Dank je wel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:36 schreef wyccie het volgende:![]()
Ik blijf me erover verbazen dat mensen zoiets niet doorhebben.
Beterschap!
ik moest de eerste zin 2x lezen voor ik door had dat je het niet tegen mij hadquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:45 schreef wyccie het volgende:
Je merkt toch wel dat er iets niet klopt als je loopt, je sokken aantrekt etc.?
Maar ik heb nog nooit iets gebroken, misschien zou ik het ook niet merken, ik heb ook een hoge pijngrens.
Ik had wel iet wat last van mijn tenen, maar om nou te zeggen dat het alarmerend was, nou nee....quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:45 schreef wyccie het volgende:
Je merkt toch wel dat er iets niet klopt als je loopt, je sokken aantrekt etc.?
Maar ik heb nog nooit iets gebroken, misschien zou ik het ook niet merken, ik heb ook een hoge pijngrens.
quote:
Het was zo rustig dat ik quoten niet nodig vond.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:48 schreef Etcetera het volgende:
ik moest de eerste zin 2x lezen voor ik door had dat je het niet tegen mij had
Een echte bikkel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat ik een paar jaar geleden met een gebroken enkel nog zelf naar de medische dienst ben gereden voor een check-up. En volgens hen lijkbleek binnen kwam lopen......
het kwam meer door de 'etc.' die je gebruikte dan doordat het hier druk wasquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was zo rustig dat ik quoten niet nodig vond.
[..]
Een echte bikkel.![]()
Ah! Dan zou ik het met een hoofdletter hebben getypt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:56 schreef Etcetera het volgende:
het kwam meer door de 'etc.' die je gebruikte dan doordat het hier druk was
Sjezus wat een dichte mist net zeg. Dan rij je toch niet echt lekker op zo'n onverlichte N-wegquote:
Moet ik nu iets zeggen met geschikt/ongeschikt en zo?quote:
Hele mooie film! (en sound track) Bij het bekijken liepen zelfs ( of juist) mij de kriebels over de rug........quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:01 schreef Etcetera het volgende:ik heb niks met oorlogsfilms, maar deze vond ik ontzettend indrukwekkend
[ ] Ongeschiktquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Moet ik nu iets zeggen met geschikt/ongeschikt en zo?
die speech voordat ze erheen gaan, 'I will be the first to set foot on the field and I will be the last to step off. And I will leave no one behind. Dead or a live. We will all come home together.'quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hele mooie film! (en sound track) Bij het bekijken liepen zelfs ( of juist) mij de kriebels over de rug........
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die speech voordat ze erheen gaan, 'I will be the first to set foot on the field and I will be the last to step off. And I will leave no one behind. Dead or a live. We will all come home together.'
Kippenvel
En ja, men merkt het al tijdens deze soundtrack, doedelzak muziek kan echt wel mooi en indrukwekkend zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die speech voordat ze erheen gaan, 'I will be the first to set foot on the field and I will be the last to step off. And I will leave no one behind. Dead or a live. We will all come home together.'
Kippenvel
kan ik me voorstellen, in beide gevallenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt een stereotype maar dat is een type bevelvoerder waar de meesten voor door het vuur gaan.
Daar hebben we er helaas te weinig van.
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen, in beide gevallende beste leiders (in welke situatie dan ook) zijn diegenen die niet boven maar naast hun ondergeschikten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |