ik zie een wederkerend thema van de scheve horizon terugkomen in jouw euvre.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:10 schreef k_man het volgende:
1.
[ link | afbeelding ]
2.
[ link | afbeelding ]
3.
[ link | afbeelding ]
Klikbaar.
Die middelste vind ik erg mooi! Komt spannend over.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:25 schreef Erasmo het volgende:
Ik zit nu achter een zeer trage internetverbinding dus kan ik geen feedback geven op de voorgangers, sorry
Zelf zit ik te denken aan deze:
[ afbeelding ]
deze,
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
Maar welke?
Deze vind ik echt prachtig!quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:31 schreef pea4fun het volgende:
Gewoon in nederland maak ik eigenlijk nooit straatfoto's, maar als ik dan op vakantie ben tja...
2
[ afbeelding ]
Tis Madurodamquote:Op maandag 10 november 2008 12:52 schreef pea4fun het volgende:
@Ivo, voor mij springt 1 eruit, lekker helder plaatje
@spvdb, ik zie helaas je plaatjes niet
@kvdv, kvinnum een beetje rommelig, niet echt iets waar mijn oog naar trekt.
@Marjo, grappig lekker helder plaatje, maar ja, van een winnaar verwacht ik natuurlijk iets veeeeel specialers
@dutchie, leuk getroffen zo met die stelletjes, heb je wat met de kleuren gedaan of was het een grauwe dag?
@ultimato, ik vind de 2e de beste, maar eigenlijk allebei een beetje saai
@ebeaynogwat. Ik vind 1 een mooie foto, maar vind hem eigenlijk niet zo bij het thema horen. Maar dat zullen andere misschien anders vinden. foto2 vind ik de halve auto's wat jammer, helemaal of helemaal niet voor mij.
4 en 6 leven voor mij wat meer, alhoewel ik het jammer vind dat 6 in zwartwit is.
@k-man, die eerste vind ik de mooiste.
@brandx Het is jammer dat je beeld op foto 3 zo in het midden staat, het zou anders een heel mooi plaatje kunnen zijn. Nu vind ik 2 het mooist, al "leeft" de stad daar niet echt, ik vind hem gewoon een lekkere dieptewerking hebben.
ennuh, bedankt voor het compliment
nummer twee en drie zijn volgens mij ook scheef, of iedereen loopt scheef en alles wordt scheef gebouwd/groeit scheef-maar het is lastiger te zienquote:Op zondag 9 november 2008 00:03 schreef k_man het volgende:
Oh, is die eerste scheef? Dat was me nog niet opgevallen.
Nr. 2 en 3 zijn recht, volgens mij.
Jij raakt vast helemaal in paniek als je in heuvel- of bergachtig gebied komt. Oh help, de grond loopt scheef!quote:Op maandag 10 november 2008 14:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
nummer twee en drie zijn volgens mij ook scheef, of iedereen loopt scheef en alles wordt scheef gebouwd/groeit scheef-maar het is lastiger te zien
quote:Op maandag 10 november 2008 17:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij raakt vast helemaal in paniek als je in heuvel- of bergachtig gebied komt. Oh help, de grond loopt scheef!
nummer 1 heb ik momenteel als achtergrondquote:Op maandag 10 november 2008 12:52 schreef pea4fun het volgende:
@ebeaynogwat. Ik vind 1 een mooie foto, maar vind hem eigenlijk niet zo bij het thema horen. Maar dat zullen andere misschien anders vinden. foto2 vind ik de halve auto's wat jammer, helemaal of helemaal niet voor mij.
4 en 6 leven voor mij wat meer, alhoewel ik het jammer vind dat 6 in zwartwit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |