Ben ik de enige die hier zo over denkt?
[Dit bericht is gewijzigd door stinkie op 24-03-2002 21:09]
quote:Nee
Op zondag 24 maart 2002 21:05 schreef ThePunani het volgende:[...]
Ben ik de enige die hier zo over denkt?
quote:Je moet ook niet scheren (behalve als je het helemaal kaal wilt hebben) maar gewoon knippen. Dan heb je nergens last van.
Op zondag 24 maart 2002 21:09 schreef stinkie het volgende:
Heb het een keer gedaan, nooooooit meer, klote(!) jeuk en je krijgt er gigantische zweet en plak ballen van
quote:ik wilde niet, ik moest
Je moet ook niet scheren (behalve als je het helemaal kaal wilt hebben) maar gewoon knippen. Dan heb je nergens last van
quote:Ja daaaag de eerste keer jeuken natuurlijk, maar daarna nooit meer last!
Heb het een keer gedaan, nooooooit meer, klote(!) jeuk en je krijgt er gigantische zweet en plak ballen van
quote:Het hoeft niet kaal geschoren te worden: maar kortwieken.
quote:
Op zondag 24 maart 2002 21:11 schreef Herald het volgende:
ik was al bang dat de Fok!kertjes ziek waren, want een maand zonder schaamhaartopique kan natuurlijk niet.
quote:NIet alleen de eerste keer en elke dag die tampeloerus onder de kraan houd 'm ook lekker schoon zonder de hele dag aan me benen plakkende ballen te hebben (draag alleen boxers)
Ja daaaag de eerste keer jeuken natuurlijk, maar daarna nooit meer last!
Prof scheert zich gewoon dus, niks aan de hand, lekker fris en schoon
quote:Jij hebt het goed begrepen. Het oogt veel beter en is ook stimulerend.
Op zondag 24 maart 2002 21:14 schreef Profesor het volgende:[..]
Ja daaaag de eerste keer jeuken natuurlijk, maar daarna nooit meer last!
Prof scheert zich gewoon dus, niks aan de hand, lekker fris en schoon
quote:Precies, als het eens een keer niet goed is bijgehouden krijgen we het gezeik hoor.
Op zondag 24 maart 2002 21:20 schreef Chayenn het volgende:
Ik vind ook dat er iets aan gedaan moet worden. Bah wat vies zo'n oerwoud daar beneden! Dat vinden mannen ook vies bij vrouwen (neem ik aan...) dus vrouwen mogen dat ook van mannen vinden.
m'n ex was er mee begonnen en mij beviel het heel goed, toen ben ik zelf ook maar begonnen... heb er tot nu toe alleen maar positieve reacties op gehad! en wat dat jeuken / bultjes / etc etc... is alleen maar de eerste paar keer!
ik zou dus echt ook geen vrouw meer willen met een bos haar he, natuurlijk is dat op het eerste gezicht, maar t zou wel een flink minpunt zijn.. gewoon helemaal kaal!
quote:Dat is wel een pluspunt ja...zeker
Op zondag 24 maart 2002 21:27 schreef Koentje het volgende:
bij mij gaat er 2 x per week het mes overheen...... Doe het nu 2 jaar.... Dus heb mezelf nu zo'n 204 keer geschoren
0-)
quote:Ik begon jouw standaard belerende opmerkingen ook al te missen
Op zondag 24 maart 2002 21:11 schreef Herald het volgende:
ik was al bang dat de Fok!kertjes ziek waren, want een maand zonder schaamhaartopique kan natuurlijk niet.
quote:hmm... thx babe!
Op zondag 24 maart 2002 21:36 schreef ThePunani het volgende:[..]
Dat is wel een pluspunt ja...zeker
0-)
Natuurlijk hoeven mannen (net als vrouwen) niks, maar ik kan je verzekeren dat het zowel voor jezelf als je partner een stukkie prettiger is!
quote:Natuurlijk..mag best wel verzorgd zijn ...hoeft niet zo'n grote bever aan te hangen in ieder geval....:P
Op zondag 24 maart 2002 21:05 schreef ThePunani het volgende:
Het gaat altijd over het schaamhaar van de vrouw: streepje, driekoekje, kaal. Maar een man mag het ook wel eens bijpunten.
Hele bossen onderaan het monster is NOT DONE!Ben ik de enige die hier zo over denkt?
quote:Dat hebt jij goed gezien...
Op zondag 24 maart 2002 21:46 schreef Koentje het volgende:[..]
hmm... thx babe!
ik vind het zelf ook gewoon veel mooier staan bij mezelf... bovendien lijkt ie nog wat groter (omdat je de "aanplant" nu ook goed ziet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |