abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62947128
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 21:32 schreef Etcetera het volgende:

leiding geven is zó niks voor mij
Dat weet ik nog net zo niet. De beginselen begrijp je tenminste al...
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_62947497
Nog een mooi muziekstuk:

Hymn to the Fallen. Bekend uit "Saving private Ryan".

Heb ik ooit ingevuld (in een vraagstuk voorafgaande aan een uitzending) als muziekstuk wat gespeeld zou worden tijdens mijn uitvaart ceremonie als ik zou sneuvelen.

En terugluisterend mag het nog steeds gespeeld worden...........
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Redactie Frontpage dinsdag 4 november 2008 @ 21:48:06 #278
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_62947597
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 21:34 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dat weet ik nog net zo niet. De beginselen begrijp je tenminste al...
begrijpen en kunnen zijn 2 verschillende dingen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:50:55 #279
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62947693
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:02 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet Bier en Tieten roepen.
Van bier word ik wel warm en van tieten toch ook wel, maar dat plaatje is niet geil
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:51:22 #280
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62947715
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:15 schreef wyccie het volgende:
Is vliegen te vergelijken met autorijden? Ik kan niet rijden, maar zou ik wel kunnen vliegen?
Nee.
pi_62948063
goedenavond tezamen

Vanavond leuk naar de zwangerschapsjoga met Tinuviel, was best aardig beetje oefeningen, veel praten en ontspannen, beetje gedachten wisselen met andere koppels over bevallen en zo

En natuurlijk contact gemaakt met Nemo

En nu zit de dag erop, ben
pi_62948616
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
Nog een mooi muziekstuk:

Hymn to the Fallen. Bekend uit "Saving private Ryan".

Heb ik ooit ingevuld (in een vraagstuk voorafgaande aan een uitzending) als muziekstuk wat gespeeld zou worden tijdens mijn uitvaart ceremonie als ik zou sneuvelen.

En terugluisterend mag het nog steeds gespeeld worden...........
En ik moet eerlijk zeggen dat de kriebels me over de rug lopen als ik nu naar dit muziekstuk luister en daardoor denk aan de maten die ik heb verloren tijdens de uitzendingen de afgelopen jaren.
pi_62948636
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
Nee.

Ik zag net een spotje over wat te doen bij rampen (www.heeftualeennoodpakket.nl). Jammer dat het noodpakket niet te bestellen is.
Een half jaar geleden heb ik gedroomd dat er iets was gebeurt waardoor ik moest evacueren, ik was toen ook bezig spullen in te pakken. Toen ik wakker werd nam ik me voor om een evacuatietas klaar te maken voor het geval ooit...
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:19:19 #284
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62948681
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:17 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik zag net een spotje over wat te doen bij rampen (www.heeftualeennoodpakket.nl). Jammer dat het noodpakket niet te bestellen is.
Een half jaar geleden heb ik gedroomd dat er iets was gebeurt waardoor ik moest evacueren, ik was toen ook bezig spullen in te pakken. Toen ik wakker werd nam ik me voor om een evacuatietas klaar te maken voor het geval ooit...
Toen ik "nee" zei bedoelde ik dat het niet hetzelfde is als autorijden. Je zou best kunnen vliegen
pi_62948736
quote:

[..]

Mijn "paniekzak" ligt standaard klaar. Al jaren trouwens. (Gasmasker, NBC pak, Gevechts uitrusting, Noodrantsoenen etc ) Lekker makkelijk...
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:28:52 #286
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62949008
quote:
In Amerika wordt er trouwens goud aan verdiend. Paniek van de mensen. Ook hier was een jaar of 2 geleden een item op TV waar groothandels hier in Nederland geinterviewd werden. Die beweerd ook flink geld te verdienen aan dit soort dingen.
  Redactie Frontpage dinsdag 4 november 2008 @ 22:30:10 #287
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_62949049
de enige zorg die ik heb is dat ik in geval van brand niet snel genoeg het huis uit kan komen omdat alles op slot zit
With four other people
And aliens
pi_62949181
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:28 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

In Amerika wordt er trouwens goud aan verdiend. Paniek van de mensen. Ook hier was een jaar of 2 geleden een item op TV waar groothandels hier in Nederland geinterviewd werden. Die beweerd ook flink geld te verdienen aan dit soort dingen.
Ging dat over de schuilkelders?
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:36:03 #289
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62949291
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:33 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ging dat over de schuilkelders?
Onder andere ja.
pi_62949634
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:28 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

terwijl het toch redelijk makkelijk zelf te regelen is.

Het zijn dezelfde soort emoties waarbij (aanstaande) ouders door die babyartikelen handels handig op ingespeeld wordt

[ Bericht 0% gewijzigd door Its-Jojo-4you op 04-11-2008 22:53:11 ]
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_62949794
Ik ben niet in paniek. Wel reëel. Sowieso ben ik wel iemand van de voorbereidingen, ik sta niet graag voor negatieve verrassingen.
In een land als Nederland verwachten de mensen niet dat er iets ergs kan gebeuren, er wordt te licht over gedacht. Maar een overstroming (vooral in dit gebied) is zeker denkbaar, of zelfs een langdurige stroomstoring (die Apaches vorig jaar).
Gelukkig heb ik vorige week weer een zaklamp gekocht.
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:50:51 #292
171422 LadyBlack
paint it black
pi_62949908

Net Twee voor Twaalf terug gekeken Ik had van iemand gehoord dat mijn oude vlam erin meespeelde!
Voor wie het wel eens kijkt: degene die vorige week heeft gewonnen; 10.000 euro mee naar huis
pi_62949916
Met vakanties neem ik ook altijd zo veel mee....want je weet maar nooit.
pi_62949990
Kloterige "geheugen steuntjes" door die film muziek!

Ik ben even in de Onderofficiers Mess een stevige borrel pakken.......
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:53:48 #295
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_62950009
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Benieuwd of je er wat van leert
Zo vandaag ging beter
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:55:10 #296
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_62950054
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:43 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

En vergeet het spelen in de zandbak niet.
Zocht er een benaming voor maar kon er niet zo snel op een komen
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:56:03 #297
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62950092
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:50 schreef LadyBlack het volgende:

Net Twee voor Twaalf terug gekeken Ik had van iemand gehoord dat mijn oude vlam erin meespeelde!
Voor wie het wel eens kijkt: degene die vorige week heeft gewonnen; 10.000 euro mee naar huis
He, ik dacht echt dat die 2 een stelletje waren
pi_62950124
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:50 schreef LadyBlack het volgende:

Oeh, dat is best een fijn prijsje. Welke categorieën?
  Redactie Frontpage dinsdag 4 november 2008 @ 23:01:25 #299
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_62950295
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
Kloterige "geheugen steuntjes" door die film muziek!

Ik ben even in de Onderofficiers Mess een stevige borrel pakken.......
da's naar
ik hoop dat je het van je af kunt zetten C4
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:47 schreef wyccie het volgende:

Gelukkig heb ik vorige week weer een zaklamp gekocht.
wat voor 1?
Ik heb sinds een paar jaar een MagLight, volgens mij de beste zaklamp die er is hangt naast m'n bed, heeft al een paar keer goed dienst gedaan hier in huis (stroomuitval enzo). Zelfs m'n ouders weten hem goed te vinden en als ik dat ding bij me heb en ik beland in een knokpartij ofzo, dan weet ik er ook wel op een andere manier raad mee
With four other people
And aliens
pi_62950401
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:01 schreef Etcetera het volgende:
wat voor 1?
Ik heb sinds een paar jaar een MagLight, volgens mij de beste zaklamp die er is hangt naast m'n bed, heeft al een paar keer goed dienst gedaan hier in huis (stroomuitval enzo). Zelfs m'n ouders weten hem goed te vinden en als ik dat ding bij me heb en ik beland in een knokpartij ofzo, dan weet ik er ook wel op een andere manier raad mee
Een simpele Hema-zaklamp. Ik zat ook aan een MagLite te denken, maar die zijn wel erg prijzig en ik moet eens minder makkelijk het geld laten rollen. (Moet nu denken aan dat topic waarin een student vraagt of hij van 1400 euro kan rondkomen )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')