quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:26 schreef LeonH het volgende:
Ik trap maar af.
Mensen die vlak voor je neus de laatste broodjes wegkapen welke jij net wilde pakken
ongegronde klacht
Mensen vlak voor je die midden op het pad stil blijven staan, een gang in rennen en de winkelwagen gewoon laten staan zodat je er bijna zelf inflikkert (gegronde klacht)
Mensen die voor het vlees of een vak staan met een winkelwagen en de armen zo gestrekt houden, dat ze bijna de hele breedte nodig hebben zodat jij niet bij het betreffende product kan erg vaag dus ongegrond
En van die zeikerds die komen klagen aan de kassa, net op het moment dat jij aan de beurt ben, dat er iets niet goed op de bon staat, of te veel is afgerekend, of die nog ergens een bonnetje van lege flessen tegenkomen. Kijk dan toch gewoon lekker mee op het scherm van die kassa's!!ongegronde klacht
Zo hey! Dat zal haar leren met jou te sollen!quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:36 schreef Red_Cat het volgende:
Van de week nog meegemaakt..
Wij stonden in de rij aan de kassa die tyfuslang was, maar de rij was door een muur gedeeld door twee wat wij in de eerste instantie niet konden zien. Komt er zo'n wijf achter die muur vandaan die meteen begint te miepen dat wij maar achteraan moesten sluiten met de rij achter ons erbij. En dat terwijl wij er toch ook al zeker een kwartier stonden. Flikker toch op zeikwijf..! Ik heb al een hekel aan wachten en als mensen het mij dan nog even extra moeilijk gaan makenBen dus gewoon blijven staan en heb het mens even voor lul gezet door een mooie gevatte opmerking terug te maken, voor de hele supermarkt.
Oh.. tegenwoordig word er gewogen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:28 schreef Susi het volgende:
Mensen die vergeten dingen te wegen
Niet overal.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:58 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Oh.. tegenwoordig word er gewogen.
Hehe zo fout.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:59 schreef LXIV het volgende:
Wat ook altijd lachen is: een winkelwagentje redelijk vol laten en alvast aan de kassa gaan staan. Op het moment dat de cassiére begint te rekenen roepen: Och, ben ik de melk vergeten en weer de winkel inlopen. Vervolgens onopgemerkt via een andere kassa de winkel verlaten.
En dan van buiten door het raam kijken naar de Giga-rij die zich bij "jouw" kassa opbouwt!
Vooral op zaterdagmiddag, wanneer het lekker druk is,
Nummertjes trekken bij de broodafdeling in een supermarkt?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:06 schreef LXIV het volgende:
Of bij het brood keihard BINGO roepen wanneer nummertje 42 wordt afgeroepen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |