Ik vond die kale wel lief trouwensquote:Op maandag 10 november 2008 20:11 schreef DarkElf het volgende:
idd wat een vervelend mens zeg met haar "kennis " van de Turkse keuken enzo.. En tis weer echt zo iemand die meteen op de voorgrond moet, vermoeiend zeg![]()
en wat kijkt die aziaat homo? (geen idee hoe hij heeft) steeds misprijzend maar volgens mij staat zijn hoofd gewoon zo..
Ja dat had ik ook al, of iets teers met filodeeg ofzoquote:Op maandag 10 november 2008 20:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vond die kale wel lief trouwens
Hoop dat ie onverwachts heerlijke risotto met asperges, gamba's en parmesan gaat maken of zo, en geen biefstukken van een halve kilo
En zelfgebakken madeleinesquote:Op maandag 10 november 2008 20:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al, of iets teers met filodeeg ofzo
Ik vind die man echt geweldig. Ik hoop dat hij wint.quote:
die dame zit in de politiek en maakt meteen reclame voor de omgang met in dit geval Turken, niets mis mee. ze spreekt zels de taal van haar man , een pluspunt hoe het ook kan zijn .quote:Op maandag 10 november 2008 20:11 schreef DarkElf het volgende:
idd wat een vervelend mens zeg met haar "kennis " van de Turkse keuken enzo.. En tis weer echt zo iemand die meteen op de voorgrond moet, vermoeiend zeg![]()
en wat kijkt die aziaat homo? (geen idee hoe hij heeft) steeds misprijzend maar volgens mij staat zijn hoofd gewoon zo..
Oh was me nog niet opgevallen, zal es oplettenquote:
Dat is best een lekkere combi hoor, maar dan wel als koude soep. Warm lijkt me minder.quote:
Nee, ze heeft een kindje van 6 maanden en is nog niet alle babyvet kwijt neem ik aanquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:12 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oh was me nog niet opgevallen, zal es opletten
Oja, dat kan ook nog.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ze heeft een kindje van 6 maanden en is nog niet alle babyvet kwijt neem ik aan
Al heeft ze nu al een mooi figuurtje
Bewuste fragment niet gezien, maar waarom zou 'te min' niet kunnen? Lijkt mij een hele normale uitdrukking, mits gebruikt in de goede context.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:31 schreef DarkElf het volgende:
wat een zeurmens die politica en wie gebruikt er nou termen als "te min" enzo?
het zal wel, ik vind het gewoon een achterlijk mens die idd, zoals euhm hoe heet die jongen zei, vooral zichzelf leuk vindt praten enzo...quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:35 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Bewuste fragment niet gezien, maar waarom zou 'te min' niet kunnen? Lijkt mij een hele normale uitdrukking, mits gebruikt in de goede context.
ja iddquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Er zit elke week zo'n verzuurde troela bij en deze week is zij dat.
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:45 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
"Ik heb gewenst dat we nog een keer eens met deze hele groep, gewoon eens ècht lekker gaan eten"
Politicazuurtje rook geen munt maar wel dat het diepvrieserwten waren.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:36 schreef YPrue het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Hoe iedereen ook zat te snuiven aan tafel om de munt er proberen uit te ruiken
Zojuist de aflevering nog even bekeken. In dit zinsverband was 'te min' wel erg raar ja... Mijn sympathie heeft ze ook nog niet weten te wekken eigenlijk, dus ik ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:37 schreef DarkElf het volgende:
het zal wel, ik vind het gewoon een achterlijk mens die idd, zoals euhm hoe heet die jongen zei, vooral zichzelf leuk vindt praten enzo...
ze heeft iets neerbuigends.. geen idee of ze t ook zo meent, maar daar lijkt t wel veel op .
(ach nervermind, tis iets met spontante antipathie ofzo)
Hehe, inderdaad. Hoe ze ook die velletjes van de erwten uit haar mond zat te vissen... Net alsof je dood gaat als je zo'n velletje doorslikt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Politicazuurtje rook geen munt maar wel dat het diepvrieserwten waren..
Diepvries groenten bevatten meer vitaminen dan vers.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Politicazuurtje rook geen munt maar wel dat het diepvrieserwten waren..
Btw, het is wel een zomergerechtje he? Koude erwtensoep met munt. Wanneer is deze uitzending eik opgenomen? Weet iemand dit?
Hoe stopt die vriezer die vitamientjes erin dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:34 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Diepvries groenten bevatten meer vitaminen dan vers.
Oh het is even gezond als verse groente.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hoe stopt die vriezer die vitamientjes erin dan?
Dat hoop ik ook.quote:
Mee eens. Ze komt in al haar uitspraken ook zo absoluut over. Zelfs over eten valt er met haar niet te praten, lijkt het. Misschien is ze zo geworden uit een soort discussiemoeheid, maar dat is puur gissen. Op mij maakt ze i.i.g ook geen sympathieke indruk.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:51 schreef Enotris het volgende:
Rosina maakt het failliet van de huidige politici wel heel aanschouwelijk:niet luisteren naar anderen niet openstaan voor andere smaken niet eerlijk zijn over eigen (talen)kennis
Iedere dag neemt mijn apathie naar dit schertsfiguur toe (en ben bang dat ze binnen de korste keren in het Haagse pluche zit).
Dit neem ik zonder meer aan. Pot- en diepvriesgroenten zijn vanwege het slechte imago voor een beste hobbykok vast te verdoezelen alleen kan ik dat absoluut niet en kies dus liever voor vers.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:55 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Oh het is even gezond als verse groente.
Lees maar:
-knipje-
Groente uit blik en glas hoeft vaak alleen nog maar te worden opgewarmd. En diepvriesgroente is in korte tijd gaar. Ook zijn al deze groenten lange tijd houdbaar en dus ideaal om op voorraad te hebben.
quote:Op donderdag 13 november 2008 01:19 schreef Killer_Mom het volgende:
Steef lijkt op mijn overbuurman, grote man klein hartje, Ruwe bolster harde pit is bij hun ver te zoeken, maar dat rode autotje? daar wil je niet in gezien worden,
zijn huis past echt bij die mensen die ik in Het Muziekcafe tegenkom. leuke gast.
Dat wist ik.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:55 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Oh het is even gezond als verse groente.
Lees maar:
Het was mij ook op gaan vallen dat er afgelopen groepen elke keer wel iemand jarig was. Misschien om de feestvreugde te vergroten.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:20 schreef C.est-malheureux het volgende:
Waarom is iedereen altijd jarig?
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 12 november 2008 02:10 schreef Killer_Mom het volgende:
als ik ergens een hekel aan heb is dat mensen gaan ruiken aan het eten. dat is alleen voorbehouden aan Ramsy en den Blijker. die hebben dan meestel met bedorven voedsel te maken. zo snuiven aan je lepel eten is heel ongepast. onbeschoft zou ik het eerder noemen.
Volgens mij ontbijt ze met azijn ofzo.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:29 schreef Pooh1978 het volgende:
De aardappels te kruimig, de sugarsnaps te rauw, de groente van de coq au vin te veel met "wijnsmaak doordrengt" (wat overigens zo hoort bij een stoofschotel!?!
BLECH, wat een zeurkont is Rosina. Maar eens zien wat zij vavaond op tafel zet.
Zuurpruim!
Ze is sowieso wat warrig en zo, heel anders dan als gast. Heb je de schoenen van Steef al gezien?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:16 schreef DarkElf het volgende:
gatverdarrie waarom doet ze geen handschoentje aan ofzo?
pleiter erop en handschoentje aan, is wel zo hygienisch
ja die zijn lachenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze is sowieso wat warrig en zo, heel anders dan als gast. Heb je de schoenen van Steef al gezien?
Whehehe.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
een bloedende gastvrouw kan echt niet
Ik vind dat je alles op zijn minst moet proberen als je meedoet aan zo'n programmaquote:Op donderdag 13 november 2008 20:22 schreef -Peach het volgende:
Al dat gekke entertainment hoeft toch helemaal niet. Krekels waren wel weer tof. Maar ik weet niet of ik het zou durven eten
Bij wie is de chef ook al, dus wij gaan dit nu volgenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Volgende week herhalingen denk ik
Ja dat vind ik ook jammer!quote:Op zondag 23 november 2008 17:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kijk dit programma niet altijd, maar het lijkt wel of het altijd in Amsterdam, Haarlem of Utrecht is.
Nu is het ook wel logisch dat het in de Randstad is, omdat daar alles makkelijker toegankelijk is ook met het OV, maar het is ergens toch jammer dat er geen mensen uit Oost-Groningen of Limburg meedoen.
Heb de indruk dat er in die contreien weer heel anders gekookt wordt!
Ik doe het precies andersom.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij wie is de chef ook al, dus wij gaan dit nu volgen
Ze hadden wel een week brabo's, maar die vond ik ook gelijk minder leukquote:Op zondag 23 november 2008 17:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kijk dit programma niet altijd, maar het lijkt wel of het altijd in Amsterdam, Haarlem of Utrecht is.
Nu is het ook wel logisch dat het in de Randstad is, omdat daar alles makkelijker toegankelijk is ook met het OV, maar het is ergens toch jammer dat er geen mensen uit Oost-Groningen of Limburg meedoen.
Heb de indruk dat er in die contreien weer heel anders gekookt wordt!
Oh? Waarom minder leuk?quote:Op zondag 23 november 2008 18:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze hadden wel een week brabo's, maar die vond ik ook gelijk minder leuk
beetje van die brabo gedwongen gezelligheid - gewoon een soort cultuurverschil denk ikquote:
Dat wil ik echt niet zienquote:Christy eet al meer dan 25 jaar geen vlees. Ze is radicaal tegen de bio-industrie en kan inmiddels al een aardig vegetarisch potje koken. Ze is dol op naaien; ze maakt regelmatig alle kostuums voor het toneel op de basisschool, waar ze werkt als onderwijsassistente. Ook gaat vaak ze met haar voetjes van de vloer op salsales. Daarnaast leest ze veel om haar geest te verruimen.
Hippie-alert!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
De beschrijving van die bibliothecaresse, Christy:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |