Ik wist dat je dat ging zeggenquote:Op maandag 3 november 2008 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh ik dacht dat ze een grapje maakten
Misschien ben ik toch niet slim genoeg
quote:
Oh, misschien moet ik me dan maar eens gaan aanmeldenquote:
Collegequote:Op maandag 3 november 2008 21:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een collega?
Voor míj is het iig slecht
Ja, ja, een type fout, ik weet het.quote:
Ruilen?quote:Voor míj is het iig slecht![]()
Ok, bij deze, PS: Rapport PC!! Onmiddelijk melden bij de OPC!quote:Op maandag 3 november 2008 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jaja, PS is dom bezig...
Oh en ze willen rapporten, dat is wat minder
Oh, euhm...... sabeltechnisch slecht Uitermate slim. white non-hispanic Alien.quote:Op maandag 3 november 2008 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uhm, overmatige slimheid en een overschrijding van de maximum score?
Ach, meer dan 5 uur slaap is een luxe.quote:Op maandag 3 november 2008 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wow, slaap lekker cobravoor zo kort als het duurt
Gaat helemaal lukken!quote:
hyves, zo eens per 2 a 3 weken een keer kijken.quote:Op maandag 3 november 2008 21:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb het al een tijdje, maar sinds kort ben ik er iets actiever mee bezig
Dan moet je een baantje zoeken wat wel te doen is, maar wat je ook weer niet zo leuk vindt dat je het de rest van je leven wil blijven doenquote:Op maandag 3 november 2008 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil er wel voor vechten hoorIk sta klaar met mijn sabeltje
Maar er is dus een kans te verlliezen en dan heb ik niets.
Sabbatical, ik ben bang het daarna net zo min te kunnen en dan op te geven, omdat ik te veel geniet van een schoolloos bestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |