Maak ons blij smartyquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:36 schreef Smart_ass het volgende:
Nou, pics van jetsers en iedereen is blij.
Ik jou ook wel hoor, als je tenminste maar niet het woord 'memmen' gebruikt om het zeer waardevolle vrouwelijke bezit aan te duiden. Het zijn tieten, borsten, kussentjes of sextoys, maar 'memmen' maakt het echt gewoon niet sexy.quote:
Dikke doei.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:43 schreef santax het volgende:
[..]
Maak ons blij smartyMaak ons blij
Daarom stond dat woord ook niet in mijn OPquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik jou ook wel hoor, als je tenminste maar niet het woord 'memmen' gebruikt om het zeer waardevolle vrouwelijke bezit aan te duiden. Het zijn tieten, borsten, kussentjes of sextoys, maar 'memmen' maakt het echt gewoon niet sexy.
Zucht, ik postte er ookquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:53 schreef Tezz het volgende:
Even samenvattend:
* Iemand van 33 'doen' is echt geen zonde hoor. Heel veel mannen op de hele wereld doen dat.
* Het woord 'uiers' wil ik ook niet meer horen.
* Spieken in fobo's is erg triest.
* Sowieso posten op een zaterdagochend terwijl je als twintiger eigenlijk nog in je bedje hoort te liggen om uit te rusten van een vette stapavond is gewoon zielig (wij dertigers mogen dat daarintegen wel, want wij hebben een huishouden te runnen en mogen dan tussen de bedrijven door best even posten).
* Pics zijn er op het internet genoeg te vinden (google is your friend) dus het is echt niet nodig om die van mij er tussen te zetten.
Ja maar jij mag posten, want jij bent een dertiger.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:59 schreef santax het volgende:
[..]
Zucht, ik postte er ook![]()
En en en... als je niet wil dat mensen in je fobo kijken: neem dan geen fobo![]()
De overige punten: helemaal gelijk met als hoogtepuntje uiers, die kan niet echt niet
Nouja voor mij moet je hem niet sluitenquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar jij mag posten, want jij bent een dertiger.
En mijn fobo sluiten, hmm, da's een goeie, ik ga er over nadenken.
En nu ga ik samen met mijn tieten lekker onder de douche.
die zijn zo plat allemaalquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Het internet staat vol met plaatjes van tieten.
dit was op mij gericht?quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:53 schreef Tezz het volgende:
Even samenvattend:
* Iemand van 33 'doen' is echt geen zonde hoor. Heel veel mannen op de hele wereld doen dat.
* Het woord 'uiers' wil ik ook niet meer horen.
* Spieken in fobo's is erg triest.
* Sowieso posten op een zaterdagochend terwijl je als twintiger eigenlijk nog in je bedje hoort te liggen om uit te rusten van een vette stapavond is gewoon zielig (wij dertigers mogen dat daarintegen wel, want wij hebben een huishouden te runnen en mogen dan tussen de bedrijven door best even posten).
* Pics zijn er op het internet genoeg te vinden (google is your friend) dus het is echt niet nodig om die van mij er tussen te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |