Meneer heeft het wel weer moeilijk hoor, kamperen in Schotland, luchtverfrisser testen in de VS, en is ie een keer thuis is word er geborreldquote:Op maandag 3 november 2008 17:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oeps, weer een defensie geheim openbaar.
Benieuwd of je er wat van leertquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben weer naar groningen hoop dat het vanavond beter gaat![]()
En vergeet het spelen in de zandbak niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Meneer heeft het wel weer moeilijk hoor, kamperen in Schotland, luchtverfrisser testen in de VS, en is ie een keer thuis is word er geborreld![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag electriciteit getrokken. 90% van de beneden verdieping is af. Straks afmaken en dan morgen de bovenverdieping.
Bier en tietenquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:16 schreef Cobra4 het volgende:
Hier, neem een biertje. Heb je wel verdient![]()
[ afbeelding ]
Jammer van die polderkuiten in enorm lelijke sportschoenen!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:16 schreef Cobra4 het volgende:
Hier, neem een biertje. Heb je wel verdient![]()
[ afbeelding ]
Die kuiten zie ik niet op de foto en die schoenen kunnen gewoon uitquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jammer van die polderkuiten in enorm lelijke sportschoenen!!
Ja, je zit nu alweer op Fok!quote:hoe is het hier? Ik ben aan het proberen niet op fok te posten en netjes aan mn scriptie te werken, maar dat hou ik ook maar zo lang vol
Drink je geen biertje met ons dan?quote:
Geil !? Ik zie gewoon een vrouw die mij een fustje bier komt brengen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:40 schreef wyccie het volgende:
Die foto.![]()
Ik weet niet of ik het geil vind als ik een man zou zijn. Wel een leuke meid, maar die sportschoenen en die blije kop.
Ga eens met mij het veld in, dan ben je zo van je spierpijn af!quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat een rust hier vandaag.
Ik heb trouwens nog spierpijn van zondag, ik begin echt oud te worden nu
Dat dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geil !? Ik zie gewoon een vrouw die mij een fustje bier komt brengen.
Elke zondag en woensdag het veld in vind ik genoegquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga eens met mij het veld in, dan ben je zo van je spierpijn af!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Elke zondag en woensdag het veld in vind ik genoeg
En ik ben al afgekeurd bij de krijgsmacht, dus ze kunnen daar de bout hachellen (of hoe je dat ook schrijft)
Het lag niet aan jou, maar aan mijn falende instructeur tijdens de simulatorvluchtenquote:
Dan moet je ook niet Bier en Tieten roepen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
Dat dus
Ik word hier nou niet warm van
Ah gelukkig. Welke sim moest je in?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het lag niet aan jou, maar aan mijn falende instructeur tijdens de simulatorvluchten
Uit m'n hoofd de frasca? en nog een andere, iets geavanceerdere. Allebei gemaakt om puur op instrumenten te vliegen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah gelukkig. Welke sim moest je in?
Ik dacht altijd dat er een bepaalde termijn aan de sim keuring gekoppeld zat. Wist eigenlijk niet dat een exit permanent was.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd de frasca? en nog een andere, iets geavanceerdere. Allebei gemaakt om puur op instrumenten te vliegen.
Maar op de laatste dag maakte ik een grote fout, mede doordat ik afgeleid was door het niet werken van m'n headset. Wat weer werd veroorzaakt door een instructeur die verkeerde kabels in en uitplugde, terwijl ik al aan het vliegen was.
Dat betekende voor mij exit en dan mag je het nooit meer proberen.
Hij is permanent, tenzij je net op de grens zit en 18/19 jaar bent, dan mag je 2 jaar later nog eens in sommige gevallen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat er een bepaalde termijn aan de sim keuring gekoppeld zat. Wist eigenlijk niet dat een exit permanent was.
Dan zou het best eens kunnen dat je een perfecte vlieger kunt worden. Voor zo ver ik weet staan beide capaciteiten los van elkaar.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:15 schreef wyccie het volgende:
Is vliegen te vergelijken met autorijden? Ik kan niet rijden, maar zou ik wel kunnen vliegen?
Met vliegen heb je iets meer variabelen om in de gaten te houden. De eerste keer in een simulator vliegen vond ik vele malen moeilijker dan de eerste keer autorijden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:15 schreef wyccie het volgende:
Is vliegen te vergelijken met autorijden? Ik kan niet rijden, maar zou ik wel kunnen vliegen?
That sucks! En als ik de huidge keurings eisen zie, waarschijnlijk nog meer....quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij is permanent, tenzij je net op de grens zit en 18/19 jaar bent, dan mag je 2 jaar later nog eens in sommige gevallen.
Ik was 20 of 21 toen en dan is het definitief![]()
Dat was toen best wel zuur, ik begon die week zonder te rekenen op meer. Je kon elke dag op basis van slechte resultaten naar huis gestuurd worden.
Ik zat er vrijdagmiddag nog, dus dan heb je inmiddels wel de hoop dat je verder bent. Als je dan te horen krijgt dat je er net niet bij zit, voel je je wel ff klote.
Ik weet niet wat ze allemaal versoepeld hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
That sucks! En als ik de huidge keurings eisen zie, waarschijnlijk nog meer....
Te veelquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze allemaal versoepeld hebben
Zodat straks kees de palletsorteerder ook door de keuring komt?quote:
Zo lang hij tussen de -3 en +3 blijft zeker.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zodat straks kees de palletsorteerder ook door de keuring komt?
Op Eindhoven heb ik een vlieger gezien die met geen vinger een auto mocht aanraken. Vliegen kon hij perfect, maar zodra hij in een auto zat miste hij het "3d gevoel" (zo noemde hij het) en raakte zo'n beetje alles wat hij tegen kwam. Heeft ook nooit een rijbewijs gehaald, maar mag ondertussen alles vliegen wat de Luchtmacht op het dek heeft.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Met vliegen heb je iets meer variabelen om in de gaten te houden. De eerste keer in een simulator vliegen vond ik vele malen moeilijker dan de eerste keer autorijden.
Daarover gesproken, wat ik ook zo bizar vond toen: Ik ben lichtelijk kleurenblind, heb dat ook aangegeven en een verzoek gedaan om me daar eerst op te laten keuren.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo lang hij tussen de -3 en +3 blijft zeker.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op Eindhoven heb ik een vlieger gezien die met geen vinger een auto mocht aanraken. Vliegen kon hij perfect, maar zodra hij in een auto zat miste hij het "3d gevoel" (zo noemde hij het) en raakte zo'n beetje alles wat hij tegen kwam. Heeft ook nooit een rijbewijs gehaald, maar mag ondertussen alles vliegen wat de Luchtmacht op het dek heeft.
Heb je dan niet eerst de 3 daagse keuring van de KLu gehad voor dat je naar Gilze ging voor de Sims?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daarover gesproken, wat ik ook zo bizar vond toen: Ik ben lichtelijk kleurenblind, heb dat ook aangegeven en een verzoek gedaan om me daar eerst op te laten keuren.
Dat was onmogelijk, de medische keuring is het allerlaatste wat ze doen. In het ergste geval betekent dat dus dat je een traject van 2 jaar vol keuringen en tests doorloopt om vervolgens afgekeurd te worden.
Nee en de sims stonden in Soesterberg.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je dan niet eerst de 3 daagse keuring van de KLu gehad voor dat je naar Gilze ging voor de Sims?
Geen wonder dat ik de vlieger wereld altijd al zo apart vond.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee en de sims stonden in Soesterberg.
Ik heb wel een aantal test moeten doen ivm ruimtelijk inzicht, soort iq-test en hand/voet/oog coordinatie. Daar valt al 60% af ofzo.
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
Hij heeft zelfs demo gevlogen voor de KLu. Werkelijk schitterend, maar zijn vrouw bracht en haalde hem altijd op de basis.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Geweldig. Misschien moet ik maar eens zo'n simulatorvlucht gaan doen, zodat ik me niet zo stom voel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |