Oh het is even gezond als verse groente.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hoe stopt die vriezer die vitamientjes erin dan?
Dat hoop ik ook.quote:
Mee eens. Ze komt in al haar uitspraken ook zo absoluut over. Zelfs over eten valt er met haar niet te praten, lijkt het. Misschien is ze zo geworden uit een soort discussiemoeheid, maar dat is puur gissen. Op mij maakt ze i.i.g ook geen sympathieke indruk.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:51 schreef Enotris het volgende:
Rosina maakt het failliet van de huidige politici wel heel aanschouwelijk:niet luisteren naar anderen niet openstaan voor andere smaken niet eerlijk zijn over eigen (talen)kennis
Iedere dag neemt mijn apathie naar dit schertsfiguur toe (en ben bang dat ze binnen de korste keren in het Haagse pluche zit).
Dit neem ik zonder meer aan. Pot- en diepvriesgroenten zijn vanwege het slechte imago voor een beste hobbykok vast te verdoezelen alleen kan ik dat absoluut niet en kies dus liever voor vers.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:55 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Oh het is even gezond als verse groente.
Lees maar:
-knipje-
Groente uit blik en glas hoeft vaak alleen nog maar te worden opgewarmd. En diepvriesgroente is in korte tijd gaar. Ook zijn al deze groenten lange tijd houdbaar en dus ideaal om op voorraad te hebben.
quote:Op donderdag 13 november 2008 01:19 schreef Killer_Mom het volgende:
Steef lijkt op mijn overbuurman, grote man klein hartje, Ruwe bolster harde pit is bij hun ver te zoeken, maar dat rode autotje? daar wil je niet in gezien worden,
zijn huis past echt bij die mensen die ik in Het Muziekcafe tegenkom. leuke gast.
Dat wist ik.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:55 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Oh het is even gezond als verse groente.
Lees maar:
Het was mij ook op gaan vallen dat er afgelopen groepen elke keer wel iemand jarig was. Misschien om de feestvreugde te vergroten.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:20 schreef C.est-malheureux het volgende:
Waarom is iedereen altijd jarig?
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 12 november 2008 02:10 schreef Killer_Mom het volgende:
als ik ergens een hekel aan heb is dat mensen gaan ruiken aan het eten. dat is alleen voorbehouden aan Ramsy en den Blijker. die hebben dan meestel met bedorven voedsel te maken. zo snuiven aan je lepel eten is heel ongepast. onbeschoft zou ik het eerder noemen.
Volgens mij ontbijt ze met azijn ofzo.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:29 schreef Pooh1978 het volgende:
De aardappels te kruimig, de sugarsnaps te rauw, de groente van de coq au vin te veel met "wijnsmaak doordrengt" (wat overigens zo hoort bij een stoofschotel!?!
BLECH, wat een zeurkont is Rosina. Maar eens zien wat zij vavaond op tafel zet.
Zuurpruim!
Ze is sowieso wat warrig en zo, heel anders dan als gast. Heb je de schoenen van Steef al gezien?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:16 schreef DarkElf het volgende:
gatverdarrie waarom doet ze geen handschoentje aan ofzo?
pleiter erop en handschoentje aan, is wel zo hygienisch
ja die zijn lachenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze is sowieso wat warrig en zo, heel anders dan als gast. Heb je de schoenen van Steef al gezien?
Whehehe.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
een bloedende gastvrouw kan echt niet
Ik vind dat je alles op zijn minst moet proberen als je meedoet aan zo'n programmaquote:Op donderdag 13 november 2008 20:22 schreef -Peach het volgende:
Al dat gekke entertainment hoeft toch helemaal niet. Krekels waren wel weer tof. Maar ik weet niet of ik het zou durven eten
Bij wie is de chef ook al, dus wij gaan dit nu volgenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Volgende week herhalingen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |