Dat weet ik nog net zo niet. De beginselen begrijp je tenminste al...quote:
begrijpen en kunnen zijn 2 verschillende dingenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog net zo niet. De beginselen begrijp je tenminste al...
Van bier word ik wel warm en van tieten toch ook wel, maar dat plaatje is niet geilquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet Bier en Tieten roepen.
Nee.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:15 schreef wyccie het volgende:
Is vliegen te vergelijken met autorijden? Ik kan niet rijden, maar zou ik wel kunnen vliegen?
En ik moet eerlijk zeggen dat de kriebels me over de rug lopen als ik nu naar dit muziekstuk luister en daardoor denk aan de maten die ik heb verloren tijdens de uitzendingen de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
Nog een mooi muziekstuk:
Hymn to the Fallen. Bekend uit "Saving private Ryan".
Heb ik ooit ingevuld (in een vraagstuk voorafgaande aan een uitzending) als muziekstuk wat gespeeld zou worden tijdens mijn uitvaart ceremonie als ik zou sneuvelen.![]()
En terugluisterend mag het nog steeds gespeeld worden...........
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
Nee.
Toen ik "nee" zei bedoelde ik dat het niet hetzelfde is als autorijden. Je zou best kunnen vliegenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik zag net een spotje over wat te doen bij rampen (www.heeftualeennoodpakket.nl). Jammer dat het noodpakket niet te bestellen is.
Een half jaar geleden heb ik gedroomd dat er iets was gebeurt waardoor ik moest evacueren, ik was toen ook bezig spullen in te pakken. Toen ik wakker werd nam ik me voor om een evacuatietas klaar te maken voor het geval ooit...
Mijn "paniekzak" ligt standaard klaar. Al jaren trouwens. (Gasmasker, NBC pak, Gevechts uitrusting, Noodrantsoenen etc ) Lekker makkelijk...quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik zag net een spotje over wat te doen bij rampen (www.heeftualeennoodpakket.nl). Jammer dat het noodpakket niet te bestellen is.
Een half jaar geleden heb ik gedroomd dat er iets was gebeurt waardoor ik moest evacueren, ik was toen ook bezig spullen in te pakken. Toen ik wakker werd nam ik me voor om een evacuatietas klaar te maken voor het geval ooit...
In Amerika wordt er trouwens goud aan verdiend. Paniek van de mensen. Ook hier was een jaar of 2 geleden een item op TV waar groothandels hier in Nederland geinterviewd werden. Die beweerd ook flink geld te verdienen aan dit soort dingen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:17 schreef wyccie het volgende:
Ging dat over de schuilkelders?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In Amerika wordt er trouwens goud aan verdiend. Paniek van de mensen. Ook hier was een jaar of 2 geleden een item op TV waar groothandels hier in Nederland geinterviewd werden. Die beweerd ook flink geld te verdienen aan dit soort dingen.
terwijl het toch redelijk makkelijk zelf te regelen is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In Amerika wordt er trouwens goud aan verdiend. Paniek van de mensen. Ook hier was een jaar of 2 geleden een item op TV waar groothandels hier in Nederland geinterviewd werden. Die beweerd ook flink geld te verdienen aan dit soort dingen.
Zo vandaag ging beterquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Benieuwd of je er wat van leert
Zocht er een benaming voor maar kon er niet zo snel op een komenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En vergeet het spelen in de zandbak niet.
He, ik dacht echt dat die 2 een stelletje warenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:50 schreef LadyBlack het volgende:
Net Twee voor Twaalf terug gekekenIk had van iemand gehoord dat mijn oude vlam erin meespeelde!
Voor wie het wel eens kijkt: degene die vorige week heeft gewonnen; 10.000 euro mee naar huis
Oeh, dat is best een fijn prijsje. Welke categorieën?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:50 schreef LadyBlack het volgende:
Net Twee voor Twaalf terug gekekenIk had van iemand gehoord dat mijn oude vlam erin meespeelde!
Voor wie het wel eens kijkt: degene die vorige week heeft gewonnen; 10.000 euro mee naar huis
da's naarquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
Kloterige "geheugen steuntjes" door die film muziek!
Ik ben even in de Onderofficiers Mess een stevige borrel pakken.......
wat voor 1?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:47 schreef wyccie het volgende:
Gelukkig heb ik vorige week weer een zaklamp gekocht.
Een simpele Hema-zaklamp. Ik zat ook aan een MagLite te denken, maar die zijn wel erg prijzig en ik moet eens minder makkelijk het geld laten rollen. (Moet nu denken aan dat topic waarin een student vraagt of hij van 1400 euro kan rondkomenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:01 schreef Etcetera het volgende:
wat voor 1?
Ik heb sinds een paar jaar een MagLight, volgens mij de beste zaklamp die er ishangt naast m'n bed, heeft al een paar keer goed dienst gedaan hier in huis (stroomuitval enzo). Zelfs m'n ouders weten hem goed te vinden
en als ik dat ding bij me heb en ik beland in een knokpartij ofzo, dan weet ik er ook wel op een andere manier raad mee
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |