quote:
met jou altijdquote:
zelfs toen ik dr nog had maakte je kansquote:
Met jouw moraal vind ik het niet verwonderlijk dat jij weer single bent..quote:Op zondag 2 november 2008 13:23 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik ben single dus ik heb niemand meer om mijn eten te maken.
[..]
Ladi snapt het tenminste, die heeft het Christelijke moraal hoog in het vaandel.
Doe eens lief, ik heb ook gevoelens hoorquote:Op zondag 2 november 2008 13:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Met jouw moraal vind ik het niet verwonderlijk dat jij weer single bent..
Kusjequote:Op zondag 2 november 2008 13:40 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Doe eens lief, ik heb ook gevoelens hoor.
WTFquote:Op zondag 2 november 2008 13:37 schreef Jimbo het volgende:
oh en op de vraag waarom , omdat ze bezitsdrang heeft en ik niet goed voor dr toekomst ben
En wat is er trouwens mis met mijn moraal?quote:
Nou ja, vrouwen alleen eten koken.. Ik vind het een beetje karig. Ik bedoel, ik kan ook schoonmaken!quote:Op zondag 2 november 2008 13:42 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En wat is er trouwens mis met mijn moraal?
Kusje terug
Je hebt helemaal gelijk, ik betrap mezelf er ook op dat ik overal nogal zwart wit tegen aankijkquote:Op zondag 2 november 2008 13:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nou ja, vrouwen alleen eten koken.. Ik vind het een beetje karig. Ik bedoel, ik kan ook schoonmaken!
Nu ook grijs!quote:Op zondag 2 november 2008 13:46 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik betrap mezelf er ook op dat ik overal nogal zwart wit tegen aankijk.
Dit is tenminste straight to the point.....quote:
Dankjewel voor dit nieuwe inzicht Yolandaquote:
Natuurlijk is dat een goed ideequote:Op zondag 2 november 2008 13:36 schreef Jimbo het volgende:
dattuh fuckbuddy idee vond ik ook nog wel leuk missmayham
Graag gedaan Nielsquote:Op zondag 2 november 2008 13:50 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dankjewel voor dit nieuwe inzicht Yolanda.
Fuckbuddy is altijd een goed idee....quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |