Coquilles, pasta, Tiramisu..... staan minstens ook 2 keer per week op het menu.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:02 schreef -Mellow- het volgende:
Ik word er een beetje moe van dat iedereen altijd hetzelfde maakt. Het lijk haast wel expres.
met hun zalmtartaartjes allemaal
Het zou leuk zijn als iemand een keer een lekkere stoofpot maakt ofzo, of een grote pan met roti. En dan gewoon *kwats op het bord en lekker met de knuisjes eten. Dat vind ik nou ultiem gezellig.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:31 schreef Injetta het volgende:
[..]
Coquilles, pasta, Tiramisu..... staan minstens ook 2 keer per week op het menu.
En vaak een trio van.......
Veel fantasie is er niet echt.
Dat doen ze soms ook hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:45 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als iemand een keer een lekkere stoofpot maakt ofzo, of een grote pan met roti. En dan gewoon *kwats op het bord en lekker met de knuisjes eten. Dat vind ik nou ultiem gezellig.
Dat hij met z'n krukje in de keuken stondquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat doen ze soms ook hoorlaatst had een meisje syrisch gekookt en aten ze alles met hun handen en die vreselijke marvin of zo had bami gemaakt
Kut-brabo'squote:Op woensdag 7 januari 2009 10:32 schreef Quoi het volgende:
Gisteren was toch aardig origineel (geen zalm- of tonijntartaartjes). Heb me trouwens rot gelachen om die kerel! Grappig trouwens, een keertje niet in de randstad.
Iddquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kut-brabo's
Ik vind die kale zo onnoemelijk stom! Meedoen met zo'n programma en dan niks kennen. En dan verkoopt ie ook nog carnavalsartikelen
Ik hoop het wel. Gisteren werd dat ADHD-wijf weer aangekondigd, die hoef ik echt niet nog een keer te zienquote:Op maandag 26 januari 2009 14:30 schreef Bluezz het volgende:
Dus we hebben nu al alle herhalingen gezien???
Volgens mij pas vanaf 2 februari een nieuwe serie.quote:
Trouwens ook dan weer een nieuwe serie van Wie is de chef en dat wordt dan gepresenteerd door Rick Brandsteder.quote:In de nieuwe reeks van het NET 5-kookprogramma 'Smaken Verschillen' halen amateurkoks wederom alles uit de kast om elkaar te imponeren met hun kookkunsten. Maar niet alleen heerlijk eten, ook sfeer en goed gezelschap blijken belangrijke ingrediënten te zijn voor een onvergetelijke avond. Smaken Verschillen is vanaf maandag 2 februari elke werkdag om 20.00 uur te zien
Euh, gaat dit niet over een ander programma?quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:49 schreef Killer_Mom het volgende:
Dit bericht is geplaatst op 06-01-2009 om 13:40:00
Rick Brandsteder vervangt per 2 februari Martijn Krabbé in het kookprogramma Wie is de Chef? op RTL5...
Het kookprogramma werd na de zomer van 2008 verplaatst van RTL4 naar RTL5. Dat Krabbé kon aanblijven als presentator van Wie is de Chef? was al niet waaschijnlijk, omdat hij het gezicht is van familiezender RTL4.
Rick Brandsteder past volgens de woordvoerster beter bij RTL5, dat zich richt op kijkers van 20 tot 34 jaar. Krabbé gaat overigens op RTL4 een ander kookprogramma presenteren onder de naam Krabbé
Krabbé komt ook veeeeeeeeelte veel op TV.
even terug lezen. wij koken gewoon door........quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:35 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Euh, gaat dit niet over een ander programma?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:37 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
even terug lezen. wij koken gewoon door........
Zou dr slaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:59 schreef PM-girl het volgende:
[..]
![]()
Deze week heb ik woensdag gekeken, wat is die Titia drammerig zeg!
Inderdaad zeg, wat een irritatie wekt zij op...quote:
Het is deze week een leuke groep en gelukkig is bij SV wel alles hetzelfde gebleven met Jack Wouters als commentator.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vandaag was de eerste aflevering van het nieuwe seizoen, ik heb helaas alleen de laatste vijf minuten gezien. Er was al conflict in de groep over de opmaak van de gerechten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |