abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63127515
Die beschrijving van de situatie was ook wel een beetje anders dan in het oorspronkelijke bericht. Ze zijn dus waarschijnlijk niet door de Leidsestraat gegaan maar door de Korte Leidsedwarsstraat of over de Lijnbaansgracht. Dan kom je inderdaad geen tot weinig mensen tegen tot je op het Leidseplein zelf bent aangekomen. Ik zou ook wel plekken kunnen bedenken dan waar die verkrachting dan heeft plaatsgevonden.
pi_63128404
quote:
Nou, die wordt binnenkort wel opgepakt, hoop ik. Of anders mag ie zelfmoord plegen, is wat goedkoper.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_63129281
Verdachte is een Nico Bellic lookalike? Misschien beinvloed door GTAIV.
pi_63130281
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:42 schreef waht het volgende:

[..]

Onthoudt dat je nóóit een verklaring af moet leggen tegenover de politie. Als je toegeeft dat je een crimineel een pak slaag hebt gegeven teken je je eigen vonnis. Niks zeggen, onder geen omstandigheden, ook niet als het heel duidelijk is dat jij niks fout hebt gedaan. Ik raad je dus niet aan om te liegen, maar om te zwijgen.

Professor James Duane en politie-agent George Bruch leggen uit waarom;
Talking to the Police by Professor James Duane

Tenzij je aangifte wilt doen natuurlijk. In dat geval zal het helpen om uit te leggen waarom je aangifte doet.
Waht, heel goed advies.
Jammergenoeg kent het meerendeel van de Nederlandse bevoling haar rechten niet in politiesituaties en werkt ze vaak maar al te gretig mee aan van alles en nog.
Mede natuurlijk ook in de naiviteit dat oom agent er echt zit om jou te helpen, wat achteraf niet altijd zo blijkt te zijn.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_63132822
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:00 schreef waht het volgende:

[..]

Nou, die wordt binnenkort wel opgepakt, hoop ik. Of anders mag ie zelfmoord plegen, is wat goedkoper.
Men ziet hem liever in de gevangenis.
pi_63194228
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:42 schreef waht het volgende:
Onthoudt dat je nóóit een verklaring af moet leggen tegenover de politie. Als je toegeeft dat je een crimineel een pak slaag hebt gegeven teken je je eigen vonnis. Niks zeggen, onder geen omstandigheden, ook niet als het heel duidelijk is dat jij niks fout hebt gedaan. Ik raad je dus niet aan om te liegen, maar om te zwijgen.
Een zeer goed advies!

De dader is geklist: http://www.parool.nl/paro(...)op-Herengracht.dhtml
quote:
Man (35) vast voor aanval op Herengracht
AMSTERDAM - De politie heeft gisteravond in Bos en Lommer een man opgepakt die twee weken geleden op de Herengracht een 26-jarige vrouw zou hebben beroofd, meegesleurd en verkracht. Hij dwong haar daarna op het Leidseplein geld te pinnen.

De Amsterdamse politie arresteerde in een café in het stadsdeel een 35-jarige man zonder vaste woon- en verblijfplaats. Hij moet nog verhoord worden over de verkrachting. De politie gaat ervan uit dat de verdachte de man is die te zien is op camerabeelden die gemaakt werden bij de pinautomaat.
pi_63195895
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:24 schreef schoelje het volgende:

[..]

Een zeer goed advies!

De dader is geklist: http://www.parool.nl/paro(...)op-Herengracht.dhtml
[..]

Gelukkig is ie opgepakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: