Alles over klussen en het huishouden in en om het huis: witgoed, meubels, kleuren en andere interieurtrends, schoonmaak en de-cluttertips. Laat zien wat je kan, stel je vragen, help een ander op weg of show je gloednieuwe keuken, pantry of herinrichting.
Ik lees net op je site dat er voor dat rtl5 programma 5 gebreken waren. Vind ik als expert vrij slordig, als je weet dat het op tv komt. Als het niet voor een tv programma is, hoeveel gebreken zijn er dan?
5 gebreken dat klopt. Vereniging eigen Huis heeft het appartement gekeurd en constateerde 5 oplever gebreken. 1 daarvan wat het ontbreken van de kaart van groepen indeling. Het landelijk gemiddelde is 21 gebreken bij oplevering van een nieuwbouwwoning. Dit was een totale renovatie, de inspecteur van vereniging eigen huis was dus ook zeer lovend.
@Aannemerinamsterdam: het is niet de bedoeling steeds een nieuw topic te openen. Je kunt gewoon verder gaan in het oude. Verder begeef je je nog steeds op het randje van spam. Advies geven is prima, maar met het openen van nieuwe topics om de aandacht op je te vestigen en door het steeds weer noemen van bedrijfsnamen e.d. begin ik te twijfelen aan je goede bedoelingen.