Naast die had ik ook deze nog...quote:Op maandag 10 november 2008 21:41 schreef Danny het volgende:
valt dit ook onder het onderwerp? zocht eigenlijk naar een andere insteek...
vandaag op weg naar huis met lange sluitertijd de camera op het stuur gehouden...
[ afbeelding ]
zo?quote:Op maandag 10 november 2008 22:39 schreef ebeaydojraes het volgende:
Danny wins
al mag er ietsje meer zwart in ..
Leuk, maar het doet aan als een google earth foto en dan zitten er interessantere in google earth zelf. Heb je niet iets uit dezelfde serie maar dan vanuit een niet 90 graden hoek met de aarde?quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:13 schreef risje2 het volgende:
Na hier altijd mee te lezen en te kijken naar alle leuke inzendingen, ga ik ook maar eens wat plaatsen.
Ik ben een absolute beginner, maar ach![]()
Ik weet niet eens of mijn foto wel echt 'voldoet' aan het thema...
Het is een Zuid-Afrikaans straatbeeld om ong. 6 uur 's ochtends.
[ afbeelding ]
en de locale maffia die kijken of ze je willen afmakenquote:Op dinsdag 11 november 2008 08:51 schreef Spvdb het volgende:
@ Logout: Ha ha, geweldig!
@Danny: Hele gave foto, je moet maar op het idee komen!
@ebeaydojraes: Ik vind de foto in kleur toch mooier, dat roze knalt er lekker uit.
Hier nog wat foto's van mij.
Straatbeeld in Cabarete (Dominicaanse Republiek); stinkbrommers en een web van elektriciteitskabels.
[ afbeelding ]
In het verleden hebben we foto's die zo zijn bewerkt (één deel in kleur, verder zwart/wit) geweigerd, dus dat gaat met deze ook gebeuren.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik denk dat ik deze maar eens in ga zenden...
is t wat?
[ afbeelding ]
Denk dat de zaterdagmarkt leuker isquote:Op woensdag 12 november 2008 21:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en tja onderwrp is stadsbeeld.. zo ziet t hier elke donderdag eruit :p
Dat het er altijd zo uit ziet wil nog niet zeggen dat het een mooie foto is natuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2008 21:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik vond em zelf ook mooier met de zwarte vrouw in kleur
en tja onderwrp is stadsbeeld.. zo ziet t hier elke donderdag eruit :p
Ik vind dit een prachtige foto, maar helaas inderdaad niet echt in het thema passen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:13 schreef risje2 het volgende:
Na hier altijd mee te lezen en te kijken naar alle leuke inzendingen, ga ik ook maar eens wat plaatsen.
Ik ben een absolute beginner, maar ach![]()
Ik weet niet eens of mijn foto wel echt 'voldoet' aan het thema...
Het is een Zuid-Afrikaans straatbeeld om ong. 6 uur 's ochtends.
[ afbeelding ]
je ziet ze niet..quote:Op donderdag 13 november 2008 22:40 schreef JusNieuwegein het volgende:
Laat ik ook eens wat proberen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Straatleven/stadsbeeld in Port Alfred, Zuid Afrika :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |