quote:Op maandag 23 maart 2009 00:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee, die brunette met die grote ogen (dus de ogen he)
Hoe zat die truuk dan in elkaar met die versnipperaar?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:49 schreef PeterVanReijen het volgende:
A.s. zondag laat hij een bus verdwijnen.
In de tv-planning staat helaas ook voor mei geen uitzending in de planning.
Tsja, die versnipperaar is inderdaad al geweest...
Hoe ging die met melk nou? Ben vergeten terug te schakelen.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:29 schreef MilaNL het volgende:
Die met de melk en deze met t water heb ik allebei goed geraden.
Wat een makkelijke trucs :/
Jah zo juist weer begonnenquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:52 schreef GSMboy het volgende:
Dat was ook reuze simpel, er zat een cilinder in de bekers die het volume in nam van ie beker waardoor elke hoeveelheid melk in elke beker pastte.
En volgens tvgids.nl is er morgen gewoon weer Goochelaars ontmaskerd.
De manier waarop het in het NL gezegd wordt is toch egt heel anders..... irritanter...quote:Op zondag 5 april 2009 21:32 schreef DaFrenk het volgende:
Tja, die voice-over is volgens mij een exacte vertaling van het origineel. Heb een paar originele gekeken en herkende gewoon de grappen die ik eerder van die Arjen gast ook hoorde. Zal gewoon bij het format van het programma horen.
Die is gewoon uitgezonden hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 09:12 schreef UncleSam het volgende:
Ze zijn ermee gestopt, is vervangen door Dames in de dop.
Nu missen we sowieso die truc met dat lopen over het water, de oplossing staat wel op YouTube:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |