Ja dat vind ik ook jammer!quote:Op zondag 23 november 2008 17:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kijk dit programma niet altijd, maar het lijkt wel of het altijd in Amsterdam, Haarlem of Utrecht is.
Nu is het ook wel logisch dat het in de Randstad is, omdat daar alles makkelijker toegankelijk is ook met het OV, maar het is ergens toch jammer dat er geen mensen uit Oost-Groningen of Limburg meedoen.
Heb de indruk dat er in die contreien weer heel anders gekookt wordt!
Ik doe het precies andersom.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij wie is de chef ook al, dus wij gaan dit nu volgen
Ze hadden wel een week brabo's, maar die vond ik ook gelijk minder leukquote:Op zondag 23 november 2008 17:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kijk dit programma niet altijd, maar het lijkt wel of het altijd in Amsterdam, Haarlem of Utrecht is.
Nu is het ook wel logisch dat het in de Randstad is, omdat daar alles makkelijker toegankelijk is ook met het OV, maar het is ergens toch jammer dat er geen mensen uit Oost-Groningen of Limburg meedoen.
Heb de indruk dat er in die contreien weer heel anders gekookt wordt!
Oh? Waarom minder leuk?quote:Op zondag 23 november 2008 18:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze hadden wel een week brabo's, maar die vond ik ook gelijk minder leuk
beetje van die brabo gedwongen gezelligheid - gewoon een soort cultuurverschil denk ikquote:
Dat wil ik echt niet zienquote:Christy eet al meer dan 25 jaar geen vlees. Ze is radicaal tegen de bio-industrie en kan inmiddels al een aardig vegetarisch potje koken. Ze is dol op naaien; ze maakt regelmatig alle kostuums voor het toneel op de basisschool, waar ze werkt als onderwijsassistente. Ook gaat vaak ze met haar voetjes van de vloer op salsales. Daarnaast leest ze veel om haar geest te verruimen.
Hippie-alert!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
De beschrijving van die bibliothecaresse, Christy:
[..]
Ik vind ze allemaal heel erg negatief en zeikerig eigenlijkquote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef YPrue het volgende:
Mijn god zeg, wat kan die Sopheary zeuren!Lust ook bijna niks lijkt het. Wat moet je met zo iemand aan tafel?
Dat had ik nu ook. Kijk juist altijd op zondag, leuk alles achter elkaar.quote:Op zondag 7 december 2008 18:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Ga ik helemaal klaar zitten voor de herhalingen, komt het niet
Het was er wel, ik heb vanmiddag zitten kijken! Misschien eerder dan normaal of zo?quote:Op zondag 7 december 2008 20:22 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat had ik nu ook. Kijk juist altijd op zondag, leuk alles achter elkaar.
Waarom kwam het eigenlijk niet?
Echt waar?? Het viel steeds net eerder dan die vreselijke 5 uurshow, maar er was een heel ander programma bezig..quote:Op zondag 7 december 2008 20:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het was er wel, ik heb vanmiddag zitten kijken! Misschien eerder dan normaal of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |