Precies, en ze weet ook veel van en over eten! Echt leuk, best een verrassingquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:57 schreef golfer het volgende:
Rest ook intussen bekenen.
Ik heb een zwak voor dat 17-jarige meisje, die wel als enige wist wat een veloute was en wel assertief durft te zeggen wat ze van de gerechten vindt.
Het is ook interessant om te zien hoe de rest van de groep over haar oordeelt. Ze is jong dus ze zal wel niet veel verstand van culinair eten hebben....wrong! Ze is de leukste van de groep.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:29 schreef Fuente het volgende:
[..]
Precies, en ze weet ook veel van en over eten! Echt leuk, best een verrassing
Die vent (gladjakker met wijn enzo) vind ik echter vreselijk
Die zou ons nog wel eens kunnen gaan verbazen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:23 schreef childintime het volgende:
Ja, een kant en klaar sausje van knor ofzo.....Ben benieuwd wat de 17 jarige gaat doen!
Nee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:25 schreef Ole het volgende:
Volgens mij heb ik die 17-jarige net lesgegeven
Heet ze Janneke?
En wat is zijn huis vreselijk ingericht!quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:31 schreef Psych-case het volgende:
Die wijnknakker. Wat een bal! Geen lol aan die vent te beleven. Saaie strakke opgedirkte sufpik!
't Is ook een lulletje die doet alsof hij gekozen heeft om huispappie te spelen, maar stiekem droomt over een carriere als straaljagerpiloot.... Voor sommige mannen is het moeilijk / pijnlijk om toe te geven als de vrouw meer verdient!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:18 schreef DarkElf het volgende:
z'n vrouw komt niet erg sympathiek over vind ik door hoe ze t filmen enzo
en hij als een lulletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |