Poepen op een zeef danquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:38 schreef Kremers het volgende:
Oké, dat heb ik weer... Gister avond ben ik wat aan het eten, laat mijn kroon ineens los. Alleen, omdat ik wat aan het eten was had ik het niet door en heb ik hem dus doogeslikt
Crap..., letterlijk en figuurlijk. Ik hoop niet dat dat ding lichamelijke klachten kan veroorzaken, maar dat lijkt mij van niet gezien de geringe omvang van dat ding.
Ja, dat is dus precies het punt, rond de ¤600..quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Poepen op een zeef dan.
Balen, die krengen zijn duur.
Inkoppertjequote:Op zaterdag 1 november 2008 14:52 schreef GizartFRL het volgende:
[ afbeelding ]
Respect voor TS
Ontopic: kan geen kwaad, komt er wel weer uit.
Maar toch even naar de tandarts binnenkort voor een renovatie.
600 euro is het bedrag dat je zelf nog op moet hoesten als de verzekering al hun deel hebben betaald aan 't dingquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:58 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Inkoppertje.
Maar dat geld voor een nieuwe kroon kan je toch wel gewoon van je verzekering terugkrijgen? Of vergoeden ze dan alleen die flesjes schoonmaakalcohol?
Ja, ht ging allemaal zo snel en ik had het in eerste instantie niet eens door, toen ik het door kreeg ging ik door het lint omdat ik de tandarts rekening voor mijn ogen zag verschijnen...quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:57 schreef Johnns het volgende:
Waarom heb je niet geprobeerd hem weer op te braken?
Maar weet je wat nog het ergste is? Dit is dus de tweede keer dat hij los laatquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:18 schreef Frumzel het volgende:
Amateurtandarts. Een normale kroon laat niet zomaar los. Misschien als je op toffees aan het kauwen bent, maar dan moet je nog volgens mij 3 zakken leegeten wil je dat misschien voor elkaar krijgen...
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:31 schreef shmoopy het volgende:
Joepie, poep-poeren.
Je tandarts mag wel even over de knie btw, die van mij zit er al zo'n 16 jaar, en muurvast. *afklopt*
Zo hoort dat dus.
Twee keer je kroon verliezen betekent toch prutswerk, denk ik zo.
572 euro?! Je hebt je echt laten oplichten. Volgens Google is een kroon nu 0.08153 U.S. dollars!quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:15 schreef Kremers het volgende:
Ik heb net de rekening van toenertijd er bij gepakt: ¤572, april 2006. M.a.w., hij zat er pas 2.5j. en dan al 2x los komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet geen probleem zijn. Ik was 17 toen ik de eerste kroon kreeg, n.a.v. een wortelkanaal behandeling. Ron mijn 25e verscheen er een bultje op mijn tandvlees met al gevolg dat de wortelkanaal behandling opnieuw uitgevoerd moets worden. Dat heeft een tijdje geduurt en is uiteindelijk uitgevoerd door een kaakchirurg in het AMC. Dat is nu zo'n 2j geleden en ik heb geen bultje meer (afkloppen...)quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:53 schreef Renesite het volgende:
Heb je dan wel een goede kaak die dat kan dragen zegmaar?
Waar? Waar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |