Als ik dit stukje lees dan kan ik niet aan het gevoel ontkomen dat het er paar zijn geweest.. niet een of twee... maar meer... klopt dat...?quote:Op zondag 2 november 2008 16:08 schreef MLI het volgende:
Met hém dan toevallig niet. Met een enkeling wel een relatie 'overwogen' maar dan klopt het al niet. Tegen de rest gewoon eerlijk geweest dat het voor de fun was.
[/krasmode]
ze hebben het over jou.. wie jou een veeg wil geven....quote:
jij??? weet niet waar je woont???quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 16:12 schreef kres het volgende:
[..]
Als ik dit stukje lees dan kan ik niet aan het gevoel ontkomen dat het er paar zijn geweest.. niet een of twee... maar meer... klopt dat...?
Probleem dat je dan krijgt is dat ze onderling gaan roddelen.. Dan hebben ze het met z'n allen over een persoon.. en dat ben jij... Daar kom je meestal niet al te goed van af...
jij hebt echt wat uitgericht daar he???? Je hebt je echt helemaal uitgeleeft of hebben zij jou uitgeleeft/gewoond????quote:Op zondag 2 november 2008 16:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Dan doen ze dat maar lekker. Kunnen ze mooi ervaringen uitwisselen over 'hoe MLI zover te krijgen dat ze deepthroat' en noem maar op.
Kun jij dat dan?quote:Op zondag 2 november 2008 16:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Dan doen ze dat maar lekker. Kunnen ze mooi ervaringen uitwisselen over 'hoe MLI zover te krijgen dat ze deepthroat' en noem maar op.
Ik heb mezelf onlangs nog een veeg gegeven.quote:Op zondag 2 november 2008 16:13 schreef kres het volgende:
[..]
ze hebben het over jou.. wie jou een veeg wil geven....
Jij moet je zelf geen veeg geven maar iemand anders.. hoewel je het zelf beste weet wat lekker is natuurlijkquote:Op zondag 2 november 2008 16:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb mezelf onlangs nog een veeg gegeven.
Blijkbaar...........quote:
quote:
Ik ben degene die uitwoont en níet andersom.quote:Op zondag 2 november 2008 16:16 schreef kres het volgende:
[..]
jij hebt echt wat uitgericht daar he???? Je hebt je echt helemaal uitgeleeft of hebben zij jou uitgeleeft/gewoond????
Blijkbaar...........quote:
Sweet.. jij hebt de broek aan tijdens sex om het maar zo te zeggen..quote:Op zondag 2 november 2008 16:19 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ben degene die uitwoont en níet andersom..
Mooi gezegd....quote:Op zondag 2 november 2008 16:26 schreef Croupouque het volgende:
Als ik de posts van MLI lees bekruipt mij telkens het gevoel dat ze in werkelijkheid een redactrice van het blad 'Mijn Geheim' is die op dit forum inspiratie opdoet voor een nieuw verhaaltje.
ja kom jij naar mij toe ?quote:
Geylquote:Op zondag 2 november 2008 16:22 schreef MASD het volgende:
Jimbo, je schijnt heel tof te zijn dusNEUCKEN!?
werd eens tijdquote:Op zondag 2 november 2008 16:29 schreef kres het volgende:
lees net dat jimbo niet meer droog hoeft te staan..
Was het maar zo.quote:Op zondag 2 november 2008 16:26 schreef Croupouque het volgende:
Als ik de posts van MLI lees bekruipt mij telkens het gevoel dat ze in werkelijkheid een redactrice van het blad 'Mijn Geheim' is die op dit forum inspiratie opdoet voor een nieuw verhaaltje.
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |