespaart me dit het nodige geklooi met het scanapparaat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een Wacom?
Erg gaaf is dat! Heb er ook een paar keer mee getekend en ik moet zeggen, moeilijkMaar ja, ik doe het liever op de ouderwetse manier met potlood ofzo!
Afhankelijk van wat je wiltquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:38 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wacom Bamboo inderdaad. Ben er benieuwd, hopelijk bespaart me dit het nodige geklooi met het scanapparaat.
wat voor stage doe je dan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:02 schreef nvido het volgende:
dag peoples,
Hoe hejt allemaal dan?
Ben gebroken en zit op stage, nog 1 uurtje en dan lekker een paar roken en morgen vrij
Tevens morgen kaartjes halen voor FC Eindhoven - FC Twente van volgende week woensdag
Dé topper die je niet mag missen
quote:
forum voor tribalwarsquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:32 schreef Samzz het volgende:
Forum bouwen? Waarvoor?
Ik ga 15 november naar de Radstake
dat geld mag je zeker niet opzuipenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, net terug van het gemeentehuis van Hengelo. Heb met mijn groep ¤1500,- gewonnen om ons project om de binnenstad veiliger te maken te realiseren
Klopt, wordt een vet gave avondquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat geld mag je zeker niet opzuipen
FOK!-meet bij jou?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, wordt een vet gave avond
Leuk! Wat was het plan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, net terug van het gemeentehuis van Hengelo. Heb met mijn groep ¤1500,- gewonnen om ons project om de binnenstad veiliger te maken te realiseren
Yeah!quote:Op woensdag 5 november 2008 04:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk! Wat was het plan?
Ik zit Election Night te kijken afwisselend op CNN, NOS, NBC, FOX () en BBC.
Voor het geval je nog geen nieuws hebt gezien als je dit leest en net wakker bent: Obama heeft gewonnen.![]()
![]()
Heel ruim maar hoe ruim precies was nog niet helemaal bekend toen ik naar bed ging.quote:Op woensdag 5 november 2008 07:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yeah!![]()
Heeft ie ruim gewonnen?
Waar moet je hem inleveren?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit is de cheque trouwens, straks niet meer in mijn bezit:
[ afbeelding ]
Ja man! Ik ben ook benieuwdquote:Op woensdag 5 november 2008 11:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En vertel nu eens wat jullie plan was!
Ik zal het eens uitleggenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En hij laat ons gewoon in spanning.
Hehehehequote:Op woensdag 5 november 2008 16:28 schreef Bob-B het volgende:
Ben blij dat ik nooit uitga in Hengelo, sorry hoor, maar hoe gaat die bar heten, "de Bob bar"?
Ik zou er nooit naar toe gaan.
Agenten uitrusten met een stungun had mijn stem gehad.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe
Wij verzonnen het ook alleen maar omdat we hiermee veel winkansen hebben
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:31 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Agenten uitrusten met een stungun had mijn stem gehad.
Juist dat willen wij dus bevorderenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:32 schreef Fems het volgende:
Kan best lekker zijn, een cocktail zonder alcohol.
Ik weet niet waarom jij alcohol drinkt, maar ik drink niet omdat ik persé wil drinken, maar omdat ik iets op dat moment lekker vind. Wanneer ik uit ga, kan ik net zo goed de hele avond aan de appelsap of de cola etc. dan aan de martini, wijn, pasoa, etc.
Wanneer hij er staat guitarist, kom ik een drankje bij je halen! (moet jij er wel achter staan natuurlijk)!
't is een pilot. Als het aanslaat gaat de gemeente het vaker doen, en mogen wij ook weer meedoenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:36 schreef Fems het volgende:
Snap ik.. Ik hoop dat het lukt, aangezien ik een gloedhekel heb aan te dronken mensen.
Je hebt dronken en té dronken. Ik moet je groot gelijk geven dat te dronken mensen meestal alleen maar voor overlast zorgen en als de gemeente geen goed plan van aanpak heeft, dan zie je alleen maar rotzooi. In Breda moet je eens op een stap gaan en rotzooi trappen, binnen de minuut lig je op de grond met 8 agenten op je. Nee ligt ook erg aan de sfeer hoe mensen zijn, ik ben vaak genoeg aangeschoten/dronken, maar heb nog nooit iemand lastig gevallen op welke manier en heb het altijd prima naar m'n zin met mijn maten tijdens het stappen.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:36 schreef Fems het volgende:
Snap ik.. Ik hoop dat het lukt, aangezien ik een gloedhekel heb aan te dronken mensen.
Ik ga binnenkort ook eens uit in Hengelo!!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben er trouwens zeer waarschijnlijk bij ja!
Heb je gelijk in. Maar kan je net zo'n leuke avond hebben zonder alcohol?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:44 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je hebt dronken en té dronken. Ik moet je groot gelijk geven dat te dronken mensen meestal alleen maar voor overlast zorgen en als de gemeente geen goed plan van aanpak heeft, dan zie je alleen maar rotzooi. In Breda moet je eens op een stap gaan en rotzooi trappen, binnen de minuut lig je op de grond met 8 agenten op je. Nee ligt ook erg aan de sfeer hoe mensen zijn, ik ben vaak genoeg aangeschoten/dronken, maar heb nog nooit iemand lastig gevallen op welke manier en heb het altijd prima naar m'n zin met mijn maten tijdens het stappen.
Dus eigenlijk zeg je nu dat jij een plezierigere avond hebt met alcohol?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:59 schreef Bob-B het volgende:
Veel mensen zeggen van wel, maar ik geloof het niet, tuurlijk kan je veel lol hebben, maar als je met z'n allen een drankje hebt gedronken zak je vanzelf collectief af naar een niveau waar je hele andere dingen tegen komt.
O wacht even voordat je me verkeerd begrijpt: Alcohol+stappen+maten+leuke tenten+goede avond+goede muziek=quote:Op woensdag 5 november 2008 17:03 schreef Fems het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu dat jij een plezierigere avond hebt met alcohol?
Nee, dat snap ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:07 schreef Bob-B het volgende:
[..]
O wacht even voordat je me verkeerd begrijpt: Alcohol+stappen+maten+leuke tenten+goede avond+goede muziek=
Mij zal je niet horen zeggen dat als ik me rot voel dat ik dan maar in m'n eentje ga zitten zuipen, das niet leuk.
Dan sla ik jou, Daniëlquote:Op woensdag 5 november 2008 16:54 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook eens uit in Hengelo!!
Dus als je een dronken jongen aan je bar krijgt, thats me![]()
Men maten die tig niveaus zakken en ik die iets heb vanquote:Op woensdag 5 november 2008 17:11 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik.
Maar als je de vergelijking: Appelsap/cola + stappen + maten + leuke tenten + goede muziek hebt. heb je dan geen goede avond?
quote:
Mijn fokvriendinnetje de Bobquote:Op woensdag 5 november 2008 17:25 schreef Fems het volgende:
Ik kan een geweldige avond hebben op Appelsap. Me doodlachen om vrienden die net iets teveel gedronken hebben, en bewust lekker gek doen heerlijk.
Tis wel grappig dat mensen vaak naar me toekomen en denken dat ik knettertje dronken ben, terwijl ik de hele avond op de cola heb gezeten. Ik word vast een goede bob!
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:33 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Mijn fokvriendinnetje de Bobhandige combo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |