trouwens, ik kan me niet voorstellen dat het bij mij mooi zou staan. Ik ben nogal behaard over mijn hele lichaam, dus zo'n kale plek ertussen ziet niet uit.
op zijn tijd lekker bijknippen is natuurlijk wel iets wat hier gedaan wordt
quote:ALL TRUE!!
Op zondag 24 maart 2002 21:49 schreef DrLove het volgende:
Ik zet ook regelmatig het mes in mijn weelderige haardos, in ieder geval de balzaque.Voelt een stuk frisser aan en jeukt na een paar keer écht niet meer... De rest knip ik een beetje bij.
Natuurlijk hoeven mannen (net als vrouwen) niks, maar ik kan je verzekeren dat het zowel voor jezelf als je partner een stukkie prettiger is!
quote:ja, klopt ook best wel ja... m'n ex heeft me best wel bewust gemaakt van m'n lichaam en dat dat helemala niet zo lelijk is als ik zelf dacht.. op dit moment _weet_ ik gewoon dat ik er goed uit zie... en dat wil ik gewoon wel zo houden.
Op zondag 24 maart 2002 22:04 schreef ThePunani het volgende:[..]
Dat hebt jij goed gezien...
Je bent er erg mee bezig merk ik...is niet verkeerd
Ik waardeer het in een vrouw, dus waarom zouden vrouwen dat niet bij mij waarderen?
quote:Ja ja, een eindje er vanaf,...en al die haren dan in je mond omdat de vent vindt dat het zo diep mogelijk moet gebeuren?
Op zondag 24 maart 2002 22:04 schreef gooddaddy_b het volgende:
Wij moeten eerst een oerwoud opzij duwen voor we erbij kunnen, de vrouw begint een eindje van oerwoud af.
quote:En weer heb je gelijk....
Op zondag 24 maart 2002 22:08 schreef Koentje het volgende:[..]
ja, klopt ook best wel ja... m'n ex heeft me best wel bewust gemaakt van m'n lichaam en dat dat helemala niet zo lelijk is als ik zelf dacht.. op dit moment _weet_ ik gewoon dat ik er goed uit zie... en dat wil ik gewoon wel zo houden.
Ik waardeer het in een vrouw, dus waarom zouden vrouwen dat niet bij mij waarderen?
helemaal gelijk! ik denk aan mezelf hoe het was toen m'n ex zichzelf nog niet schoor.... altijd die haartjes tussen je tanden als je aan het likken bent..... wat was het toch heerlijk toen het weg was....
Ik hoop ook echt weer ooit een vriendin te krijgen die van oraal houdt! (geven en nemen)
quote:[offtopic]
Op zondag 24 maart 2002 22:13 schreef ThePunani het volgende:[..]
En weer heb je gelijk....
3 keer = scheepsrecht
quote:Dat was nr 4 ja..........en nu?
Op zondag 24 maart 2002 22:14 schreef Koentje het volgende:[..]
[offtopic]
nu 4 keer?
[/offtopic]
niet dat ik eerst er echt een hele bos had staan, maar omdat er gewoon nix meer tussen zit wat een beetje een "laagje" is kun jehet allemaal beter voelen!
(5?)
quote:5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op zondag 24 maart 2002 22:26 schreef Koentje het volgende:
verder vindik ook dat het gewoon veel meer gevoel geeft....niet dat ik eerst er echt een hele bos had staan, maar omdat er gewoon nix meer tussen zit wat een beetje een "laagje" is kun jehet allemaal beter voelen!
(5?)
quote:mooi, dan heb ik nix gemist...
Op zondag 24 maart 2002 21:11 schreef Herald het volgende:
ik was al bang dat de Fok!kertjes ziek waren, want een maand zonder schaamhaartopique kan natuurlijk niet.
quote:en jij? wat doe jij er zelf eigenlijk mee? we weten het nu wel van de mannen, maar wat doe je zelf?
Op zondag 24 maart 2002 22:34 schreef ThePunani het volgende:[..]
5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Ik behoud een streepje.
Op zondag 24 maart 2002 22:37 schreef Koentje het volgende:[..]
en jij? wat doe jij er zelf eigenlijk mee? we weten het nu wel van de mannen, maar wat doe je zelf?
kweetutzelfnie... m'n ex had eerst een flos en daarna gewoon kaal.. streepje nog nooit gehad, op zich wel sexy, maar heb helaas geen verlijkingsmateriaal...
hoe zie jij het het liefst bij eenman? (ballen alleen of helemaal er rond omheen)
quote:alles....en dan hoeft het niet perse kaal te zijn...maar kort gewiekt is een must.
Op zondag 24 maart 2002 22:46 schreef Koentje het volgende:
gaaf!die zat!kweetutzelfnie... m'n ex had eerst een flos en daarna gewoon kaal.. streepje nog nooit gehad, op zich wel sexy, maar heb helaas geen verlijkingsmateriaal...
hoe zie jij het het liefst bij eenman? (ballen alleen of helemaal er rond omheen)
Het is overigens erg lekker als je vriendin dan minutenlang aan je zaque liquet!
quote:ik denk dat die ergens anders discusieren...
Op zondag 24 maart 2002 22:59 schreef Koentje het volgende:
yep, gaaf he!twee kale mensen met een duoloog!
waar is de rest van de fokkers?
beetje slowchat idee
quote:dat zal best....
Op zondag 24 maart 2002 23:01 schreef Taxfree het volgende:
Alleen de zaque kaal, de rest bijpunten en bovendien is het bij mij blond en dan zie je er weinig van.Het is overigens erg lekker als je vriendin dan minutenlang aan je zaque liquet!
quote:Goed plan
Op zondag 24 maart 2002 23:10 schreef ThePunani het volgende:
:0ben moe....ga slapen....hou alles lekker kort he mannen.
Trusten
ga nog ff wat leren voor m'n tentamen morgen.... daarna ook slapen. morgen weer scheerdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |