Ik vind ze allemaal heel erg negatief en zeikerig eigenlijkquote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef YPrue het volgende:
Mijn god zeg, wat kan die Sopheary zeuren!Lust ook bijna niks lijkt het. Wat moet je met zo iemand aan tafel?
Dat had ik nu ook. Kijk juist altijd op zondag, leuk alles achter elkaar.quote:Op zondag 7 december 2008 18:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Ga ik helemaal klaar zitten voor de herhalingen, komt het niet
Het was er wel, ik heb vanmiddag zitten kijken! Misschien eerder dan normaal of zo?quote:Op zondag 7 december 2008 20:22 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat had ik nu ook. Kijk juist altijd op zondag, leuk alles achter elkaar.
Waarom kwam het eigenlijk niet?
Echt waar?? Het viel steeds net eerder dan die vreselijke 5 uurshow, maar er was een heel ander programma bezig..quote:Op zondag 7 december 2008 20:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het was er wel, ik heb vanmiddag zitten kijken! Misschien eerder dan normaal of zo?
Coquilles, pasta, Tiramisu..... staan minstens ook 2 keer per week op het menu.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:02 schreef -Mellow- het volgende:
Ik word er een beetje moe van dat iedereen altijd hetzelfde maakt. Het lijk haast wel expres.
met hun zalmtartaartjes allemaal
Het zou leuk zijn als iemand een keer een lekkere stoofpot maakt ofzo, of een grote pan met roti. En dan gewoon *kwats op het bord en lekker met de knuisjes eten. Dat vind ik nou ultiem gezellig.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:31 schreef Injetta het volgende:
[..]
Coquilles, pasta, Tiramisu..... staan minstens ook 2 keer per week op het menu.
En vaak een trio van.......
Veel fantasie is er niet echt.
Dat doen ze soms ook hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:45 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als iemand een keer een lekkere stoofpot maakt ofzo, of een grote pan met roti. En dan gewoon *kwats op het bord en lekker met de knuisjes eten. Dat vind ik nou ultiem gezellig.
Dat hij met z'n krukje in de keuken stondquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat doen ze soms ook hoorlaatst had een meisje syrisch gekookt en aten ze alles met hun handen en die vreselijke marvin of zo had bami gemaakt
Kut-brabo'squote:Op woensdag 7 januari 2009 10:32 schreef Quoi het volgende:
Gisteren was toch aardig origineel (geen zalm- of tonijntartaartjes). Heb me trouwens rot gelachen om die kerel! Grappig trouwens, een keertje niet in de randstad.
Iddquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kut-brabo's
Ik vind die kale zo onnoemelijk stom! Meedoen met zo'n programma en dan niks kennen. En dan verkoopt ie ook nog carnavalsartikelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |