Oja, dat kan ook nog.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ze heeft een kindje van 6 maanden en is nog niet alle babyvet kwijt neem ik aan
Al heeft ze nu al een mooi figuurtje
Bewuste fragment niet gezien, maar waarom zou 'te min' niet kunnen? Lijkt mij een hele normale uitdrukking, mits gebruikt in de goede context.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:31 schreef DarkElf het volgende:
wat een zeurmens die politica en wie gebruikt er nou termen als "te min" enzo?
het zal wel, ik vind het gewoon een achterlijk mens die idd, zoals euhm hoe heet die jongen zei, vooral zichzelf leuk vindt praten enzo...quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:35 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Bewuste fragment niet gezien, maar waarom zou 'te min' niet kunnen? Lijkt mij een hele normale uitdrukking, mits gebruikt in de goede context.
ja iddquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Er zit elke week zo'n verzuurde troela bij en deze week is zij dat.
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:45 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
"Ik heb gewenst dat we nog een keer eens met deze hele groep, gewoon eens ècht lekker gaan eten"
Politicazuurtje rook geen munt maar wel dat het diepvrieserwten waren.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:36 schreef YPrue het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Hoe iedereen ook zat te snuiven aan tafel om de munt er proberen uit te ruiken
Zojuist de aflevering nog even bekeken. In dit zinsverband was 'te min' wel erg raar ja... Mijn sympathie heeft ze ook nog niet weten te wekken eigenlijk, dus ik ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:37 schreef DarkElf het volgende:
het zal wel, ik vind het gewoon een achterlijk mens die idd, zoals euhm hoe heet die jongen zei, vooral zichzelf leuk vindt praten enzo...
ze heeft iets neerbuigends.. geen idee of ze t ook zo meent, maar daar lijkt t wel veel op .
(ach nervermind, tis iets met spontante antipathie ofzo)
Hehe, inderdaad. Hoe ze ook die velletjes van de erwten uit haar mond zat te vissen... Net alsof je dood gaat als je zo'n velletje doorslikt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Politicazuurtje rook geen munt maar wel dat het diepvrieserwten waren..
Diepvries groenten bevatten meer vitaminen dan vers.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Politicazuurtje rook geen munt maar wel dat het diepvrieserwten waren..
Btw, het is wel een zomergerechtje he? Koude erwtensoep met munt. Wanneer is deze uitzending eik opgenomen? Weet iemand dit?
Hoe stopt die vriezer die vitamientjes erin dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:34 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Diepvries groenten bevatten meer vitaminen dan vers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |