quote:Viel me gewoon ineens op
Op zaterdag 04 mei 2002 10:15 schreef Multigirl het volgende:
Hehehehe(mag toch wel lachen he? lieverdje?)
quote:tja...tis toch gewoon ff aanwennen ofnie
Op zondag 21 april 2002 18:39 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Omdat het letterlijk zowel als figuurlijk een klote werk is. Tenminste, dat is mijn argument. Als een meid het per se wil doe ik het zo hoor.
Niet alles helemaal glad, dat zou stom staan aangezien het grootste gedeelte van de rest van mijn lichaam ook behaard is.. Ik probeer het netjes over te laten lopen, van heel kort naar kaal.. En ik vind het frisser, fijner en mooier..
het enige nadeel is dat het zo gaat jeuken als er weer van die stoppeltjes komen,
loop je op kantoor de hele dag aan je ballen te krabben..
quote:
Op zondag 24 maart 2002 21:25 schreef ThePunani het volgende:[..]
Precies, als het eens een keer niet goed is bijgehouden krijgen we het gezeik hoor.
grtz werty
quote:gewoon goed scrubben....
Op maandag 06 mei 2002 14:13 schreef extreme het volgende:
elkaar scheren is erg geil,het enige nadeel is dat het zo gaat jeuken als er weer van die stoppeltjes komen,
loop je op kantoor de hele dag aan je ballen te krabben..
Ik scheer ja. Rest van het schaamhaar houd ik op +/- 1,5 cm.
Ik epileer wat losgroeiende borstharen zodat dat er ook wat meer fatsoenlijk uitziet.
Het is even wennen, maar de jeuk heb je na een paar keer scheren niet meer. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Coolgoza op 11-05-2002 03:15]
Probleem is alleen dat ik nooit zin heb om het te snoeien als het eenmaal weer op lengte is. Dus eigenlijk zou ik het beter wat regelmatiger kunnen scheren, maar ja, daar ben ik dan weer te lui voor ![]()
Kriebelt wel zeg
[Dit bericht is gewijzigd door Bennybravo op 17-05-2002 15:00]
quote:Dan liever een woestijnpaal.....
Op vrijdag 17 mei 2002 15:00 schreef oscar81 het volgende:
Smoel houwe Ben, ouwe struiklul
quote:Kan je het dan niet beter kortwieken?? Ziet er volgen mij niet uit als je geschoren ben, en eromheen groeid overal haar.
Op zondag 24 maart 2002 21:51 schreef Koentje het volgende:
ik scheer ook ongeveer een scheermesbreedte erboven.... dus eigenlijk dat ie helemaal in het kale gebeuren staat
Ik zie het niet zitten om m'n benen, buik, rug, borst te gaan scheren. Staat ook niet, heb donker haar, en zou dan opeens errg kaal zijn.
Kortwieken (milimeteren) ben ik zeer zeker een voorstander van.
quote:Kortwieken, nog zoiets
Op vrijdag 17 mei 2002 15:56 schreef cowgod het volgende:[..]
Kan je het dan niet beter kortwieken?? Ziet er volgen mij niet uit als je geschoren ben, en eromheen groeid overal haar.
Ik zie het niet zitten om m'n benen, buik, rug, borst te gaan scheren. Staat ook niet, heb donker haar, en zou dan opeens errg kaal zijn.
Kortwieken (milimeteren) ben ik zeer zeker een voorstander van.
je gaat toch niet met je neus ineen bos haar hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |