of anders lees je de topics op head-fiquote:Op zondag 2 november 2008 17:53 schreef Stinosss het volgende:
Hij is in ieder geval niet duur.
Echter zul je voor 6euro geen 1:1 geluidsoverdracht hebben wat betreft kwaliteit.
Ja, pauperquote:Op zondag 2 november 2008 20:15 schreef Andyy het volgende:
[..]
of anders lees je de topics op head-fi
vrijwel iedereen is er positief over.
Heb er 3 besteld.quote:Op zondag 2 november 2008 21:45 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9095
had ik al gezien, alleen dat Police..quote:Op zondag 2 november 2008 21:45 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9095
Dat Police staat er niet op.quote:Op zondag 2 november 2008 21:49 schreef neo2000 het volgende:
[..]
had ik al gezien, alleen dat Police..
Wat ik eigenlijk in een zaklamp zoek is dattie op normaal verkrijgbare batterijen werkt (AA of AAA, geen aparte batterijen of whatever), een beetje degelijk is, in de goede pricerange (onder de 19 dollar dus, voor dat DX punt) , goede lichtopbrangst en als het ff kan, een assault cap heeft voor het geval er in Nderland natuurlijk een burgeroorlog uit breekt. (dat en het ziet er stoer uit) Vind nml de reviews op DX op gebied van zaklampen niet zo heel verhelderend.
Het voelt aan/is metaal. En hij is zeker degelijk.quote:Op zondag 2 november 2008 22:26 schreef neo2000 het volgende:
Mwah, foto's op DX zeggen genoeg, voor zover die kloppen dan..Afgezien van het Police stukje. Materiaal is plastic of voelt het aan als metaal? Beetje degelijk en zo?
Volgens mij kan lang, héél lang duren.quote:Op maandag 3 november 2008 01:34 schreef Remake het volgende:
Wanneer komen je geuploade fotos ertussen te staan
Zag ik ook precies!quote:Op maandag 3 november 2008 16:24 schreef luciferist het volgende:
125KHz Programmable/Writable RFID Keychain
[..]
Wánt?quote:Op maandag 3 november 2008 17:05 schreef Remake het volgende:
Nee gaat niet werken met OV kaarten.
wat kan je ermee/hoe werkt het? voor een leek?quote:Op maandag 3 november 2008 17:06 schreef gers het volgende:
tvptje
die kaartjes lijken me reuze handig
De OV-Chipkaart gebruikt meerdere partities,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |