abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62861210
Oké, dat heb ik weer... Gister avond ben ik wat aan het eten, laat mijn kroon ineens los. Alleen, omdat ik wat aan het eten was had ik het niet door en heb ik hem dus doogeslikt

Crap..., letterlijk en figuurlijk. Ik hoop niet dat dat ding lichamelijke klachten kan veroorzaken, maar dat lijkt mij van niet gezien de geringe omvang van dat ding.
  zaterdag 1 november 2008 @ 14:45:11 #2
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_62861334
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:38 schreef Kremers het volgende:
Oké, dat heb ik weer... Gister avond ben ik wat aan het eten, laat mijn kroon ineens los. Alleen, omdat ik wat aan het eten was had ik het niet door en heb ik hem dus doogeslikt

Crap..., letterlijk en figuurlijk. Ik hoop niet dat dat ding lichamelijke klachten kan veroorzaken, maar dat lijkt mij van niet gezien de geringe omvang van dat ding.
Poepen op een zeef dan .
Balen, die krengen zijn duur .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_62861405
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:45 schreef es70 het volgende:

[..]

Poepen op een zeef dan .
Balen, die krengen zijn duur .
Ja, dat is dus precies het punt, rond de ¤600.. Dan maar in de gaten houden en er 10 flessen 100% alcohol als schoonmaak middel overheen gooien als ik hem eenmaal terug heb

Ik heb gisteren wel lopen schelden toen ik het merkte... Nu kan ik er enigzins de humor van inzien, afgezien van die ¤600 dan...
pi_62861491

Respect voor TS

Ontopic: kan geen kwaad, komt er wel weer uit.
Maar toch even naar de tandarts binnenkort voor een renovatie.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_62861575
Waarom heb je niet geprobeerd hem weer op te braken?
you and I ain't done Zeke!
  zaterdag 1 november 2008 @ 14:58:12 #6
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_62861594
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:52 schreef GizartFRL het volgende:
[ afbeelding ]

Respect voor TS

Ontopic: kan geen kwaad, komt er wel weer uit.
Maar toch even naar de tandarts binnenkort voor een renovatie.
Inkoppertje .

Maar dat geld voor een nieuwe kroon kan je toch wel gewoon van je verzekering terugkrijgen? Of vergoeden ze dan alleen die flesjes schoonmaakalcohol?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 1 november 2008 @ 15:02:54 #7
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_62861679
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:58 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Inkoppertje .

Maar dat geld voor een nieuwe kroon kan je toch wel gewoon van je verzekering terugkrijgen? Of vergoeden ze dan alleen die flesjes schoonmaakalcohol?
600 euro is het bedrag dat je zelf nog op moet hoesten als de verzekering al hun deel hebben betaald aan 't ding .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_62861691
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:57 schreef Johnns het volgende:
Waarom heb je niet geprobeerd hem weer op te braken?
Ja, ht ging allemaal zo snel en ik had het in eerste instantie niet eens door, toen ik het door kreeg ging ik door het lint omdat ik de tandarts rekening voor mijn ogen zag verschijnen...

En de verzekering is een optie. Alleen heb ik nog recht op ¤400, dus ¤2xx moet ik dan zelf betalen. Aangezien ik nog studeer is ¤2xx best veel geld zeg maar...
pi_62862821
schopje naar LIF
pi_62863148
Amateurtandarts. Een normale kroon laat niet zomaar los. Misschien als je op toffees aan het kauwen bent, maar dan moet je nog volgens mij 3 zakken leegeten wil je dat misschien voor elkaar krijgen...
Ehm... ok
pi_62863175
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:18 schreef Frumzel het volgende:
Amateurtandarts. Een normale kroon laat niet zomaar los. Misschien als je op toffees aan het kauwen bent, maar dan moet je nog volgens mij 3 zakken leegeten wil je dat misschien voor elkaar krijgen...
Maar weet je wat nog het ergste is? Dit is dus de tweede keer dat hij los laat Alleen had ik het de eerste keer door en kon ik hem in mijn hand uitspugen. Nu was ik dus te laat
pi_62863429
Joepie, poep-poeren.

Je tandarts mag wel even over de knie btw, die van mij zit er al zo'n 16 jaar, en muurvast. *afklopt*
Zo hoort dat dus.
Twee keer je kroon verliezen betekent toch prutswerk, denk ik zo.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_62865638
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:31 schreef shmoopy het volgende:
Joepie, poep-poeren.

Je tandarts mag wel even over de knie btw, die van mij zit er al zo'n 16 jaar, en muurvast. *afklopt*
Zo hoort dat dus.
Twee keer je kroon verliezen betekent toch prutswerk, denk ik zo.
Inderdaad

Ik heb net de rekening van toenertijd er bij gepakt: ¤572, april 2006. M.a.w., hij zat er pas 2.5j. en dan al 2x los komen...
  Moderator zaterdag 1 november 2008 @ 18:53:20 #14
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_62866351
Heb je dan wel een goede kaak die dat kan dragen zegmaar?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_62877138
ehh heb je m al gevonden?
  zondag 2 november 2008 @ 10:08:50 #16
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_62877247
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_62877398
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 18:15 schreef Kremers het volgende:

Ik heb net de rekening van toenertijd er bij gepakt: ¤572, april 2006. M.a.w., hij zat er pas 2.5j. en dan al 2x los komen...
572 euro?! Je hebt je echt laten oplichten. Volgens Google is een kroon nu 0.08153 U.S. dollars!

Of is dat inflatie.

P.S.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62880828
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 18:53 schreef Renesite het volgende:
Heb je dan wel een goede kaak die dat kan dragen zegmaar?
Moet geen probleem zijn. Ik was 17 toen ik de eerste kroon kreeg, n.a.v. een wortelkanaal behandeling. Ron mijn 25e verscheen er een bultje op mijn tandvlees met al gevolg dat de wortelkanaal behandling opnieuw uitgevoerd moets worden. Dat heeft een tijdje geduurt en is uiteindelijk uitgevoerd door een kaakchirurg in het AMC. Dat is nu zo'n 2j geleden en ik heb geen bultje meer (afkloppen...)

Maar goed, ik wil gewoon een nieuwe kroon maar ik wil niet alles daar van betalen. Een kroon hoort niet 2x in 2.5j los te komen. Ik poets mijn tanden goed en gebruik stokers na het eten, dus het ligt ook niet aan mijn gebitsverzorging.

Maar goed, ik ga morgen bellen om een afspraak te maken en zal als ik daar ben de situatie uitleggen, en dan maarafwachten of ze zelf met een voorstel komt.
pi_62889337
heel begrijpelijk, maar de big kwestion is: heb je m al gevonden????
pi_62911705
Bij mij is -ie ook wel eens losgelaten toen ik een blokje kaas zat te eten. Gelukkig heb ik de kroon niet doorgeslikt. Wel ben ik soms bang dat de kroon loslaat tijdens het slapen en dat ik er dan in stik ofzo, omdat ik in mijn slaap wel eens schijn de tandenknarsen.
pi_62914377
We zijn ruim 48 uur verder. Is ie al terecht?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_62914805
Ik heb de tandarts gebeld en er gaat een nieuwe gemaakt worden. Dat is het belangrijkste, die oude vindt zijn weg wel Ik ga niet op zoek naar dat ding als er een nieuwe gemaakt gaat worden.
pi_62939148
Daar zit wat in
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_63045200
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:54 schreef baskick het volgende:
Daar zit wat in
Waar? Waar?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')