abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 7 november 2008 @ 11:31:36 #151
42184 crew  DaMart
pi_63025945
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Soms recht voor z'n raap zijn kan echt helpen bij vrouwen, zelfs bij die hele ingewikkelde vrouwen of je moet bij zo'n dominant type komen dan kan je een klap in je gezicht verwachten of dat je uitgelachen wordt.
Als je ziet dat iemand je profiel al tig keer bekeken heeft de afgelopen dagen moet je alleen geen berichtje sturen waarin je grappig wil zijn en haar recht voor z'n raap vraagt of ze je aan het stalken is... dan kun je wel een reactie verwachten, maar dan eentje waarin je een engerd wordt genoemd .

En ja, dat weet ik uit eigen ervaring .
pi_63026079
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:31 schreef DaMart het volgende:

[..]

Als je ziet dat iemand je profiel al tig keer bekeken heeft de afgelopen dagen moet je alleen geen berichtje sturen waarin je grappig wil zijn en haar recht voor z'n raap vraagt of ze je aan het stalken is... dan kun je wel een reactie verwachten, maar dan eentje waarin je een engerd wordt genoemd .

Het recht voor z'n raap principe werkt eigenlijk ook alleen maar in het échte leven, niet via internet. Het lijkt mij dat je gewoon niet té moet zijn in berichtjes die je stuurt via dat soort sites.

Sowieso grappig proberen te zijn via een mail die je stuurt naar mensen die je helemaal niet kent dat kan zó verkeerd worden opgevat.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_63026161
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:19 schreef Wouser het volgende:

[..]

Dansen vind ikzelf nogal kansloos en wel heel erg opzichtig als je dan opeens komt aandraven. Verder als je toch zou willen gaan dansen zou ik 't als volgt aanpakken. Plaats een kleine advertentie in het lokale huis-huis blad (waar zo allemaal van die verkoopadvertenties staan ofzo en vertel daarin dat je opzoek bent naar een danspartner omdat je graag wilt leren dansen ofzo)
Nou is niet helemaal raar in mijn geval. De vriendin van een vriend geeft les op een dansschool. Laatst bij een verjaardag of iets was de vraag "En hoe is het met jouw vriendin?" schertsend. Kom ook dansen misschien lukt het dan.

Dus van daar dat ik zelf dansen opperde.
  Moderator vrijdag 7 november 2008 @ 11:40:33 #154
42184 crew  DaMart
pi_63026163
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:37 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het recht voor z'n raap principe werkt eigenlijk ook alleen maar in het échte leven, niet via internet. Het lijkt mij dat je gewoon niet té moet zijn in berichtjes die je stuurt via dat soort sites.
Ach, ik was toen in ee melige bui en probeerde eens wat anders. Maar goed, dat was toch een beetje té ..
quote:
Sowieso grappig proberen te zijn via een mail die je stuurt naar mensen die je helemaal niet kent dat kan zó verkeerd worden opgevat.
Ligt eraan op welke manier en wat voor grap je maakt. Ik heb ook wel eens iemand gezegd dat ik mijn mandarijnen opeet en niet met ze praat, toen ze beweerde Mandarijns te kunnen spreken. Die kon dat grapje toen wel waarderen .
pi_63026282
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:40 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ach, ik was toen in ee melige bui en probeerde eens wat anders. Maar goed, dat was toch een beetje té ..
[..]

Ligt eraan op welke manier en wat voor grap je maakt. Ik heb ook wel eens iemand gezegd dat ik mijn mandarijnen opeet en niet met ze praat, toen ze beweerde Mandarijns te kunnen spreken. Die kon dat grapje toen wel waarderen .
Ik heb net even je fotoboek doorgespit en je komt iig over met meer cahones dan onze TS
Overigens maakt het toch niet uit als je reacties stuurt naar vrouwen die een beetje 'te' zijn? ..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_63026360
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:40 schreef Schrander het volgende:

[..]

Nou is niet helemaal raar in mijn geval. De vriendin van een vriend geeft les op een dansschool. Laatst bij een verjaardag of iets was de vraag "En hoe is het met jouw vriendin?" schertsend. Kom ook dansen misschien lukt het dan.

Dus van daar dat ik zelf dansen opperde.
Dude, ik zie daarin alleen maar dat ze juist willen dat je een vriendin krijgt en ze het jammer vinden dat je er nog niet een hebt ..

Stap eens een dansschool binnen meld je aan en doe gewoon lekker mee. En als je bang bent dat je bekenden tegenkomt pak je toch de auto en doe je dat ergens anders ? Wat maakt het jou toch uit als andere echt zoiets hebben wtf doet die gast? .. je zult er namelijk altijd wel vrouwtjes tussen hebben die het weten te appreciëren:Y
pi_63027165
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:49 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dude, ik zie daarin alleen maar dat ze juist willen dat je een vriendin krijgt en ze het jammer vinden dat je er nog niet een hebt ..
Dat weet ik juist ook wel. Dat het goed bedoelt is maar het brengt je in verlegenheid als opeens alle aandacht op jouw is gericht.
quote:
Stap eens een dansschool binnen meld je aan en doe gewoon lekker mee. En als je bang bent dat je bekenden tegenkomt pak je toch de auto en doe je dat ergens anders ? Wat maakt het jou toch uit als andere echt zoiets hebben wtf doet die gast? .. je zult er namelijk altijd wel vrouwtjes tussen hebben die het weten te appreciëren:Y
pi_63027310
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:21 schreef Schrander het volgende:

[..]

Dat weet ik juist ook wel. Dat het goed bedoelt is maar het brengt je in verlegenheid als opeens alle aandacht op jouw is gericht.
[..]

Hoezo breng het je in verlegenheid ? wees een vent en zeg dat je opzoek bent naar een vrouwtje!

Ik was vroeger ook behoorlijk verlegen ( middelbare school presentaties enzeau ) .. maar als je op een gegeven moment vaak wisselt van school, woon plek, en zelfs in het buitenland gaat wonen heb je er op een gegeven moment schijt aan

Iedereen weet zo'n beetje wel als je niks doet .. en blijft klagen over het internet je je kansen op een vrouwtje of vrouwelijk gezelschap niet verhoogt gast.. doe d'r wat aan >_<
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:13:27 #159
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_63028531
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:31 schreef DaMart het volgende:

[..]

overigens kan dat wel werken hoor (hoewel ik het woord stalken geloof ik dan weer niet gebruikt heb...)
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_63030210
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ha, daar heb je nog gelijk in ook. Iemand van onze vriendenkring voelde zich nogal 'alleen' en had wat 'genegenheid' nodig. Dus wij sturen daar zo'n meid op af om te kijken of hij uberhaupt z'n bek durft open te trekken, zegt die knurft basically dat hij met d'r naar bed wil, zij was totaal verrast en ging met hem mee, we hielden het niet meer
zij ging met hem mee naar bed?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:07:19 #161
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63032962
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hoezo breng het je in verlegenheid ? wees een vent en zeg dat je opzoek bent naar een vrouwtje!

Ik was vroeger ook behoorlijk verlegen ( middelbare school presentaties enzeau ) .. maar als je op een gegeven moment vaak wisselt van school, woon plek, en zelfs in het buitenland gaat wonen heb je er op een gegeven moment schijt aan

Iedereen weet zo'n beetje wel als je niks doet .. en blijft klagen over het internet je je kansen op een vrouwtje of vrouwelijk gezelschap niet verhoogt gast.. doe d'r wat aan >_<

Buitenland wonen werkt inderdaad erg goed tegen verlegenheid Kan ik iedereen die verlegen en beetje terug getrokken is aan raden. Even helemaal op jezelf aangewezen voor alles in een land waar je de taal niet machtig bent en dus wel MOET communiceren met andere mesen om te overleven is echt een enorme eye opener geweest.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_63034593
TS: Misschien heb ik het gemist, maar heb je ooit wel 'ns een vriendin gehad?
pi_63037632
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:09 schreef Lápiz het volgende:
TS: Misschien heb ik het gemist, maar heb je ooit wel 'ns een vriendin gehad?
denk dat het wel een retorische vraag is ...
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:58:40 #164
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63038525
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:32 schreef Schrander het volgende:

[..]

Schaaf maar bij. Heb in de afgelopen maanden verscheide verhaaltjes gehad. Niets helpt om een hogere replies te bewerkstelligen.
Ik ga een poging wagen. Je moet altijd met iets origineels beginnen, om ertussenuit te springen.
Niemand gaat verder lezen na 'wat ik zoek is een aardige vrouw'. (Oh joh, ik ben juist op zoek naar een zeikende klotemuts! Dingen die voor zichzelf spreken hoef je niet te noemen, zeg dus ook niet dat je van 'leuke dingen doen houdt')
Verder mis ik zoals gezegd een beetje de spanning en humor in je verhaal. Geen vrouw zal na het lezen van dit stukje denken dat ze met een lekkere zelfverzekerde gozer te maken heeft die de wereld wel effe aankan.
Je komt op basis van dit profiel (en dit is niet persoonlijk bedoeld, ik ken je verder immers niet) over als een saaie lul-de-behanger die nooit tegengas durft te geven en wiens spannendste activiteiten het zijn om een boswandeling te maken. Dit terwijl iedereen weet dat een boswandeling wel ongeveer het allersaaiste is wat je kunt doen in je leven. (Stel dat je boswandelingen écht leuk vind, vertel dit nooit aan anderen.)
Pak het woord 'boswandeling' dus iets anders in. Verzin er wat bij. Met dit profiel heb je hoogstens succes bij bebrilde grijze muisjes met 'een maatje meer' en rood stekeltjeshaar. Pas op dat je hier niet intrapt, anders is je leven gedoemd te mislukken en voor je het weet heeft dat mormel twee kinderen van je gebaard en is je leven voorbij.
Schrap de zin 'Ook op de vroege ochtend en dat wil ik met alle plezier van de wereld delen'. Als een vrouw dat in haar profiel heeft staan krijg ik al angstvisioenen van een blije mongool die elke morgen op je bed staat te springen en roept 'HALLOOOO DEZE ZONNIGE MORGEN, WHIEHOEEE '. *schling pets!*, aan dit soort blij gedoe op 'de vroege ochtend' heeft een tof mens natuurlijk een broertje dood.

Met een paar aanpassingen ben ik ervan overtuigd dat je, zéker op RP, toch vrouwen moet kunnen verleiden tot een date. Zo moeilijk zijn ze daar niet.

Komt ie:
quote:
YO LEES DIT EN MAAK KANS OP 1000 EURO BIJ HET LEZEN VAN MIJN CONTACTBERICHT!
(vrouwen denken: Wat is dit voor rare mongool/vreemde snoeshaan/grappige snuiter die dit nu weer schrijft!? Je hebt de aandacht)

Je zult je nu wel afvragen '1000 euro, hoe dan?'. Heel makkelijk, koop een staatslot! Deze tip is gratis.
(je kunt ook een leuk grapje verzinnen trouwens, punt is: trek de aandacht)

Hallo, ik ben Schrander! In de wandelgangen 'de meest begeerde vrijgezel van Nederland'. Je zult je afvragen, waarom heb je dan geen vriendin? Het antwoord is logisch, als ik een vriendin heb kan ik nooit meer de meest begeerde vrijgezel van Nederland zijn. Maar wat wil het toeval: Ik ben er klaar mee.

Klaar met die hoogblonde vrouwen die het enkel voorzien hebben op m'n lekkere lichaam, die alleen afgaan op m'n vlotte babbel, of louter kijkend naar m'n gevulde portemonnee. Ik wil een vrouw ontmoeten die weten wie ik werkelijk ben: een rijke én lekkere gozer, mét een vlotte babbel!
Ik kom die types dagelijks tegen bij mijn werk in de ict, vrouwen die het puur doen voor de glitter en de glamour. Daar ben ik klaar mee.
Ik ben op zoek naar een vrouw waarmee ik ook eens op niveau kan praten, waarmee ik kan filosoferen over diepzinnige onderwerpen zoals bijv. het paringsritueel van de naakte molrat en andere belangrijke zaken des levens. Ook stel ik het op prijs als je elke dag de keuken schoonmaakt. Maar dit wil ik eventueel soms zelf ook wel doen.

Ik ben altijd enthousiast en vrolijk. Behalve als het regent en als FC Volendam heeft verloren. Verder altijd.
Ik zoek dus ook iemand die zelf ook een beetje positief in het leven staat en niet een teveel zeikt. Dat doe ik ook niet!

Zo nu en dan lekker uitwaaien op het strand, of een wandeling over het Incapad in Peru en bij zonsopgang Machu Pichu bekijken. Je ziet, een thrillseeker als ik moet ook af en toe z'n rust pakken.

Wat ik met mijn betoog duidelijk wil maken is: Ik ben op zoek naar een interessante, knappe en leuke vrouw die nog veel van de wereld wil zien en geen zin heeft om elke avond thuis op de bank naar de herhaling van Life&Cooking te kijken.
Reageren dus met je donder!

Hopende een leuke contactadvertentie te hebben geschreven verblijf ik,

Schrander
'de held'
'hij die interessant is'
Of gewoon iets in die trant, maak er maar een mooi kakverhaal van, verzin de hele boel bij elkaar, leuke vrouwen kunnen hier misschien best op reageren en lelijke stomme wijven schrikt dit behoorlijk af.
Ik heb ooit ergens een profiel gehad zonder foto met alleen de tekst 'Ik zou graag willen dat alleen knáppe vrouwen reageren. Ik blijf niet aan de gang'. Dat was het.
Daar kreeg ik vier reacties op, drie van leuke knappe vrouwen die moesten lachen en benieuwd waren wie erachter zat en één van een dik lelijk wijf die mij een arrogante onrespectvolle lul vond. Die mailwisseling met haar lees ik soms nog wel eens door, heerlijk leesvoer.

Nou, succes en zet 'm op!
Gourmetten of steengrillen?
pi_63038782
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:58 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik ga een poging wagen. Je moet altijd met iets origineels beginnen, om ertussenuit te springen.
Niemand gaat verder lezen na 'wat ik zoek is een aardige vrouw'. (Oh joh, ik ben juist op zoek naar een zeikende klotemuts! Dingen die voor zichzelf spreken hoef je niet te noemen, zeg dus ook niet dat je van 'leuke dingen doen houdt')
Verder mis ik zoals gezegd een beetje de spanning en humor in je verhaal. Geen vrouw zal na het lezen van dit stukje denken dat ze met een lekkere zelfverzekerde gozer te maken heeft die de wereld wel effe aankan.
Je komt op basis van dit profiel (en dit is niet persoonlijk bedoeld, ik ken je verder immers niet) over als een saaie lul-de-behanger die nooit tegengas durft te geven en wiens spannendste activiteiten het zijn om een boswandeling te maken. Dit terwijl iedereen weet dat een boswandeling wel ongeveer het allersaaiste is wat je kunt doen in je leven. (Stel dat je boswandelingen écht leuk vind, vertel dit nooit aan anderen.)
Pak het woord 'boswandeling' dus iets anders in. Verzin er wat bij. Met dit profiel heb je hoogstens succes bij bebrilde grijze muisjes met 'een maatje meer' en rood stekeltjeshaar. Pas op dat je hier niet intrapt, anders is je leven gedoemd te mislukken en voor je het weet heeft dat mormel twee kinderen van je gebaard en is je leven voorbij.
Schrap de zin 'Ook op de vroege ochtend en dat wil ik met alle plezier van de wereld delen'. Als een vrouw dat in haar profiel heeft staan krijg ik al angstvisioenen van een blije mongool die elke morgen op je bed staat te springen en roept 'HALLOOOO DEZE ZONNIGE MORGEN, WHIEHOEEE '. *schling pets!*, aan dit soort blij gedoe op 'de vroege ochtend' heeft een tof mens natuurlijk een broertje dood.

Met een paar aanpassingen ben ik ervan overtuigd dat je, zéker op RP, toch vrouwen moet kunnen verleiden tot een date. Zo moeilijk zijn ze daar niet.

Komt ie:
[..]

Of gewoon iets in die trant, maak er maar een mooi kakverhaal van, verzin de hele boel bij elkaar, leuke vrouwen kunnen hier misschien best op reageren en lelijke stomme wijven schrikt dit behoorlijk af.
Ik heb ooit ergens een profiel gehad zonder foto met alleen de tekst 'Ik zou graag willen dat alleen knáppe vrouwen reageren. Ik blijf niet aan de gang'. Dat was het.
Daar kreeg ik vier reacties op, drie van leuke knappe vrouwen die moesten lachen en benieuwd waren wie erachter zat en één van een dik lelijk wijf die mij een arrogante onrespectvolle lul vond. Die mailwisseling met haar lees ik soms nog wel eens door, heerlijk leesvoer.

Op die 1000 euro na is het nog niet eens zo'n heule slechte tekst , je zult er iig wel meer reacties op krijgen lijkt me zo

Overigens zijn er in dit topics genoeg tips gegeven lijkt mij om TS een vriendin te laten krijgen, tis nu toch echt up to him!
  vrijdag 7 november 2008 @ 20:16:07 #166
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_63038954
quote:

Komt ie:
[..]

hmmz...over the top...schreeuwerig...objectief beschouwd vrij kansloos...maar ongetwijfeld werkt het beter dan het origineel...

wat in ieder geval duidelijk is, is dat een profiel een reactie moet uitlokken....interesse moet wekken...de vraag moet oproepen wie er achter zit...verder: ieder z'n eigen manier
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_63039156
Ik vind 'em mooi .

Iets in je profiel hebben over 'ik heb geen paars haar' en dan wel een foto met een roze pruik plaatsen lokt ook wel veel reacties uit .
Tap tap tap
pi_63040016
Ik heb voor de gein eens bekeken wie nu daadwerkelijk mijn profiel hebben bekeken. Er heeft wel geteld eentje van de ~15 verstuurden berichtjes heeft daadwerkelijk de moeite genomen om op mijn profiel te kijken.

Dus het maakt niet eens uit wat voor onzinnigheid ik als oproep plaats. Ze lezen het toch niet. Wat is het nu voor moeite om toch even vluchtig te kijken als iemand interesse toont. Terwijl hun profielen zeggen dat ze het zullen gaan doen.

De ene wordt overstelpt met berichtjes en heeft handen te kort en de andere zit zich te verbazen in wat laksheid die vrouwen zich gedragen op een datesite.
pi_63040119
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:58 schreef Schrander het volgende:
Ik heb voor de gein eens bekeken wie nu daadwerkelijk mijn profiel hebben bekeken. Er heeft wel geteld eentje van de ~15 verstuurden berichtjes heeft daadwerkelijk de moeite genomen om op mijn profiel te kijken.

Dus het maakt niet eens uit wat voor onzinnigheid ik als oproep plaats. Ze lezen het toch niet. Wat is het nu voor moeite om toch even vluchtig te kijken als iemand interesse toont. Terwijl hun profielen zeggen dat ze het zullen gaan doen.

De ene wordt overstelpt met berichtjes en heeft handen te kort en de andere zit zich te verbazen in wat laksheid die vrouwen zich gedragen op een datesite.
Als ik vrouw was geweest had ik hetzelfde gedaan.. af vragen waarom anderen geen moeite doen op het internet .. dude
pi_63040132
quote:

[..]

Komt ie:
[..]

hehe ik had een smile op m'n gezicht. Beetje aanpassen en kijken wat het oplevert. Alvast bedankt.
pi_63040333
datingsite profielen zijn echt om te huilen. Hoe verzekerd ze ook over willen komen, uiteindelijk zijn het gewoon schreeuwen uit aandacht/zieligheid
pi_63042214
quote:

[..]

Komt ie:
[..]

Raap me op die tekst
  vrijdag 7 november 2008 @ 22:31:47 #173
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_63042755
Mensen die aan datingsites doen
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 7 november 2008 @ 23:37:42 #174
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_63044148
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:58 schreef Schrander het volgende:

Als je je berichtjes op dezelfde manier schrijft als je profieltekst, heb ik wel een vermoeden waar dat aan ligt
pi_63048755
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 22:31 schreef star_gazer het volgende:
Mensen die aan datingsites doen
mensen die zich te goed voelen om aan datingsites te doen
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')