Heb Suri roots en vrees alweer voor bami / nasi met kip en kokostroep als dessert...quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje tutje inderdaad, maar niet echt verkeerd eten.
Morgen dus die surinaamse player aan de beurt.
Gelukkig had ik het mis!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:43 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Heb Suri roots en vrees alweer voor bami / nasi met kip en kokostroep als dessert...
Ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:09 schreef golfer het volgende:
Qua kip en pindasoep voldeed ie wel aan de vooroordelen.
De rode poon was een leuke afwisseling.
Ik niet. Ik vond dat ze gelijk had. Een mens mag best een beetje privacey hebben!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:59 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil die slaapkamer van Marelva zien
johan (chef), sylvie en gigi stemde op john.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:34 schreef childintime het volgende:
Iemand gezien hoeveel het goed hadden geraden? Ik heb het gemist.....
woopsquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:34 schreef childintime het volgende:
Zit ik gewoon in het verkeerde topic te schrijven.....
Cool! Laat even weten hoe en wat, dan kijken we mee!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:29 schreef SnuggLe het volgende:
Heb me opgegeven voor het programma! Ben benieuwd of het wat wordt..
Kan je een beetje lekker koken dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:29 schreef SnuggLe het volgende:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:47 schreef fespo het volgende:
[..]
johan (chef), sylvie en gigi stemde op john.
john stemde op johan. (chef)
[..]
woops
Lijkt me wel leuk ja. Alleen minder als ze idd je hele huis door gaan snuffelenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:29 schreef SnuggLe het volgende:
Ik vond het ook bepaald niet handig van die Roy dat hij verder ging vragen of hij de slaapkamer mocht zien...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:29 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vond dat ze gelijk had. Een mens mag best een beetje privacey hebben!
Ik ookquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:59 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil die slaapkamer van Marelva zien
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:25 schreef Principessa het volgende:
Ik ookIk heb dat nog nooit gezien; een japanse sm-kamer
Toffff SnuggLe!!! Hou me op de hoogtequote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:29 schreef SnuggLe het volgende:
Mocht het wat worden laat ik het meten weten ofcourse!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Toffff SnuggLe!!! Hou me op de hoogte
Een beetjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je een beetje lekker koken dan?
Lijkt me leuk als het je lukt om mee te doen.
Voor het eerst in mijn leven dat ik lamsvleesch lekker vondquote:Op zondag 8 februari 2009 10:03 schreef SnuggLe het volgende:
Een beetje![]()
Zit zelf ook in een kookclubje met 5 andere Fok!kers hier, dus dit programma moet ook wel lukken
Eerste vraag van die andere gozer: wanneer ben je uit de kast gekomen?quote:
Precies, en ze weet ook veel van en over eten! Echt leuk, best een verrassingquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:57 schreef golfer het volgende:
Rest ook intussen bekenen.
Ik heb een zwak voor dat 17-jarige meisje, die wel als enige wist wat een veloute was en wel assertief durft te zeggen wat ze van de gerechten vindt.
Het is ook interessant om te zien hoe de rest van de groep over haar oordeelt. Ze is jong dus ze zal wel niet veel verstand van culinair eten hebben....wrong! Ze is de leukste van de groep.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:29 schreef Fuente het volgende:
[..]
Precies, en ze weet ook veel van en over eten! Echt leuk, best een verrassing
Die vent (gladjakker met wijn enzo) vind ik echter vreselijk
Die zou ons nog wel eens kunnen gaan verbazen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:23 schreef childintime het volgende:
Ja, een kant en klaar sausje van knor ofzo.....Ben benieuwd wat de 17 jarige gaat doen!
Nee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:25 schreef Ole het volgende:
Volgens mij heb ik die 17-jarige net lesgegeven
Heet ze Janneke?
En wat is zijn huis vreselijk ingericht!quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:31 schreef Psych-case het volgende:
Die wijnknakker. Wat een bal! Geen lol aan die vent te beleven. Saaie strakke opgedirkte sufpik!
't Is ook een lulletje die doet alsof hij gekozen heeft om huispappie te spelen, maar stiekem droomt over een carriere als straaljagerpiloot.... Voor sommige mannen is het moeilijk / pijnlijk om toe te geven als de vrouw meer verdient!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:18 schreef DarkElf het volgende:
z'n vrouw komt niet erg sympathiek over vind ik door hoe ze t filmen enzo
en hij als een lulletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |