Ik vond die kale wel lief trouwensquote:Op maandag 10 november 2008 20:11 schreef DarkElf het volgende:
idd wat een vervelend mens zeg met haar "kennis " van de Turkse keuken enzo.. En tis weer echt zo iemand die meteen op de voorgrond moet, vermoeiend zeg![]()
en wat kijkt die aziaat homo? (geen idee hoe hij heeft) steeds misprijzend maar volgens mij staat zijn hoofd gewoon zo..
Ja dat had ik ook al, of iets teers met filodeeg ofzoquote:Op maandag 10 november 2008 20:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vond die kale wel lief trouwens
Hoop dat ie onverwachts heerlijke risotto met asperges, gamba's en parmesan gaat maken of zo, en geen biefstukken van een halve kilo
En zelfgebakken madeleinesquote:Op maandag 10 november 2008 20:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al, of iets teers met filodeeg ofzo
Ik vind die man echt geweldig. Ik hoop dat hij wint.quote:
die dame zit in de politiek en maakt meteen reclame voor de omgang met in dit geval Turken, niets mis mee. ze spreekt zels de taal van haar man , een pluspunt hoe het ook kan zijn .quote:Op maandag 10 november 2008 20:11 schreef DarkElf het volgende:
idd wat een vervelend mens zeg met haar "kennis " van de Turkse keuken enzo.. En tis weer echt zo iemand die meteen op de voorgrond moet, vermoeiend zeg![]()
en wat kijkt die aziaat homo? (geen idee hoe hij heeft) steeds misprijzend maar volgens mij staat zijn hoofd gewoon zo..
Oh was me nog niet opgevallen, zal es oplettenquote:
Dat is best een lekkere combi hoor, maar dan wel als koude soep. Warm lijkt me minder.quote:
Nee, ze heeft een kindje van 6 maanden en is nog niet alle babyvet kwijt neem ik aanquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:12 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oh was me nog niet opgevallen, zal es opletten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |